Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zam. pol. na powt. pod. rob. bud. w ramach przebud. dojścia i zejścia na plażę nr 2 w Łebie, pn. us. niezinw. op. brzegowej, bud. kan. kablowej, korekta ist. ciągu pieszego, dost. i mon. małej arch.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Łeba
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 90
1.5.2.) Miejscowość: Łeba
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 8661 510
1.5.8.) Numer faksu: 59 8661 337
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leba.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://leba.um.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zam. pol. na powt. pod. rob. bud. w ramach przebud. dojścia i zejścia na plażę nr 2 w Łebie, pn. us. niezinw. op. brzegowej, bud. kan. kablowej, korekta ist. ciągu pieszego, dost. i mon. małej arch.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d466f4b7-0c3d-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032975/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa dojścia i zejścia na plażę przy Zamku Neptun
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie art. 304 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r.
poz. 1605) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych, takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne
z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7f6552cb-0142-11ee-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.18.2024.IM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243646,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usunięcie niezinwentaryzowanej opaski brzegowej, ponowne pogrążanie elementów
konstrukcyjnych
W związku z napotkaną niezinwentaryzowaną przeszkodą gruntową, uniemożliwiającą
pogrążenie elementów konstrukcyjnych należy wyciągnąć częściowo zagłębione pale i ścianki
szczelne, usunąć przeszkodę gruntową, zutylizować materiał oraz ponownie pogrążyć elementy
konstrukcyjne na głębokość wskazaną w dokumentacji projektowej.
W trakcie wykonywania prac kafarowych związanych z pogrążaniem pali i ścianek szczelnych
Wykonawca napotkał na przeszkodę gruntową w postaci materacy gabionowych i narzutu
kamiennego, które uniemożliwiły wbicie elementów konstrukcyjnych na głębokość określoną
w dokumentacji projektowej. Ustalono, iż przeszkoda jest pozostałością dawnej,
niezinwentaryzowanej opaski brzegowej Urzędu Morskiego. W związku z powyższym
Wykonawca musiał usunąć pozostałości opaski brzegowej w celu pogrążenia elementów na
żądaną głębokość.
Budowa kanalizacji kablowej na potrzeby monitoringu
Należy wykonać kanalizację kablową z rur HDPE ϕ110 o długości 168mb wraz z 4 studniami
teletechnicznymi SKR-1, następnie 16mb z rur HDPE ϕ40 zakończone zaślepką.
Dodatkowo należy wykonać przepust pod nawierzchnią dojścia (w kierunku miejsca, gdzie
usytuowane będą kontenery WC) z rury HDPE ϕ110 o długości 32mb, następnie (na zmianie
kierunku trasy) studnia SKR-1 (1 szt.), na dalszym odcinku kanalizacja kablowa z rur ϕ40 z
podłączeniem do kontenerów WC (oddzielne podłączenia) na każdym odejściu w kierunku
kontenera należy zastosować polietylenowe studnie kablowe (łącznie 2 szt.).
W trakcie robót budowlanych Zamawiający podjął decyzję o wykonaniu odcinka kanalizacji
kablowej od ul. Sosnowej do zejścia, która w przyszłości umożliwi montaż monitoringu
wizyjnego obiektu bez konieczności dokonywania rozbiórki nawierzchni wykonanej w ramach
zamówienia podstawowego.
Korekta istniejącego ciągu pieszego
Należy dokonać rozbiórki nawierzchni z płyt żelbetowych typu YOMB o powierzchni
ok. 148m2, następnie osadzić obrzeża betonowe o wym 30x8cm na podsypce cementowo-
piaskowej, a następnie wykonać podsypkę piaskową o grub. 10Cm po zagęszczeniu oraz
podbudowę z kruszywa łamanego o grub. 20Cm po zagęszczenia, a następnie wykonać
nawierzchnię ciągu pieszojezdnego z materiału dostarczonego przez Zamawiającego).
