eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszModernizacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W. Kilara w Olkuszu -zamówienie podobne (uzupełniające).



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W. Kilara w Olkuszu -zamówienie podobne (uzupełniające).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Szkoła Muzyczna I stopnia im. Wojciecha Kilara w Olkuszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Francesco Nullo 6

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psmolkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/psmolkusz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W. Kilara w Olkuszu -zamówienie podobne (uzupełniające).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-517cc3c0-0c51-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z rozdziałem 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia na zadanie pn.: Modernizacja instalacji oświetlenia ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia im. W Kilara w Olkuszu – etap I, Zamawiający przewidział udzielenie zamówienia z wolnej ręki, (w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego) dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia. Zakres przewidywanego zamówienia polegać będzie na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i obejmować będzie przebudowę instalacji elektrycznej opisanej w projekcie technicznym jako etap II i III. .
Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 01.08.2023r. w związku niniejsze zamówienie mieści się w ustawowym terminie.
Zamówienie zostanie udzielone na warunkach określonych we wzorze umowy dotyczącej zamówienia podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie obejmuje modernizację instalacji oświetlenie ogólnego i awaryjnego w budynku Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia w Olkuszu - etap II i III - zgodnie z opisem w dokumentacji technicznej.
Sposób wykonania znajduje się w projekcie technicznym i STWIOR

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEMAR Sp.z o.o. sp. komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6282271999

7.3.4) Miejscowość: Zagórze

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 170000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.