Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100576/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00150439/01 - Wynik z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ae88503-ae7f-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kozienice w ramach Polskiego Ładu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100576/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI. 7011.44/2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr 01/2021/5194/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
2. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III i IV, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną oraz opracowanie dokumentacji projektowej – dla cz. IV.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nw. dróg na terenie Gminy Kozienice w następującym zakresie:
1) Budowa dróg nr 3 KDD, 4 KDW, 5 KDW, 7KDW w m. Janów,
2) Budowa drogi gminnej w m. Łaszówka (I etap) ,
3) Budowa drogi w m. Łaszówka (II etap),
4) Budowy drogi gminnej w m. Kozienice – ul. Waryńskiego,
5) Budowa drogi gminnej nr 11 KDD w m. Chinów – II etap,
6) Rozbudowa drogi gminnej nr 170527W w m. Kociołki,
7) Rozbudowa ulicy Zdziczów w zakresie dobudowy ciągu pieszo rowerowego, miejsc parkingowych
przebudowy oświetlenia ulicznego,
8) Budowa drogi gminnej do ośrodka w m. Kozienice,
2. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie z dokumentacją projektową i SST stanowiącą zał. nr 11.1 do SWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.
3. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia części (zadania) I określa dokumentacja projektowa i SST.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45247110-4 - Budowa kanałów
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 3861808,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr 01/2021/5194/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
2. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III i IV, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną oraz opracowanie dokumentacji projektowej – dla cz. IV.
- Budowa drogi w m. Wójtostwo – w kierunku H. Kozienickich,
- Budowa drogi w m. Wójtostwo –I etap w kierunku Zielonej,
- Budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-parcela od końca drogi gminnej nr 170516W do ul. Zielonej – II
etap,
- Budowa drogi przez wieś w m. Kępa Bielańska – I etap,
- Budowa drogi od skrzyżowania w kierunku posesji nr 27 w m. Opatkowice,
- Budowa drogi gminnej w m. Kępa Bielańska – II etap,
- Budowa drogi gminnej w m. Kępa Wólczyńska w kierunku Holendrów,
- Budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-Parcela od końca drogi gminnej o nr 170516W do ul. Zielonej
– III etap,
- Budowa drogi od mostu do Przewozu w m. Holendry Kozienickie,
- Budowa drogi gminnej wraz z wjazdem na teren strażnicy OSP w Woli Chodkowskiej,
2. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie z dokumentacją projektową i SST stanowiącą zał. nr 11 do SWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.
3. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa i SST dla zadania pn. jw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45247110-4 - Budowa kanałów
4.5.5.) Wartość części: 4349786,74 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr 01/2021/5194/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
2. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III i IV, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną oraz opracowanie dokumentacji projektowej – dla cz. IV.
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nw. dróg na terenie Gminy Kozienice w następującym zakresie:
1) Budowa drogi gminnej w m. Nowiny gmina Kozienice wraz z budowa oświetlenia.
2) Budowa drogi gminnej – ul. Łąkowa w m. Aleksandrówka gmina Kozienice.
3) Budowa drogi gminnej w m. Chinów.
4) Budowa drogi gminnej nr 04KDD w miejscowości Śmietanki.
5) Budowa drogi gminnej w miejscowości Chinów – 16 KDD.
6) Budowa drogi gminnej w m. Świerże Górne.
7) Rozbudowa drogi gminnej – ul. Nowy Świat na odcinku od DK 79 do ronda z ul. Hamernicką w m. Kozienice.
2. Roboty będące przedmiotem zamówienia wykonawca wykona kompleksowo zgodnie z dokumentacją projektową i SST stanowiącą zał. nr 11.3 do SWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami.
3. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa i SST dla zadania pn. jw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321100-3 - Napowietrzne linie energetyczne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
32520000-4 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45247110-4 - Budowa kanałów
4.5.5.) Wartość części: 7684824,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie ze Wstępną Promesą Nr 01/2021/5194/PolskiLad dot. realizacji przez Gminę Kozienice inwestycji: „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice – etap II”.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części zwane też zamiennie zadaniami. Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części - zadania (oddzielnie na każdą część) określone w swz lub na dowolnie wybraną część - zadanie tego zamówienia.
2. Zamówienie obejmuje kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych i usług związanych z realizacją części (zadania) I, II, III i IV, w tym robót przygotowawczych, pomocniczych, towarzyszących, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z obsługą i inwentaryzacją geodezyjną oraz opracowanie dokumentacji projektowej – dla cz. IV. Przedmiot zamówienia obejmuje dla Część (zadanie ) IV:
- Rozbudowa drogi gminnej nr 170512W w m. Ruda – I etap,
- Budowa drogi gminnej w m. Wólka Tyrzyńska B,
- Budowa drogi gminnej ul. Uroczej nr 44 KDD w m. Nowiny,
- Budowa drogi gminnej ul. Wygodnej nr 41 KDD w m. Nowiny,
- Rozbudowa ul. Rodzinnej w m. Kozienice,
- Rozbudowa drogi gminnej nr 170548W w m. Samwodzie,
- Budowa drogi w gminie Kozienice – 4 Kopce,
- Budowa drogi gminnej w m. Łuczynów do torów,
- Rozbudowa drogi gminnej nr 170540W w m. Chinów,
- Rozbudowa drogi gminnej w m. Chinów – Niwa.
a. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla 10 obiektów drogowych (liniowych) zlokalizowanych na terenie Gminy Kozienice wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, warunków i decyzji o pozwoleniu na ich budowę/ zgłoszenia wykonania robót i na ich podstawie budowa, rozbudowa, przebudowa dróg określonych w pkt. 2 ppkt. 4 oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych.
Roboty budowlane oznaczają pełny zakres robót budowlanych wszelkich branż, robót rozbiórkowych, robót montażowych oraz dostaw urządzeń dotyczących obiektów wraz
z infrastrukturą techniczną w zakresie opisanym w dokumentacjach projektowych wykonanych
w ramach realizacji umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45232452-5 - Roboty odwadniające
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 7819355,38 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6488250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6488250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6488250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Montażowych Budomont s.c. Tadeusz Głowicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Predsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Montazowych Budomont s.c. Bartłomiej Głowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 141239625
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Kozienice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-900
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6488250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6057871,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6281447,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6057871,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 671922286
7.3.3) Ulica: ul. doktora Perzyny 84A
7.3.4) Miejscowość: Zwoleń
7.3.5) Kod pocztowy: 26-700
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6057871,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi nr 393014T w msc. Kraszków na długości 885 mb
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi oraz pozostałą niezbędną infrastrukturą
- REMONT DROGI GMINNEJ 270997K SĘKOWA "ĆWIERCI" W KM OD 0+215 DO KM 0+935 W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA, GMINA SĘKOWA
- Budowa domu wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.