Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00193763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Osieck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582285
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Osieck
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-445
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugosieck@gminaosieck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osieck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl, https://osieck.biuletyn.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Program budowy dróg gminnych w Gminie Osieck2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ecfeced-e324-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037208/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa dróg gminnych w miejscowościach Osieck, Sobienki, Augustówka, Pogorzel w gminie Osieck.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr. 1 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Osieck:Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Rychlika w miejscowości Osieck.
2. Budowa drogi gminnej ul. Potockich w miejscowości Osieck.
3. Budowa drogi gminnej ul. Zygmunta Augusta w miejscowości Osieck.
4. Budowa drogi gminnej ul. Księżnej Anny w miejscowości Osieck.
5. Budowa drogi gminnej ul. Królowej Bony w miejscowości Osieck.
6. Budowa drogi gminnej bez nazwy, dz. Ew. nr 2310 (Chabaszew) - w miejscowości Osieck.
Zakres robót dla części 1 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie lub frezowanie, podbudowa,
pobocza, elementy ulic, nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazane przez zamawiającego miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 2879909,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr. 2 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Augustówka.Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Szkolna w miejscowości Augustówka.
2. Budowa drogi gminnej ul. Sokoła w miejscowości Augustówka.
3. Budowa drogi gminnej ul. Radosnej w miejscowości Augustówka.
Zakres robót dla części 2 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie. Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i
dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1223658,21 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr. 3 Program przebudowy dróg gminnych na terenie Gminy Osieck w miejscowości Sobienki i Pogorzel.Zakres prac obejmuje kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach następujących zadań:
1. Budowa drogi gminnej ul. Wspólnej w miejscowości Sobienki.
2. Budowa drogi gminnej ul. Łąkowej w miejscowości Sobienki.
3. Budowa drogi gminnej ul. Sosnowej w miejscowości Sobienki.
4. Budowa drogi gminnej bez nazwy dz. Ew. nr 221/2 w miejscowości Sobienki.
5. Budowa drogi gminnej ul. Toporowej w miejscowości Pogorzel.
Zakres robót dla części 3 obejmuje roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, korytowanie, podbudowa, pobocza,
nawierzchnia z betonu asfaltowego, wykończenie.
Szczegółowy zakres i opis znajduje się w przedmiarach robót i dokumentacji technicznej.
W związku z tym, że trzy części niniejszego postępowania stanowią całość zadania inwestycyjnego objętego
dofinansowaniem ze Wstępnej Promesy Nr 01/2021/3437/PolskiLad z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program
Inwestycji Strategicznych i podlegają zasadom wypłaty wynagrodzenia wskazanym we wstępnej promesie, o której mowa
powyżej, Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych poza możliwością wypłaty 5% wynagrodzenia przed
odebraniem zadania. Warunki płatności określone zostały w załączniku do niniejszej SWZ – wzór umowy.
Warunkiem otrzymania promesy jest jednoczesne zawarcie umów na wszystkie części zamierzenia inwestycyjnego. W
związku z powyższym konieczne jest uzależnienie rozstrzygnięcia procedury przetargowej od wyboru wykonawcy w każdej
części. Nie zawarcie umowy na jedną z części, powoduje unieważnienie całości przetargu, ponieważ wówczas środki
publiczne na sfinansowanie zamówienia nie zostaną przyznane.
W przypadku gdy po zakończeniu i rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia skutkującego wyborem
wykonawcy robót Bank Gospodarstwa Krajowego nie przyzna Zamawiającemu Promesy stanowiącej podstawę do zawarcia
umowy z Wykonawcą robót, nie będzie możliwe podpisanie umowy na roboty budowlane pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcą robót.
Zgodnie z art. 310 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia
przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości
lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
Zamawiający informuje, że urobek z korytowania dróg będzie transportowany we wskazne przez zamawiającego miejsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1887665,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2879909,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4415700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2879909,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. "BRUK-BUD" Piotr Skoczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015768838
7.3.4) Miejscowość: Pogorzel
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2879909,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1223658,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1720770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1223658,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): F.H.U. BRUK-BUD Piotr Skoczek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Otwocku Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015768838
7.3.4) Miejscowość: Pogorzel
7.3.5) Kod pocztowy: 05-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
jakie przetargi wygrała firma
B-B Budowa Nadzór i Projekt Piotr Skoczek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1223658,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-18Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1887665,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3687540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1887665,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIOL-TRANS Violeta Chaba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 061622270
7.3.4) Miejscowość: Łąkoć
7.3.5) Kod pocztowy: 24-170
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1887665,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-18PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.