Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251031/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00265923/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-19
- 2022/BZP 00357865/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO oraz klastra sprzętowego urządzeń UTM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Aleksandrów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Tadeusza Kościuszki 2
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-070
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 270 03 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@aleksandrow-lodzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrow-lodzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/aleksandrow-lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO oraz klastra sprzętowego urządzeń UTM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a52129b9-01d1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039520/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup dwóch urządzeń UTM oraz systemu do zbierania i przechowywania informacji o zdarzeniach IT wraz z wdrożeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Cyfrowa Gmina” pn. “Zapewnienie cyberbezpieczeństwa systemów informatycznych w Gminie Aleksandrów Łódzki poprzez zakup i wdrożenie systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z modułem ochrony danych osobowych RODO oraz klastra sprzętowego urządzeń UTM” finansowany ze środków EFRR w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251031/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IDostawa i wdrożenie oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania SIEM (Security Information Event Management) umożlwiającego zbieranie i przechowywanie informacji o zdarzeniach IT oraz wspomagającemu organizację w utrzymaniu zgodności z wymaganiami RODO, jego wdrożenie, świadczenie bezpłatnych usług: gwarancji, wparcia producenta oraz asysty technicznej wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ – OPZ SIEM. Opis należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 94000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIDostawa i wdrożenie zintegrowanego system bezpieczeństwa (UTM) – 2 szt.
Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa dwóch urządzeń sieciowych klasy UTM (dalej: „Urządzenia”), wraz ze stosownymi licencjami; Zamawiający dopuszcza możliwość wymiany sprzętu na nowy (trade up), w wyniku czego zamawiający przekaże zamawiającemu obecnie posiadane urządzenia Fortinet Fortigate 100D: nr seryjny FG100D3G13807814 oraz FG100D3G16820911, licencja ważna do 08.08.2022 r. [Unified Threat Protection (UTP) (IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, Web & Video Filtering, Antispam Service, and 24x7 FortiCare) wraz z usługą AHB];
b) instalacja, konfiguracja (migracja konfiguracji z zastępowanych urządzeń) i uruchomienie urządzeń w ramach infrastruktury posiadanej przez Zamawiającego,
c) świadczenie bezpłatnych usług wsparcia technicznego przez dedykowanego eksperta posiadającego certyfikat NSE4/CCNP lub równoważny, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru ,
d) dostarczenie licencji upoważniających do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów, obejmujących co najmniej: Kontrolę Aplikacji, IPS, Antywirus, Analizę typu Sandbox (z uwzględnieniem sygnatur do ochrony urządzeń mobilnych - co najmniej dla systemu operacyjnego Android), Analizę typu Sandbox, bazy reputacyjne adresów IP/domen na okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru;
e) aktualizacja oprogramowania Urządzeń przez okres 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ – OPZ UTM. Opis należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32428000-9 - Modernizacja sieci
4.5.5.) Wartość części: 36000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38437,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48353,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38437,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B&B Jacek Baron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243143493
7.3.3) Ulica: Walentego Roździeńskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38437,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.