Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00212664/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-21
- 2024/BZP 00515141/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Masłów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Masłów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010300
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 2
1.5.2.) Miejscowość: Masłów Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-001
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maslow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f672bda-d09a-11ee-875e-a22221c84ba71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa dróg na terenie Gminy Masłów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f672bda-d09a-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00312754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040924/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 344008T ul. Spokojna w Masłowie Pierwszym
1.1.2 Przebudowa ul. Mąchockiej w Masłowie Drugim
1.1.9 Przebudowa ulicy Polnej w Woli Kopcowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00212664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiGP.271.11.2024.JR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:”Przebudowa ulicy Polnej w Woli Kopcowej”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Polna. Projektowane parametry drogi: nawierzchnia bitumiczna, długość: ok. 248 mb, szerokość drogi 4,0 m, pobocza tłuczniowe obustronne, spadek drogi daszkowy. Odwodnienie drogi powierzchniowe bez zmian. Aktualnie droga jest w nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szerokości 3,5 – 4,0 m.
Konstrukcja jezdni (starodroże):
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5 cm,
-wyrównanie istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym 0/31,5, gr. śr. 10 cm,
-wyprofilowana i zagęszczona istniejąca konstrukcja.
Konstrukcja poszerzenia jezdni i pobocza zgodnie z projektem.
Urząd Gminy w Masłowie posiada zgłoszenie robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 176252,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:”Przebudowa drogi gminnej nr 344008T ul. Spokojna w Masłowie Pierwszym”.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej ul. Spokojna. Projektowane parametry drogi: nawierzchnia bitumiczna gr. 5,0 cm, długość: ok. 640 mb (początek od cmentarza w kierunku wschodnim), szerokość drogi 4,0 m, pobocza tłuczniowe, spadek drogi jednostronny. Odwodnienie drogi powierzch-niowe bez zmian. Częściowe umocnienie skarp płytami ażurowymi betonowymi. Aktualnie droga jest w nawierzchni tłuczniowej o zmiennej szerokości 3,5 – 4,0 m.
Konstrukcja remontowanej jezdni:
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5 cm,
-wyrównanie istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym 0/31,5, gr. śr. 10 cm,
-istniejąca konstrukcja jezdni.
Konstrukcja poszerzenia jezdni i pobocza zgodnie z projektem.
Urząd Gminy w Masłowie posiada zgłoszenie robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 523726,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3:„Przebudowa ulicy Mąchockiej w Masłowie Drugim”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej ul. Mąchocka. Projektowane parametry drogi: nawierzchnia bitumiczna, długość: ok. 300 mb, szerokość drogi 4,0 m, konstrukcja drogi wzmocniona opornikami betonowymi, spadek drogi jednostronny. Odwodnienie drogi powierzchniowe do remontowanych rowów przydrożnych umocnionych płytami ażurowymi. Aktualnie droga jest w nawierzchni tłuczniowej o szerokości ok. 3,5 m.
Konstrukcja jezdni (starodroże):
-warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S, gr. 5 cm,
-wyrównanie istniejącej konstrukcji kruszywem łamanym 0/31,5, gr. śr. 7 cm,
-istniejąca konstrukcja drogi z kruszywa łamanego gr. ok. 30 cm,
-oporniki betonowe obustronne, Konstrukcja poszerzenia jezdni i pobocza oraz umocnienie rowów zgodnie z projektem.
Urząd Gminy w Masłowie posiada zgłoszenie robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
4.5.5.) Wartość części: 443424,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192314,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247044,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192314,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192314,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482100,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668112,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482100,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482100,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421166,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 576482,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421166,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592037176
7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421166,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zawarta Umowa UG.102.2024 - Część 2
Zawarta Umowa UG.102.2024 - Część 3
INNE PRZETARGI MASŁÓW PIERWSZY
więcej: przetargi MASŁÓW PIERWSZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Modernizacja budynku OSP w Kałkowie
- Budowa drogi wewnętrznej Nr 53 w miejscowości Witowo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.