Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00196614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie urządzeń piętrzących na ciekach podległych pod Zarząd Zlewni we Włocławku w podziale na części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.muszalska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16263,Utrzymanie-urzadzen-pietrzacych-na-ciekach-podleglych-pod-Zarzad-Zlewni-we-Wlocl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie urządzeń piętrzących na ciekach podległych pod Zarząd Zlewni we Włocławku w podziale na części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d364b229-e4f7-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.60 Utrzymanie urządzeń piętrzących na ciekach podległych pod Zarząd Zlewni we Włocławku w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2710.30.2023/ZZWŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227917,51 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185298,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Wykaszanie porostów ze skarp i dna cieków z wygrabieniem – polega na wykonaniu koszenia kosami ręcznymi, bądź wykaszarkami spalinowymi oraz na wygrabieniu wykoszonych porostów za pomocą grabi lub wideł.b. Wydobycie kożucha roślin pływających – polega na usunięciu z lustra wody roślinności pływającej powodującej zatory blokujące przepływ – narzędzia grabie, karpy.
c. Oczyszczenie budowli z roślinności porastającej, osiadającego namułu na betonowych umocnieniach skarp i dna jazu i z przetamowań gromadzących się na przęsłach budowli za pomocą szpadli i łopat.
d. Czyszczenie elementów metalowych na jazach przez szczotkowanie ręczne za pomocą narzędzi ręcznych takich jak druciana szczotka, papier ścierny lub szlifierka.
e. Zabezpieczenie wyczyszczonych elementów na jazach farbą do gruntowania minią, podkładową rdzochłonną na koniec farbą olejną nawierzchniową odporną na działania wody .Farby nakładać pędzlem.
f. Wykonanie brakujących szandorów z bali iglastych, obrzynanych i wymiarowych, grubość szandorów po ostruganiu 55 mm . Do założenia szandorów należy użyć: łom budowlany, młot budowlany, siekiera i pilarki spalinowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 36565,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Wykaszanie porostów ze skarp i dna cieków z wygrabieniem – polega na wykonaniu koszenia kosami ręcznymi, bądź wykaszarkami spalinowymi oraz na wygrabieniu wykoszonych porostów za pomocą grabi lub widełb. Wydobycie kożucha roślin pływających – polega na usunięciu z lustra wody roślinności pływającej powodującej zatory blokujące przepływ – narzędzia grabie, karpy.
c. Oczyszczenie budowli z roślinności porastającej, osiadającego namułu na betonowych umocnieniach skarp i dna jazu i z przetamowań gromadzących się na przęsłach budowli za pomocą szpadli i łopat.
d. Czyszczenie elementów metalowych i stalowych na jazach przez szczotkowanie ręczne, za pomocą narzędzi ręcznych takich jak druciana szczotka, papier ścierny lub szlifierka.
e. Zabezpieczenie wyczyszczonych elementów na jazach farbą do gruntowania minią, podkładową rdzochłonną na koniec farbą olejną nawierzchniową odporną na działania wody. Farby nakładać pędzlem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 73869,6 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a. Naprawa elementów konstrukcji betonowych i żelbetonowych – elementy betonowe o gr powyżej 20 cm – zatarcie na gładko nierówności, ręczne zaszpachlowanie ubytków.b. Oczyszczenie budowli z roślinności porastającej, osiadającego namułu na betonowych umocnieniach skarp i dnie budowli i z przetamowań gromadzących się na przęsłach budowli za pomocą szpadli i łopat.
c. Czyszczenie elementów metalowych – prowadnic na budowlach przez szczotkowanie ręczne. Za pomocą narzędzi ręcznych takich jak druciana szczotka, papier ścierny lub szlifierka.
d. Zabezpieczenie wyczyszczonych elementów na urządzeniach farbą do gruntowania minią, podkładową rdzochłonną na koniec farbą olejną nawierzchniową odporną na działania wody .Farby nakładać pędzlem.
e. Wykonanie brakujących szandorów dla wszystkich budowli, z bali iglastych, obrzynanych i wymiarowych, grubość szandorów po ostruganiu ok. 59 mm – dopasować do istniejących prowadnic. Do założenia szandorów należy użyć: łom budowlany, młot budowlany, siekiera i pilarki spalinowa., po sprawdzeniu dopasowania szandorów należy je zdemontować i przetransportować do NW Wyszogród, ul. Wiślana 8, 09-450 Wyszogród. Elementy powinny być oznakowane dla każdej budowli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 10043,2 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru prac naprawczych i konserwacyjnych związanych z utrzymaniem urządzeń piętrzących na Kanale Dobrzykowskim i rzece Gąbinianka:1. Jaz żelbetowy w km: 2+656; miejscowość Korzeniówka Stara gm. Gąbin pow. płocki
Klasa budowli IV; wysokość piętrzenia H= 1,5 m; światło budowli B=2x2 m; rzędna progu jazu 55,50 m n.p.m; długość cofki 6,450 km; rodzaj zasuw – dwudzielne stalowe
Kod JCW – RW 20001527349
Położenie jazu w układzie współrzędnych 2000 X:5815338,16; Y:7417608,36
2. Przepust wałowy w km: 8+360; miejscowość Wiączemin Nowy gm. Słubice; pow. płocki
Konstrukcja budowli – żelbetowa; wysokość piętrzenia H=1,45 m; światło budowli B= 2,0 m; rzędna dna leżaka przepustu 56,72 m n.p.m; rodzaj zasuw – pojedyncza stalowa
Kod JCW – RW 20001527349
Położenie jazu w układzie współrzędnych 2000 X:5812246.17 Y:7421447.55
3. Jaz żelbetowy w km: 11+160; miejscowość Sady gm. Słubice pow. płocki
Klasa budowli pozaklasowy; wysokość piętrzenia H= 1,6 m; światło budowli B=3.0m; rzędna progu jazu 57,73 m n.p.m; długość cofki 0,90 km; rodzaj zasuw – dwudzielne stalowe
Kod JCW– RW 20001527349
Położenie jazu w układzie współrzędnych 2000 X:5810374.35; Y:7423092.20
4. Ramowy przepust wałowy w km: 0+350; miejscowość Troszyn Polski gm. Gąbin; pow. płocki
Konstrukcja budowli – żelbetowa; wysokość piętrzenia H=1,50 m; światło budowli B= 2,0 m; rzędna dna leżaka przepustu 56,32 m n.p.m; rodzaj zasuw – pojedyncza stalowa
