Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00261753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw w Głębcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182367
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac B. Hoffa 3
1.5.2.) Miejscowość: Wisła
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.wisla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wisla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1128dcfa-0a86-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placów zabaw w Głębcach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1128dcfa-0a86-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017860/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja placu zabaw_2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00261753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGŚ.271.16.2023.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634561,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Budowa placu zabaw przy przedszkolu: demontaż urządzeń zabawowych, demontaż elementów wyposażenia terenu, wyrównanie i wyprofilowanie terenu, zabudowa obiektów małej architektury, utwardzenie terenu w postaci ścieżki pieszej, wykonanie schodów terenowych, wykonanie nawierzchni bezpiecznej wylewanej, trawnika z siewu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 365652,43 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Budowa placu zabaw przy grilowisku: demontaż istniejącego grilla ogrodowego, zabudowa obiektów małej architektury, utwardzenie terenu w postaci ścieżek pieszych, wykonananie nawierzchni bezpiecznej wylewanej, wykonanie nawierzchni ze zrębek drewnianych, montaż obrzeża ekobord, montaż agrowłókniny ściółkującej pomiędzy projektowanymi roślinami, wyściółkowanie terenu pomiędzy projektowanymi roślinami, wykonanie nasadzenia 926 sztuk krzewów, wykonanie trawnik z siewu.4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 268909,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675811,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WERAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021336063
7.3.3) Ulica: ul. Nowodworska 12 lokal 9
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-433
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2022 poz 1710 ze zmianami, zwanej dalej ustawą) dla części 2 niniejszego postępowania - Budowa placu zabaw przy grilowisku na podstawie art 255 pkt 3) ustawy unieważnił postępowanie z uwag na to, iż cena wszystkich złożonych ofert (po złożeniu ofert dodatkowych – ulepszonych) przewyższa środki jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tego zadania. Zamawiający nie zwiększa środków na to zadanie.
INNE PRZETARGI Z WISŁY
- Przebudowa nawierzchni drogi leśnej wywozowej nr 87, 26, 89, 24 Szarcula -Stecówka - Etap II.
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Miasta Wisły w roku 2025 r.
- Budowa trasy pieszo-rowerowej w dolinie Czarnego - etap III w ramach Projektu Drogą drewna - wśród zabytków architektury drewnianej i dziedzictwa przyrodniczego w Wiśle i Rużomberoku
więcej: przetargi w Wiśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku na potrzeby przedszkola i żłobka na terenie gminy Orońsko
- Budowa integracyjnego, ogólnodostępnego placu zabaw zlokalizowanego na terenie Ogródka Jordanowskiego przy ul. Różańskiej w Ostrowi Mazowieckiej
- Budowa terenu rekreacyjnego przy ul. Kasprowicza i Herberta w Pruszczu Gdańskim
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- Budowa placu zabaw przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym ul. Sportowa 4 w Gielniowie
- Zagospodarowanie terenu i budowa placu zabaw w Radkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.