Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00346651/01 - Wynik z dnia 2022-09-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasnogórska 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-358
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123769100
1.5.8.) Numer faksu: 123769120
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcp.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09de51fd-1f90-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038033/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Kontakt z Zamawiającym za pośrednictwem systemu ePUAP (w wyszukiwarce podmiotu należy wpisać „Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości”). Elektroniczna skrzynka podawcza: /MCP/przetargi.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Więcej informacji: w rozdziale 10. Specyfikacji Warunków Zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1; zm.: Dz. U. UE. L. z 2018 r. Nr 127, str. 2.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul. Jasnogórska 11, 31-358 Kraków; we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych dostępnym pod adresem e-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP; Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Usługa organizacji wyjazdowego szkolenia dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości”, prowadzonym w trybie podstawowym, bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie artykułu 275 punkt 1 ustawy Pzp, znak referencyjny: ZO.271.3.2022; odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2022 roku, pozycja 1710), dalej: „ustawa Pzp” oraz uprawnione organy kontrolne;Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub zgodnie z okresem archiwizacji określonym w art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 (Dz. U. UE. L. z 2013 r. Nr 347, str. 320 z późn. zm.), w zależności od tego, który z tych okresów nastąpi później; obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;posiadają Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZO.271.3.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji szkolenia wyjazdowego dla pracowników Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości.
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 oraz Budżetu Województwa Małopolskiego na 2022 rok.
Nabywana usługa szkoleniowa ma charakter usługi kształcenia zawodowego pracowników i jest w całości finansowana ze środków publicznych.
Temat szkolenia:
Budowanie zespołu z nastawieniem na poznanie narzędzi skutecznej komunikacji do rozwiązywania problemów w tym obszarze.
Liczba uczestników: 152 pracowników, nie mniej niż 125 pracowników.
Zastrzeżenie: Zamawiający ma prawo do zmniejszenia liczby uczestników szkolenia o maksymalnie 30 osób, informując o tym Wykonawcę na trzy dni przed wykonaniem usługi.
Liczba grup: 1 grupa szkoleniowa, złożona ze wszystkich uczestników szkolenia.
Liczba godzin: 12 godzin dydaktycznych, 1 godzina dydaktyczna = 45 minut.
Pierwszy dzień szkolenia.
Szkolenie: Budowanie zespołu z nastawieniem na poznanie narzędzi skutecznej komunikacji do rozwiązywania problemów w tym obszarze. 5 godzin dydaktycznych.
Warsztaty – prezentacje zespołów, bez udziału trenera – 4 godziny dydaktyczne.
Drugi dzień szkolenia.
Dwa otwarte panele dyskusyjne prowadzone przez panelistów – pracowników zamawiającego, bez udziału trenera. 3 godziny dydaktyczne.
Temat: Zastosowanie poznanych narzędzi skutecznej komunikacji w pracy referatów/zespołów lub inny temat związany z pracą zespołową.
Termin realizacji: 13 – 14 października 2022 r., dwa dni szkoleniowe.
Miejsce szkolenia: hotel/obiekt konferencyjny, minimum trzygwiazdkowy, poza granicami miasta Krakowa, na terenie województwa małopolskiego. Całe zadanie musi być zrealizowane zgodnie z harmonogramem, w obrębie jednego obiektu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-13 do 2022-10-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punkty za kryterium Cena (K1) zostaną obliczone według wzoru: K1 = Najniższa cena spośród złożonych ofert/Cena oferty rozpatrywanej*100* 60%.
2. Punkty za kryterium (K2) Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie.
Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie będą oceniane na podstawie:
- doświadczenia w prowadzeniu wykładów, które posiada osoba wskazana w ofercie.
Jeśli osoba prowadząca szkolenie, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła wykłady dla studentów studiów stacjonarnych lub studiów niestacjonarnych lub słuchaczy studiów podyplomowych, to Wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy wraz z ofertą złoży dokument/dokumenty wystawione przez uczelnię wyższą potwierdzające to doświadczenie.
