Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00251160/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy sprzętu ratownictwa technicznego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029398
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczerbowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-012
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 535 13 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_lublin@straz.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpsp.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f2d5d99-0135-11ed-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy sprzętu ratownictwa technicznego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2d5d99-0135-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00124834/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 "Dostawy sprzętu na potrzeby Komendy Miejskiej Pństwowej Straży Pożarnej w Lublinie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewitalizacja obszaru Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie przy ul. A. Szczerbowskiego 6 - etap I”, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego – projekt aranżacji i wyposażenia terenu oraz wybranych pomieszczeń w budynkach KM PSP w Lublinie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu nr RPLU.13.03.00-06-0009/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251160/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MKT.2370.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294637,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia dostawa sprzętu ratownictwa technicznego oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu.
Dostarczany sprzęt musi być w pełni nowy, to znaczy został wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy i nie był wcześniej używany, np.: jako wersja demonstracyjna.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostawę sprzętu zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (wymagania w zakresie certyfikacji wyrobów służących do ochrony przeciwpożarowej (PC-DO) opisano w załączniku A do OPZ),
2) przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego szkolenia dla 9 pracowników Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia wykonania dostawy sprzętu wymienionego w ppkt 1, przy czym szkolenie musi trwać nie mniej niż 6 godzin zegarowych, a Wykonawca potwierdzi przeprowadzenie go wydaniem certyfikatu imiennego dla każdego pracownika,
3) Dostarczenie dokumentacji, w tym instrukcji obsługi dostarczanego sprzętu w języku polskim;
4) Oznakowanie dostarczanego przedmiotu zamówienia w emblematy unijne zgodne z obowiązującymi w tym zakresie normami tj. wytycznymi z zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego –projekt aranżacji i wyposażenia terenu oraz wybranych pomieszczeń w budynkach KM PSP w Lublinie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” w ramach projektu nr RPLU.13.03.00-06-0009/17 pod nazwą: Oś priorytetowa 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich, w formie współfinansowania UE oraz współfinansowania krajowego z budżetu państwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404007,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404007,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404007,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "FIRE-MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012047512
7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 224,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404007,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkoleniowa na potrzeby przeprowadzenia warsztatów facylitacyjnych.
- Przygotowanie i realizacja 2 szkoleń wyjazdowych
- Usługa szkoleniowa obejmująca przygotowanie i przeprowadzenie Szkolenia z zakresu organizacji pracy i zarządzania zadaniami z Trello, dla kadry kierowniczej zarządzającej i administracyjnej UPWr.
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- ,,Dostawa sprzętu strażackiego dla OSP w ramach zadania : Przebudowa strażnicy oraz doposażenie OSP w Wysokiem Mazowieckiem"
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
więcej: Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.