Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00271523/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D z dedykowaną stacją roboczą – 1 sztuka, w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Anny 12
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D z dedykowaną stacją roboczą – 1 sztuka, w ramach realizacji programu „Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8daa1c5-477e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00122882/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Oprogramowanie do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D wraz z dedykowaną stacją roboczą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271523/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 141.2713.54.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186990,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Zakup i dostawę nowego oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D z fabrycznie nową dedykowaną stacją roboczą - 1 sztuka, zgodnie z Załącznikiem A do Formularza oferty.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający funkcje, parametry techniczne i warunki wymagane, bądź ich maksymalne lub minimalne zakresy lub inne niezbędne cechy, zawiera Załącznik A do Formularza oferty stanowiący integralną część SWZ. Zamawiający wymaga, aby wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę elementy były ze sobą kompatybilne i zapewniały pełną funkcjonalność bez konieczności dodatkowych inwestycji ze strony Zamawiającego.
3. Dedykowana stacja robocza wraz z akcesoriami i monitorem musi być fabrycznie nowa, nieużywana, niepowystawowa, wyprodukowana nie wcześniej niż w 2021 roku, musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych i wsparcie techniczne producenta obejmujące użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Dedykowana stacja robocza wraz z akcesoriami i monitorem musi posiadać naklejoną etykietę oryginalnego produktu producenta oprogramowania. Zamawiający wymaga, by na fakturze dodatkowo znalazł się zapis dotyczący zakupu komputera stacjonarnego wraz z nazwą systemu operacyjnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji, serwisu i zainstalowanego oprogramowania po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela.
4. Udzielenie minimum 12 miesięcy gwarancji na oprogramowanie oraz minimum 12 miesięcy gwarancji na stację roboczą wraz z akcesoriami i monitorem* parametr dodatkowo punktowany, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru.
5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na warunkach:
Dotyczy oprogramowania do wizualizacji i analizy obrazów 3D i 4D:
Świadczenie wsparcia technicznego realizowanego przez producenta/ów lub autoryzowany serwis producenta/ów w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub on-line. Czas reakcji wsparcia technicznego do 72 godzin od momentu pisemnego zgłoszenia (przesłanego np. przez stronę internetową lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia. W razie niemożności usunięcia wady/usterki w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika wsparcia technicznego. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym w terminie do 14 dni roboczych od chwili pisemnego zgłoszenia wady (przesłanego np. przez stronę internetową lub e-mailem) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić przyjmowanie zgłoszeń w tych terminach i godzinach oraz każdorazowo potwierdzić przyjęcie zgłoszenia.
W okresie gwarancyjnym wszystkie koszty związane z naprawą, wysyłką, ponosi Wykonawca.
Dotyczy stacji roboczej wraz z akcesoriami i monitorem:
Serwis gwarancyjny realizowany na miejscu u Użytkownika (on-site, NBD) przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Czas reakcji serwisu polegającej na usunięciu usterki/awarii przez pracownika serwisu do 48 godzin od momentu potwierdzonego przez serwis przyjęcia zgłoszenia o usterce (przesłanego np. faksem lub e-mailem) zaś w razie niemożności usunięcia jej w tym terminie, zdiagnozowanie usterki przez pracownika serwisu. Serwis gwarancyjny wykonywany będzie w siedzibie Użytkownika, jeżeli naprawa ze względu na usterkę/awarie nie może być wykonana na miejscu, Wykonawca zobliguje się zabrać i naprawić sprzęt na własny koszt. Czas naprawy nie może przekroczyć 10 dni roboczych. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z usunięciem usterki/awarii. W całym okresie użytkowania, w przypadku awarii dysk pozostaje u Użytkownika.
6. W przypadku trzykrotnej naprawy komputera stacjonarnego wraz z akcesoriami lub monitora będącego przedmiotem zamówienia lub tego samego jego elementu, a także gdy sumaryczny czas napraw przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy, na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od powzięcia wiadomości o okoliczności skutkującej wymianą przedmiotu zamówienia lub jego elementu na nowy.
7. Zaoferowane oprogramowanie musi być zaktualizowane do najnowszej wersji na dzień dostawy. Darmowa aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji w okresie trwania gwarancji.
8. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności w ramach ustalonej wartości zamówienia: zakup, transport, opakowanie, wyładunek, wniesienie, ustawienie, instalację i uruchomienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (wszystkie elementy niezbędne do instalacji i uruchomienia przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca), wsparcie techniczne, serwis gwarancyjny jak i świadczenie usług gwarancyjnych.
9. Dostawę sprzętu do: II Katedry Chorób Wewnętrznych im. Profesora Andrzeja Szczeklika, Zakładu Biologii Molekularnej i Genetyki Klinicznej UJ CM, ul. Skawińska 8, 31-066 Kraków.
10. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 13:00. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca wskazanego przez Użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o planowanym terminie dostawy z wyprzedzeniem minimum 2 dni roboczych.
11. Dostarczenie wraz z dostawą następujących dokumentów: karty gwarancyjne zgodne z zapisami umowy w języku polskim w wersji papierowej, dotyczy stacji roboczej i monitora i certyfikat zgodności lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jedn.: Dziennik Ustaw z 2019r. poz. 155 z późn. zm.), potwierdzających oznakowanie CE, albo inne równoważne dokumenty lub oświadczenia. Zamawiający dopuszcza złożenie ww. dokumentów w języku angielskim. Wykonawca musi wykazać w treści oferty równoważność przedstawionych dokumentów. Brak wymaganego potwierdzenia równoważności lub brak wykazania równoważności w ofercie Wykonawcy stanowić będzie o niezgodności treści oferty z warunkami zamówienia.
12. Dotyczy stacji roboczej i monitora: Zamawiający wystąpi do Ministerstwa Edukacji i Nauki z wnioskiem o potwierdzenie prawa do zakupu sprzętu z 0% stawką VAT. Uzyskane zaświadczenie Zamawiający niezwłocznie przekaże Wykonawcy, celem wystawienia faktury z 0% stawką VAT.
13. W wycenie należy uwzględnić wszystkie niezbędne koszty związane z dowozem, wniesieniem, montażem przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
30231300-0 - Monitory ekranowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
48324000-5 - Pakiety oprogramowania do sporządzania wykresów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229996,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229996,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229996,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRECOPTIC Co. Wojciechowscy Sp. Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012421330
7.3.3) Ulica: ul. Arkuszowa 77
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRECOPTIC CO. WOJCIECHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRECOPTIC CO. WOJCIECHOWSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229996,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Wykonanie przeglądów instalacji gazowej w zasobach Spółdzielni"
- Zakup i obsługa systemu monitoringu w zasobach Spółdzielni.
- Remont 2 klatek schodowych w budynku przy ul. Opolskiej 41-69.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie pracowni Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie" w ramach projektu pn.: "ZSCKR Mieczysławów wspiera uczniów" - III
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.