Podczas wykonywania robót brukarskich objętych zakresem umowy podstawowej Zamawiający,
w porozumieniu z inspektorem, podjął decyzję o wymianie nawierzchni ze starych,
zdegradowanych płyt YOMB stwarzających zagrożenie zarówno dla pojazdów jak i pieszych
(popękane płyty, wystające zbrojenie, nierówna powierzchnia ciągu) stanowiącej dojazd do tzw.
Starej Łaźni. Nowa droga zostanie wykonana z kostki brukowej dostarczonej przez
Zamawiającego.
Dostawa i montaż małej architektury
Wykonawca dostarczy 3 szt. ławki okrągłej, 9 szt. ławki prostej
oraz 2 szt. kosze zgodnie ze wzorem z zamówienia podstawowego.
W trakcie prowadzenia robót objętych zamówieniem podstawowym Zmawiający podjął decyzję
o doposażeniu obiektu w dodatkowe elementy małej architektury, tj. ławki i kosze.
Prace elektryczne
Należy wykonać w szafie elektrycznej wtyczki sieciowe umożliwiające niezależne podłączenie
każdego obiektu do zasilania z sieci (dot. 3 obiektów kontenerowych usługowych, obiektów WC
- podłączone łącznie oraz obiektu planowanego na tarasie drewnianym – nieobjętego zakresem
zamówienia podstawowego i dodatkowego). Wtyczki sieciowe ze stykiem ochronnym
wodoszczelne 380V 3 biegunowe o obciążalności do 32A (przekrój kabla do 10mm2). Każdy
obiekt należy zasilić niezależnie z szafy elektrycznej kablem o przekroju do 10mm2 – łączna
długość przewodu ok. 108mb (5 niezależnych linii zasilających) .
Podczas prac związanych z zasileniem obiektów znajdujących się w obrębie zejścia,
Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą oraz inspektorem w branży elektrycznej, podjął
decyzję o wykonaniu niezależnego podłączenia każdego z obiektów do zasilania (skrzynki
elektrycznej). Powyższe rozwiązanie umożliwi pomiar zużycia prądu niezależnie dla każdego
obiektu usługowego, WC oraz oświetlenia, co umożliwi rozliczenie z potencjalnymi
dzierżawcami obiektów, a ponadto awaria sprzętu bądź zasilania jednego obiektu nie spowoduje
braku prądu w pozostałych obiektach – każdy obiekt będzie zasilany niezależnie.
Prace sanitarne
Zmianie ulega lokalizacja przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej do kontenerów
usługowych (strona zachodnia placu utwardzonego). Należy wykonać przejścia przez ściankę
szczelną, dla przyłącza kanalizacji sanitarnej o średnicy ϕ250 (2 szt.), natomiast dla przyłącza
wodociągowego o średnicy ϕ100 (2 szt.). Dodatkowo na rozgałęzieniu przyłącza kanalizacji
sanitarnej należy zastosować studzienkę systemową DN315 - rewizyjną.
Podczas wykonywania przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowych do obiektów
usługowych, Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą oraz inspektorem branży sanitarnej,
podjął decyzję o zmianie przebieg przyłączy wod-kan, tak aby znajdowały się one poza terenem
utwardzonym (poza ścianką szczelną). Zmiana lokalizacji umożliwi łatwiejszy dostęp do
przyłączy w przypadku awarii (przed zmianą przyłącza zlokalizowane były w całości
o obrębie terenu utwardzonego, pod nawierzchnią, co w przypadku awarii spowodowałoby
konieczność rozbiórki części nawierzchni i roboty ziemne w obrębie dojścia do zejścia na plaży).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-MAG Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366738989
7.3.3) Ulica: Kartuska 46
7.3.4) Miejscowość: Chmielno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-333
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI ŁEBA
- Obsługa prawna Gminy Miejskiej Łeba w latach 2025 - 2027
- Przebudowa drogi gminnej nr 104062 G ul. Wojska Polskiego oraz drogi gminnej nr 104021G ul. Leśna w Łebie
więcej: przetargi ŁEBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.