Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00243083/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich UMWW w Poznaniu w 2023 r. w związku z realizacją PROW 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.umww.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich UMWW w Poznaniu w 2023 r. w związku z realizacją PROW 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d4787ff-0049-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312660
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018494/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i dostawa materiałów i artykułów promocyjnych na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014- 2020 /projektu: Pomoc Techniczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243083
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOW-I-2.052.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15420,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
w Poznaniu w 2023r. w związku z realizacją PROW 2014-2020.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
dostawę artykułów promocyjnych, które muszą być nowe, pełnowartościowe, pierwszego gatunku, będą spełniać wymagania jakościowe i ilościowe określone przez Zamawiającego w SOPZ stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ (SOPZ zawiera też wizualizację poglądową zamawianych artykułów),
umiejscowienie logotypów oraz innych oznaczeń na zamawianych artykułach promocyjnych (po uprzednim uzyskaniu zgody i akceptacji Zamawiającego),
dostarczenie oznaczonych, gotowych produktów do siedziby Zamawiającego przy
al. Niepodległości 34 w Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16684,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16684,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikodruk Computer s.c. Jacek i Sylwia Mikołajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181852134
7.3.3) Ulica: Ptolemeusza 23
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"MIKODRUK-COMPUTER" S.C. JACEK I SYLWIA MIKOŁAJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16684,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Mechaniczne zamiatanie ulic w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Nowy Tomyśl.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 444 na odcinku Wisławka - Odolanów - Etap II.
- Dostawa artykułów dietetycznych
- Modernizacja (projekt i wykonanie) nadrzędnego systemu BMS w budynku Collegium Biologicum przy ul. Uniwersytetu Poznańskiego 6 w Poznaniu
- Wykonanie usługi cateringowej w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1), w ramach PS WPR 2023- 2027
- Przygotowanie i dostawa wyżywienia dla podopiecznych Centrum Wspierania Rodzin "Swoboda" w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części (umowa ramowa)
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- U/03/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby sklepu Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Korzystania i Informacji o Środowisku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Wydruk i dostawa materiałów szkoleniowych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1.) w ramach PS WPR 2023-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.