Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
- 2023/BZP 00262434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00263722/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
,,Budowa drogi w m. Sławęcice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 544 36 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szendryk@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl/pn/gora/demand/115767/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.,,Budowa drogi w m. Sławęcice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57147245-050f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046115/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa drogi w m. Sławęcice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.37.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 596781,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
,,Budowa drogi w m. Sławęcice”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. ,,Budowa drogi w m. Sławęcice”.
Zakres robót obejmuje:
- budowę drogi o nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej o długości 346,8 m i szer. zmiennej od 3 do 4 m.
Szczegółowy zakres:
-roboty ziemne, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
-wykonanie podbudowy 1500 m2,
-wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów z mieszanki mineralno-asfaltowej 1500 m2, -wymiana istniejącego przepustu rowu na nowy,
-przestawienie lampy solarnej,
-utwardzenie poboczy kruszywem – 540 m2, uporządkowanie terenu zgodnie z przepisami właściwymi, w szczególności ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
-wprowadzenie docelowej organizacji ruchu,
-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
-Wykonawca dostarczy i zamontuje tablicę informacyjną o dofinansowaniu zadania z budżetu Województwa Dolnośląskiego w ramach ochrony, rekultywacji i poprawy jakości gruntów rolnych. Tablica o wymiarach 42,00 x 29,7 cm, zamocowana na trwałym wysięgniku, zaprojektowana zgodnie z systemem identyfikacji wizualnej 2010 Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego - załącznik do SWZ. Dostawa i montaż tablicy została ujęta w tabeli elementów rozliczeniowych. Wykonawca sporządzając kalkulację ceny oferty winien dodać tę pozycję do przedmiaru.
-Wykonawca winien zastosować się w trakcie realizacji robót budowlanych do opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, stanowiącej załącznik do SWZ (pismo nr WZN.5183.2324.2021.BBM RKP-42437-2021).
Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:
- osób kierujących budową,
- osób wykonujących: usługi transportowe i sprzętowe, obsługę geodezyjną,
- osób wykonujących czynności w ramach wykonania tymczasowej organizacji ruchu.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres wykonywania przez te osoby wymienionych czynności w okresie realizacji umowy.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, wszelkie postanowienia SWZ wraz z pytaniami i odpowiedziami potencjalnych Wykonawców, jeżeli pojawiły się w postępowaniu i zostały opublikowane na stronie, na której postępowanie było prowadzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565420,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 796049,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565420,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGTRANZ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5010075657
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa nr 8
7.3.4) Miejscowość: Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 56-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565420,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkolnej Gminnego Przedszkola Publicznego im. Jana Brzechwy w Górze w 2025 roku
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego przewozów o charakterze użyteczności publicznej na linii komunikacyjnej.
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.