Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00240150/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Płocki
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Powiatu w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-plock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa00bc3a-fc2e-11ec-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa00bc3a-fc2e-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025552/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz jednostek organizacyjnych powiatu płockiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00240150/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49456,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie”.Część 1. Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku oraz Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie”.Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego do Domu Pomocy Społecznej w Brwilnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 14456,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40512,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44928,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44107,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFUS Katarzyna Fuśnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8481350691
7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-268
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44107,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12181,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12181,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12181,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ALLTECH" Spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740013894
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12181,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z logo Płocka - jedwabny krawat męski w ozdobnym opakowaniu.
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2996W Łęg Probostwo - Łęg Kościelny oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 3704W PKP Gozdowo - Proboszczewice
- Naprawa rezonansu magnetycznego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z remontem łazienek w zakresie pionów nr 7 i 8 w budynku Bursy Płockiej przy ulicy 3-go Maja 35 w Płocku.
- Wykonanie remontu sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 11 w Płocku.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Iwanowice w podziale na 2 części
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, drukarek, akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek szkolnych Gminy Szemud - zadanie 2 sprzęt IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa informacji i infrastruktury IT oraz agregatów prądotwórczych dla UG Czudec oraz niektórych jednostek organizacyjnych Gminy
- Zakup wyposażenia i oprogramowania na potrzeby cyberbezpieczeństwa dla jednostek Gminy Tuchola
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.