- doświadczenia w prowadzeniu konsultacji lub coachingu lub mentoringu. Jeśli osoba wskazana do prowadzenia szkolenia, w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, zrealizowała przynajmniej jedną usługę jako konsultant, lub mentor, lub coach (trener) z zakresu objętego tematem szkolenia lub z zakresu rozwoju kompetencji psychologicznych człowieka, zwanymi także kompetencjami miękkim, to Wykonawca otrzyma 10 punktów, gdy wraz z ofertą złoży dokument wystawiony przez firmę lub instytucję lub organ lub jednostkę lub instytucję sektora publicznego lub inny podmiot rejestrowany (na przykład: stowarzyszenie, fundację) potwierdzające to doświadczenie, z wyłączeniem dokumentów wystawionych przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej.
doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, (z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w okresie, w którym ta osoba była lub jest zatrudniona), na podstawie liczby szkoleń z tematów objętych programem szkolenia lub związanych z pracą w zespole, lub umiejętnością radzenia sobie ze stresem, lub asertywnością, lub motywowaniem, lub negocjacjami, lub komunikacją interpersonalną, lub budowaniem relacji, lub zarządzania sobą w czasie (zarządzanie czasem), lub organizacji pracy własnej i tym podobnymi, które rozwijają kompetencje miękkie (psychologiczne) człowieka, które osoba wskazana w ofercie przeprowadziła w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że Wykonawca dołączy do wykazu szkoleń dokumenty, potwierdzające należyte ich wykonanie przez trenera lub trenerkę.
Wykaz szkoleń podlegających ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Wykonawca otrzyma 1 punkt, za każde przeprowadzone szkolenie, maksymalnie za dziesięć szkoleń, z tematu objętego programem szkolenia lub z zakresu rozwoju kompetencji psychologicznych człowieka, wraz z załączonym dokumentem potwierdzającym, że szkolenie przeprowadzone przez trenera lub trenerkę szkolenia, wskazanego w ofercie, zostało przez niego wykonane należycie.
Łączna maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie wynosi 30 punktów, w tym:
10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu wykładów,
10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu konsultacji lub coachingu lub mentoringu,
10 punktów za doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
3. Punkty za kryterium (K3) Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.
Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa należy podać w tabeli znajdującej się w formularzu oferty, zgodnie z instrukcją tam zawartą . Załącznik nr 2 do SWZ.
Standard hotelu/obiektu należy podać zgodnie z Ewidencją Obiektów Hotelarskich prowadzoną przez Marszałka Województwa Małopolskiego, według stanu aktualnego na dzień składania ofert.
Liczba punktów możliwa do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium „Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa” wynosi maksymalnie 10 punktów.
Szczegółowy opis kryteriów oceny znajduje się w Rozdziale 18. SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby prowadzącej szkolenie.
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Standard hotelu/obiektu, w którym będzie realizowana usługa.
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje Wykonawcy, następujące warunki udziału w postępowaniu, które powinien spełnić, aby móc biegać się o udzielenie zamówienia:1. Posiadanie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca będzie posiadał, aktualny na dzień składania ofert, wpis do Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych, o którym mowa w ustawie z dnia 24 listopada 2017 roku, o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 roku, pozycja 511).
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie wydruku, który pobierze, po otwarciu ofert, ze strony internetowej Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego: https://ewidencja.ufg.pl/ewidencja/obywatel/ksiegi.
2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
dysponuje jedną osobą (wykładowcą lub trenerem lub trenerką szkolenia), która:
- posiada wiedzę i praktyczne umiejętności związane z programem szkolenia i w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert pracowała, lub wykonywała usługi w ramach działalności gospodarczej, lub wykonywała zlecenia z tej dziedziny i
- posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych związanych z tematem szkolenia objętego przedmiotem zamówienia i/lub z zakresu rozwoju kompetencji psychologicznych człowieka, zwanymi także kompetencjami miękkimi. To znaczy, przeprowadziła szkolenia lub warsztaty szkoleniowe w tym zakresie, z wyłączeniem szkoleń wewnętrznych dla pracowników w podmiocie, w którym jest lub była zatrudniona.
