Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262985/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEDŹWIEDŹ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niedźwiedź 233
1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiedź
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-735
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@niedzwiedz.iap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niedzwiedz.iap.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9066181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb50072e-eb73-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013175/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź – II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1- Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Poręba Wielka w tym:1) Modernizacja drogi do os. Rusnaki dz. nr 2860
2) Modernizacja drogi do os. Porębscy dz. nr 777
3) Modernizacja drogi do os. Cichorze dz. nr 1378
4) Modernizacja drogi do os. Starmachy dz. nr 4388 i 585
5) Modernizacja drogi do os. Nowa Wieś dz. nr 234
6) Modernizacja drogi do os. Kaciki prawe dz. nr 446/1
7) Modernizacja drogi do os. Halamy dz. nr 1603/2
8) Modernizacja drogi do os. Jasionów dz. nr 2175
Zadanie współfinansowane jest w ramach Rządowy Fundusz Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1814005,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 -Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Konina w tym:1) Modernizacja drogi do os. Zagrody dz. nr 2585 i 2631.
2) Modernizacja drogi do os. Potaśnia dz. nr 2967 i 5326
3) Modernizacja drogi do os. Lachy dz. nr 180 i 139
4) Modernizacja drogi do os. Lupy boczne dz. nr 1628, 1703/2, 1564/2, 1573/3, 1566/2, 1573/5.
5) Modernizacja drogi do os. Frączki, Trojaki dz. nr 3902, 314, 271,
6) Modernizacja drogi do os. Bednarze dz. nr 1422/3 i 1541
7) Modernizacja drogi do os. Trojaki dz. nr 345
8) Modernizacja drogi do os. Hudomięty dz. nr 4429, 4435, 4362/2, 4363/2, 4369/2, 4372/2, 4373/2, 4417/2, 4419/2, 4420/2, 4421/2,
9) Modernizacja drogi do os. Domagały, Szwaje dz. nr 4260 i 4263/1 oraz dz. nr 682/1 w Niedźwiedziu.
10) Modernizacja drogi do os. Kurki dz. nr 758
11) Modernizacja drogi do os. Mierzeje dz. nr 1172
12) Modernizacja drogi do os. Woźny dz. nr 132 i 1245,
Zadanie współfinansowane jest w ramach Rządowy Fundusz Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 5705426,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 -Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Podobin w tym:1) Modernizacja drogi do os. Moskały dz. nr 21
2) Modernizacja drogi do os. Niedojady dz. nr 3092
3) Modernizacja drogi do os. Potaczki dz. nr 2832
4) Modernizacja drogi do os. Rogi , Jamrozy dz. nr 2164, 779
5) Modernizacja drogi do os. Piwowary –Adamczyki dz. nr 547, 304
6) Modernizacja drogi do os. Pudły dz. nr 2029/2
7) Zawady (od Kosiby do Rapty) dz. nr 3071, 2417/1, 3035, 3062
8) Modernizacja drogi do os. Dyrki dz. nr 3072, 1685
9) Modernizacja drogi do os. Gotki Górne dz. nr 961
10) Modernizacja drogi do os. Janaski dz. nr 2277
11) Modernizacja drogi do os. Sutory dz. nr 1785
l2) Modernizacja drogi do os. Rzeźniczaki dz. nr 1600
Zadanie współfinansowane jest w ramach Rządowy Fundusz Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 4385940,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Niedźwiedź w tym:1) Modernizacja drogi do os. Cechy dz. nr 1411, 1418
2) Modernizacja drogi do os. Stramy dz. nr 1410/9,344
3) Modernizacja drogi do os. Mierniki dz. nr 1120/1
Zadanie współfinansowane jest w ramach Rządowy Fundusz Polski Ład; Program Inwestycji Strategicznych.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 745553,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie Część 1- Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Poręba Wielka zostały złożone trzy oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie część 1. Wszystkie złożone oferty przekraczały budżet przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z trybu podstawowego, w jakim prowadzone jest postępowanie (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp), przeprowadził negocjacje z Wykonawcami i zaprosił ich do składania ofert dodatkowych. W dniu 30.04.2023r. zostały otwarte oferty dodatkowe. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie Część 2 -Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Konina zostały złożone trzy oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie część 2. Wszystkie złożone oferty przekraczały budżet przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z trybu podstawowego, w jakim prowadzone jest postępowanie (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp), przeprowadził negocjacje z Wykonawcami i zaprosił ich do składania ofert dodatkowych. W dniu 30.04.2023r. zostały otwarte oferty dodatkowe. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie Część 3 -Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Podobin zostały złożone trzy oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie część 3. Wszystkie złożone oferty przekraczały budżet przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. W trakcie badania i oceny ofert w zakresie część 3 odrzucona została oferta jednego Wykonawcy. Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z trybu podstawowego, w jakim prowadzone jest postępowanie (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp), przeprowadził negocjacje z dwoma pozostałymi Wykonawcami i zaprosił ich do składania ofert dodatkowych. W dniu 30.04.2023r. zostały otwarte oferty dodatkowe. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty
Uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu w zakresie Część 4 - Przebudowa i modernizacja dróg w miejscowości Niedźwiedź zostały złożone trzy oferty. Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie część 4. Wszystkie złożone oferty przekraczały budżet przeznaczony na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający skorzystał z uprawnień wynikających z trybu podstawowego, w jakim prowadzone jest postępowanie (art. 275 pkt 2 ustawy Pzp), przeprowadził negocjacje z Wykonawcami i zaprosił ich do składania ofert dodatkowych. W dniu 30.04.2023r. zostały otwarte oferty dodatkowe. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty prze-znaczonej na sfinansowanie zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.