Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00269162/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZEŃ PO BYŁYM ZAZ NA PARTERZE PAWILONU J Z PRZEZNACZENIEM NA HOL I SALĘ WYPOCZYNKOWĄ – część II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. Ks. Biskupa Józefa Nathana w Branicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna, 18
1.5.2.) Miejscowość: Branice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-140
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@swsb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalbranice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalbranice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZEŃ PO BYŁYM ZAZ NA PARTERZE PAWILONU J Z PRZEZNACZENIEM NA HOL I SALĘ WYPOCZYNKOWĄ – część II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2482a4d-f197-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064442/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 ZAGOSPODAROWANIE POMIESZCZEŃ PO BYŁYM ZAZ NA PARTERZE PAWILONU J Z PRZEZNACZENIEM NA HOL I SALĘ WYPOCZYNKOWĄ – część II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269162
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 9/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 380399,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie pomieszczeń po byłym ZAZ na parterze Pawilonu J z przeznaczeniem na hol i salę wypoczynkową – część II”. Zadanie nr 1 - Sala – roboty posadzkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:a) Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 11
b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8
c) Przedmiarze robót – załącznik nr od 2.1 do 2.3
a) SWZ.
b) Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 123171,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie pomieszczeń po byłym ZAZ na parterze Pawilonu J z przeznaczeniem na hol i salę wypoczynkową – część II”. Zadanie nr 2 - Sala - roboty ogólnobudowlane.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
a) Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 11
b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8
c) Przedmiarze robót – załącznik nr od 2.1 do 2.3
a) SWZ.
b) Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 257227,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W zadaniu nr 1 nie została złożona żadna oferta w związku z czym Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia zadania nr 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
„Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium
w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3”, „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w zadaniu nr 2 wymagał wniesienia wadium w wysokości 2 500,00 zł w jednej z wymienionych form w SWZ. Zamawiający zamieścił zapis w SWZ, że wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Zamawiającego, nr 31 1030 1508 0000 0008 0319 2006, przed upływem terminu składania ofert.
Zgodnie z art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy
w przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zgodnie z art. 97 ust. 5 Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Oznacza to, że zarówno niewniesienie fizycznie wadium przez Wykonawcę (bez znaczenia w jakiej formie), jak również wniesienie w taki sposób, że wpłynie do Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert, rozpatrywane będzie jako niewniesienie wadium. Niewniesienie wadium w terminie w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu oznacza, że wadium nie wpłynęło przelewem na konto wskazane przez Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert.
Zamawiający w niniejszym postępowaniu wyznaczył termin składania ofert na dzień 22.04.2024r. do godz. 08:00, wadium zostało wpłacone przelewem przez firmę W-Pol Sp. z o.o., 44-282 Łuków Śląski, Kolejowa 19B i zostało zaksięgowane na rachunku Zamawiającego dnia 22.04.2024r. o godz. 09:35 czyli po terminie wyznaczonym na wniesienie wadium i składanie ofert.
W związku z powyższym Zamawiający odrzuca ofertę firmy W-Pol Sp. z o.o., 44-282 Łuków Śląski, Kolejowa 19B i unieważnia zadanie nr 2 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.