Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277667/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 850 000,00 zł – ponowienie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27
1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486283912
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mirow.pl/bip1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 850 000,00 zł – ponowienie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f6263d-0cce-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035950/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 850 000,00 zł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277667/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BG.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 476629,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 850 000,00 zł na spłatę
wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów.
1. Kwota kredytu 850 000,00 zł;
2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2032 r.;
3. Okres karencji w spłacie kapitału do 30.01.2031 r.;
4. Zabezpieczenie spłaty kredytu: weksel „In blanco” wraz z deklaracją wekslową;
5. Uruchomienie kredytu: na wniosek Zamawiającego w terminie do 30.09.2022 r.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji. W
przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości niższej od planowanej nie będzie to skutkować rozwiązaniem umowy
kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Spłata kredytu następować będzie w ratach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca po okresie karencji (w 2031
roku I rata płatna do 31.01.2031 r. w kwocie 43 500,00 zł, 11 rat po 41 500 zł; w 2032 roku I rata płatna do 31.01.2032 r. w
kwocie 31 000,00, 11 rat po 29 000,00 zł).
Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca /bez karencji/. Do
wyliczenia i spłaty odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku w poszczególnych miesiącach.
Oprocentowanie kredytu oparte o stawkę WIBOR 1M liczone jako średnia arytmetyczna z miesiąca poprzedzającego okres
odsetkowy, powiększone o marżę bankową określoną na dzień otwarcia ofert – marża stała w okresie kredytowania.
Marża banku jest wartością stałą w okresie obowiązywania umowy
Zamawiający nie przewiduje żadnych prowizji bankowych z tytułu uruchomienia kredytu.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych opłat. W sytuacji, gdy kredyt
zostanie spłacony wcześniej – odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca okresu umowy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia, wydłużenia terminów spłat rat kredytu jak również zmiany wysokości
kwot w poszczególnych ratach, bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji.
Kredyt może być realizowany w transzach, w terminach i kwotach określonych przez Zamawiającego. Kredyt będzie
udostępniony dla Zamawiającego na podstawie pisemnych dyspozycji w ciągu 2 dni od chwili zapotrzebowania przez
Zamawiającego określonej kwoty
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534199,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534199,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 534199,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250008206
7.3.3) Ulica: Piłsudskiego
7.3.4) Miejscowość: Halinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 534199,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-08-10 do 2022-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
- Kredyt długoterminowy - 205 mln (usługa udzielenia kredytu).
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.