Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-09
- 2024/BZP 00288123/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„INI do zadań ; Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków. Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JABŁONKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892222
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Jabłonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-480
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jablonka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/jablonka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„INI do zadań ; Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków. Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1219b7a6-f63c-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00276334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RINT.271.1.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań;
1) Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków.
2) Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka”.
2. Zakres robót będzie obejmował planowane obecnie następujące inwestycje:
a) Wykonanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków.
b) Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka.”.
3. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in:
1) Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami - pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.).
2) Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz.U. z 2001 poz. 138 z późń. zm.) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są na stronie Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/ pod numerem referencyjnym: RINT.271.1.22.2024 https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/910846 oraz numerem referencyjnym RINT.271.1.79.2023: https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/865960
4) Nomenklatura Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10455,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAK ELEKTRO PIOTR BIELECKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6783057426
7.3.3) Ulica: ul. Adama Bochenka
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-693
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10455,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Okres realizacji robót przez wykonawcę robót budowlanych wraz z czynnościami odbiorowymi zakończonymi podpisaniem protokołu odbioru końcowego do całkowitego odebrania i zakończenia robót budowlanych zadania pn.
a) Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Jabłonka ulica Ks. Juliana Łyska oraz ulica Kurzaków - (zgodnie z podpisaną umową z dnia 09.02.2024 termin wykonania robót budowlanych upływa 19.05 2024 r. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych maksymalnie 60 miesięcy).
b) Modernizacja infrastruktury oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jabłonka - (orientacyjny termin trwania robót budowlanych to 120 dni od dnia podpisania umowy Zamawiającego z wykonawcą robót budowlanych, okres gwarancji jakości i rękojmi za wady robót budowlanych minimum 60 miesięcy, maksymalnie 120 miesięcy).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Terenin, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. "Nowoczesne laboratoria zawodu - modernizacja pracowni do nauki zawodu w szkołach Powiatu Gliwickiego - etap II"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. "Budowa basenu odkrytego wraz z zapleczem i niezbędną infrastrukturą drogową".
- "Sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.