Kod JCW– RW 20001527349
Położenie jazu w układzie współrzędnych 2000 X:5812246.17 Y:7421447.55
2. Opis wymagań dotyczących wykonania usług.
a. Demontaż, prostowanie i powtórny montaż drabinki przesuwającej zasuwę Jaz Kanał Dobrzykowski - km: 2+656
b. Przegląd przekładni mechanizmu podnoszenia zasuw jazów i wymiana oleju ( olej przekładniowy 5 l/szt ) Jazy Kanał Dobrzykowski km: 2+656; 11+160 Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km: 8+360 Przepust wałowy rz. Gąbinianka km: 0+350
olej przekładniowy 20 l
c. Wymiana kalamitek, smarowanie elementów ruchomych jazów, uzupełnienie brakujących śrub Kanał Dobrzykowski: km: 2+656; 8+360; 11+160 Rzeka Gąbinianka: km 0+350 kalamitki - szt 40 smar - 20 kg
d. Wykonanie czterech sztuk korb do obracania mechanizmu podnoszenia i opuszczania zasuw jazu Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km:8+360 - 2 szt Jaz Kanał Dobrzykowski km: 11+160 - 2 szt
e. Zakup i montaż łat wodowskazowych Jazy Kanał Dobrzykowski km: 2+656; 11+160 Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km 8+360 Przepust wałowy rz. Gąbinianka km:0+350
f. Demontaż, naprawa i powtórny montaż przekładni mechanizmu otwierania i zamykania zasuwy przy wysokości podnoszenia(opuszczania) do 5.0 m - transport na warsztat i z powrotem Jaz Kanał Dobrzykowski km: 11+160
g. Demontaż, naprawa i powtórny montaż przekładni mechanizmu otwierania i zamykania zasuwy przy wysokości podnoszenia ( opuszczania ) do 5 m, transport na warsztat i z powrotem Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km 8+360
h. Przeróbka barierki w celu umożliwienia obrotu korby ( wycięcie starych rur, wspawanie nowych odpowiednio uformowanych rur ) ( rury stalowe fi 5 cm; dł. 8 m ) Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km: 8+360
i. Demontaż uszkodzonej zasuwy, wykonanie nowej zasuwy stalowej ( wymiary 2,0 m/1,5m) i jej montaż
Przepust wałowy Kanał Dobrzykowski km: 8+360
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn nieelektrycznych
90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.5.) Wartość części: 64820 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35276,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110484,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35276,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Związek Spółek Wodnych w Sierpcu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761001270
7.3.3) Ulica: Ul. Józefa Bema 1B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIERPCU
jakie przetargi wygrała firma
ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W SIERPCU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35276,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201375,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66935,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZARNECKA EWA FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MELPOL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 776-116-94-66
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda 1
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EWA CZARNECKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MELPOL
jakie przetargi wygrała firma
EWA CZARNECKA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA MELPOL
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66935,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30233,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Leśno-Melioracyjne Jakub Wojciechowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 888 312 45 54
7.3.3) Ulica: Mursk 14
7.3.4) Miejscowość: Smólnik
7.3.5) Kod pocztowy: 87-815
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Leśno-Melioracyjne Jakub Wojciechowski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Leśno-Melioracyjne Jakub Wojciechowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VERDE Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 373 63 77
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej – Curie 45,
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VERDE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VERDE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Dostawa wyrobów medycznych -13 pakietów"
- Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie progów zwalniających na ul. Gościniec i ul. Kazimierza Dąbrowskiego na terenie m.st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejscowości Zakręt
- Zakup licencji antywirusowych AV
- Dostawa i montaż zintegrowanego systemu regałów rotacyjnych do przechowywania dokumentacji Działu Rejestracji Pojazdów i Wydawanych Uprawnień dla Urzędu Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
- Sprzedaż energii elektrycznej dla potrzeb Ośrodka Badawczego Instytutu Nauk Geologicznych PAN w Krakowie
- Sprzedaż i dostawa próżniowego, zamkniętego systemu pobierania krwi dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa i konserwacja w zakresie stacji transformatorowych, rozdzielni, agregatów prądotwórczych, zasilaczy awaryjnych, w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego
- Zakup ergonomicznych klawiatur i myszek, przełączników sieciowych LAN, licencji pakietu biurowego, tabletów, oraz przedłużenie wsparcia technicznego oprogramowania Observium na potrzeby WUP w Toruniu
- DOSTAWA DEKORACJI ŚWIETLNYCH W FORMIE NAJMU DLA MIASTA ZIELONA GÓRA Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
- Naprawy i przeglądy wraz z częściami samochodów osobowych, samochodów ciężarowych i sprzętu będących na wyposażeniu RDW w Siemiatyczach, z podziałem na 2 zadania.
- Utrzymanie w należytym stanie technicznym: zadanie 1. Odcinka koryta rzeki Nacyny od stopnia w km 1+210 do km 3-795; zadanie 2. Odcinka koryta rzeki Rudy na odcinku od mostu kolejowego do km 34+700.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.