Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00257798/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyczynowej łodzi ósemki wioślarskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybacka 1
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 00 778; 91 48 00 779
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pum_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wyczynowej łodzi ósemki wioślarskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-121508c6-01da-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257798/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/36/TP2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyczynowej łodzi ósemki wioślarskiej.
2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sprzedaży, dostarczenia i przeszkolenia użytkowników wyczynowej łodzi ósemki wioślarskiej dokładnie opisanej w specyfikacji podanej w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do niniejszej swz.
3. Zamawiający wymaga, by przedmiot niniejszego postępowania był fabrycznie nowy, niepowystawowy, kompletny, nie używany do prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2022 roku oraz oryginalnie zapakowany, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, która jest potwierdzona certyfikatami, świadectwami, atestami, raportami lub deklaracją zgodności z PN-EN zapewniającymi bezpieczne użytkowanie, jeśli przepisy prawa wymagają takich dokumentów.
6. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, razem z przedmiotem zamówienia dokumentów gwarancyjnych, kompletu dokumentów dopuszczających sprzęt do użytku, jeśli są wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, oraz instrukcji obsługi i eksploatacji sprzętu w języku polskim, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru dostarczonego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34522000-2 - Łodzie rekreacyjne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34522600-8 - Łodzie wiosłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H. MARKUS Katarzyna Stadniuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522585222
7.3.3) Ulica: ul. Gryfińska 44
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-772
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nie jest znany.
Zakres: transport.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H. MARKUS KATARZYNA STADNIUK
jakie przetargi wygrała firma
P.H. MARKUS KATARZYNA STADNIUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Usługa cateringowa świadczona na potrzeby spotkania tematycznego dla pracowników Publicznych Służb Zatrudnienia
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM ORAZ PRZYJMOWANIE I WYPŁATA PRZEKAZÓW PIENIĘŻNYCH NA POTRZEBY SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Dostawa fabrycznie nowego siewnika rzędowego do SDOO Nowe Linie
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie
- Usługi przekazów pieniężnych, polegające na transferze do odbiorcy, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej środków pieniężnych zlecanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- TP-47/24 Dostawa produktów leczniczych.
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.