Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00220209/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowego- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748488494
1.5.8.) Numer faksu: 748488494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowego- Rekreacyjnego AQUA – ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aeb6dff-f494-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220209
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 101664,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
Zamawiający według bieżących potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe, dziczyznę oraz wędliny według wykazu szczegółowego, zawartego w załączniku nr 1a – Formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym. W ramach oceny oferty Wykonawcy wg kryteriów wyszczególnionych w dalszej części Zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego próbek oferowanych produktów ( przedmiotowe środki dowodowe). Szczegóły dotyczące zasad dokonywania oceny dostarczonych produktów określa załącznik nr 7 – Regulamin pracy Komisji Degustacyjnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dostarczanych produktów do siedziby Zamawiającego.
Wykonawca winien dysponować samochodem odpowiadającym wymaganiom sanitarnym, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U 2020 poz. 2021) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r – higiena środków spożywczych ( zał. nr 2 do rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo może kontrolować warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów.
Wykonawca winien posiadać wdrożony w produkcji i w obrocie wymienionego w SWZ asortymentu system HACCAP, tj. legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzającym, że system HACCAP jest stosowany.
Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia.
Wymagane jest, aby dostarczane mięso było bez ścięgien i łoju. Towar zamawiany będzie od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę.
Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia w bieżącym zapotrzebowaniu w postaci minimum logistycznego etc. Każde zgłoszone zapotrzebowanie niezależnie od wartości musi zostać zrealizowane terminowo i rzetelnie. Zgodnie z zapisami wzoru umowy każda niewłaściwie zrealizowana dostawa będzie odnotowana przez Zamawiającego i przy dwukrotnie stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i nałożenia kar umownych.
Do określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez WSSE lub WIJHARS ( także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego)w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów oraz transportu towaru.
Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności prze Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy.
Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad maksymalnie do 2 godzin od dnia i godziny jej zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań.
Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ i jej załącznikach ( w tym w Formularzu asortymentowo – cenowym) typy i symbole, nazwy producentów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy.
Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15119100-6 - Mięso królicze
15131130-5 - Wędliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101916,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114210,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101916,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gobarto SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 411141076
7.3.3) Ulica: Wspólna
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-687
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101916,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem
- Sukcesywna dostawa narzędzi chirurgicznych wielorazowego użytku do zabiegów ortopedycznych
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E wraz z usługą dystrybucji do budynków Specjalistycznego Szpitala im. dr A. Sokołowskiego w Wałbrzychu przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
- Dostawa mięsa i wędlin na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa drobiu na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Częstochowie ul. Kontkiewicza 2 na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Pułtusku w podziale na 8 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 18 im. Kubusia Puchatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.