Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00251922/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nieużytkowej części szkoły na pomieszczenia przedszkolne w budynku szkoły podstawowej w Walerianach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa nieużytkowej części szkoły na pomieszczenia przedszkolne w budynku szkoły podstawowej w Walerianach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-458f7cc9-e68e-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312392
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031598/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa nieużytkowej części szkoły na pomieszczenia przedszkolne w budynku szkoły podstawowej w Walerianach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251922
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-budowlanych w nieużytkowanej części Szkoły Podstawowej w Walerianach i przystosowaniu ich na potrzeby przedszkola. Miejsce wykonywania prac remontowo-budowlanych to Waleriany 24, działka nr 30 gmina Puszcza Mariańska.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w:
a) przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;
b) projekcie architektoniczno-budowlanym stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ;
c) projekcie technicznym stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ;
d) przedmiarze - Instalacja oddymiania klatki schodowej stanowiącym Załącznik nr 13 do SWZ;
e) projekcie technicznym instalacji oddymiania klatki schodowej Załącznik nr 14 do SWZ.
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac remontowo-budowlanych:
1) roboty związane z rozbiórką fragmentów ścian,
2) uzupełnienie tynków wewnętrznych i wyrównanie ich,
3) rozebranie posadzek z tworzyw sztucznych następnie wyrównanie ich i położenie paneli lub płytek,
4) wymiana części okien oraz drzwi wewnętrznych,
5) postawienie ścianek działowych z karton gipsu,
6) malowanie ścian, grzejników, parapetów,
7) demontaż starych i montaż nowych balustrad przy schodach,
8) przebudowa i rozbudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej,
9) wymiana przewodów elektrycznych, montaż osprzętu instalacyjnego, rozdzielnica, wykonanie uziemienia, badanie i pomiary instalacji elektrycznej i instalacji uziemienia,
10) montaż systemu oddymiania klatki schodowej,
11) wykonanie projektu organizacji robót, obejmującego sposób prowadzenia prac budowlanych uwzględniający funkcjonowanie szkoły i zapewniający bezpieczeństwo uczniów, personelu szkoły oraz osób trzecich,
12) wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 1 egz. dla Zamawiającego która będzie zawierała wszystkie zmiany wprowadzone w czasie realizacji przedmiotu zamówienia,
13) inne czynności nie wymienione wyżej, a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w ust. 1.
4. Z uwzględnieniem zakresu robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia kolejność obowiązywania dokumentów przedstawia się następująco:
a) projekt architektoniczno-budowlany;
b) projekt techniczny;
c) projekt techniczny instalacji oddymiania klatki schodowej;
d) przedmiar robót;
e) przedmiar - Instalacja oddymiania klatki schodowej.
5. Prace budowlane będą prowadzone podczas funkcjonowania szkoły oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie. Prace powinny być prowadzone w sposób jak najmniej zakłócający funkcjonowanie szkoły i zapewniający bezpieczeństwo uczniów, personelu szkoły oraz osób trzecich. Mając na uwadze bezpieczeństwo znajdujących się na terenie realizowanej inwestycji uczniów zaleca się wyłączyć z użytkowania remontowany fragment oraz wyznaczyć teren na zewnątrz z jego zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 424000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROBBUD Robert Wrona
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250960612
7.3.3) Ulica: ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 21A
7.3.4) Miejscowość: Radzymin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297660,0 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Puszcza Mariańska.
- Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego w miejscowości Radziwiłłów.
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja tarasu SP ZOZ w Nałęczowie
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.