Zamawiający zweryfikuje spełnienie tego warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Szczegółowe informacje w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Szczegółowe informacje w rozdziale 7. Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie będzie wymagał złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie w formie dokumentu pod nazwą "Doświadczenie osoby wskazanej do przeprowadzenia szkolenia". Do oświadczenia wykonawca dołącza dokumenty potwierdzające doświadczenie posiadane przez osobę wskazaną do prowadzenia szkolenia.Uwaga. Wykonawca, który składa ofertę, nie może sam potwierdzić, że osoba wskazana do prowadzenia szkolenia wykonała pracę lub usługę lub prawidłowo przeprowadziła szkolenie dla innego podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3. Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy i warunki ich wprowadzenia określony jest umowie w następujących paragrafach:§ 7. Zmiana warunków realizacji umowy.
1. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować usługę szkolenia w miejscu wskazanym w § 2 ust. 3 umowy, zgodnie z ofertą Wykonawcy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany miejsca realizacji usługi, przed rozpoczęciem realizacji usługi, w razie zaistnienia działania tak zwanej siły wyższej, to jest wojny, pożaru, zalania, klęski żywiołowej, strajków a także ograniczenia wprowadzanego przez odpowiednie organy w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludności, właściwe dla miejsca i terminu realizacji szkolenia, w tym związanego ze stanem epidemicznym, i tym podobne.
3. Zmiana miejsca realizacji usługi, o którym mowa w ust. 1, będzie możliwa jedynie na pisemny wniosek Wykonawcy, uzasadniony wystąpieniem przyczyn wskazanych w ust. 2 i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
4. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy wskazane miejsce realizacji usługi będzie spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, a standard wskazanego hotelu lub obiektu nie będzie gorszy od standardu hotelu lub obiektu wskazanego pierwotnie w ofercie Wykonawcy i w § 2 ust. 3 umowy, podlegającego ocenie Zamawiającego w ramach kryterium oceny ofert.
5. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 3 i 4 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 1 i 2 mają zastosowanie.
§ 8. Zmiana, zastępstwo, osoby prowadzącej szkolenie.
1. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do przeprowadzenia szkolenia jako trenera lub trenerkę szkolenia, osobę wskazaną w ofercie Wykonawcy.
2. Zmiana, rozumiana także jako zastępstwo, osoby, o której mowa w ust. 1, po podpisaniu niniejszej umowy, będzie możliwa jedynie na wniosek Wykonawcy, uzasadniony szczególnymi, obiektywnymi okolicznościami. Zmiana taka musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
3. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę wyłącznie wtedy, gdy osoba wskazana na zastępstwo będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie spełniające warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji warunków zamówienia, w tym będzie spełniała wymóg realizacji szkoleń w liczbie nie mniejszej niż osoba wskazana w ofercie Wykonawcy do przeprowadzenia szkolenia. Wymóg ten dotyczy wykazu szkoleń ocenianych przez Zamawiającego w kryterium oceny ofert, określonych w z załączniku nr 4 do Specyfikacji warunków zamówienia i dokumentów potwierdzających, że osoba wskazana na zastępstwo wykonała te szkolenia należycie. Trener lub trenerka wskazana na zastępstwo wykonuje szkolenie w zakresie i na warunkach określonych w umowie.
4. W przypadku naruszenia przez Wykonawcę postanowień ust. 2 i 3 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym bez konieczności wyznaczenia dodatkowego terminu. Zapisy § 11 ust. 3 mają zastosowanie.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy miniportal dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-27
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego"
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości we Wrocławiu
- Usługa zakwaterowania wraz z wyżywieniem podczas organizacji w 2025 roku Regionalnych Mistrzostw w Ratownictwie Medycznym
- Świadczenie usług cateringowych w filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.