Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00225394/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-27
- 2022/BZP 00247040/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-08
- 2022/BZP 00253481/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Turawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413320
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Opolska 39C
1.5.2.) Miejscowość: Turawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-045
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774212012
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@turawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.turawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.turawa.pl/512/2632/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cebf8d6c-f5f7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017808/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia ośrodka zdrowia wraz z pkt szczepień w m. Turawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00225394/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BU.271.4.2022.AKG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie.
Projekt współfinansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych.
2. Zadanie polega na przebudowie ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń hali widowiskowo – sportowej dla potrzeb ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień w Turawie.
3. Inwestycja obejmuje adaptację istniejących pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku hali widowiskowo – sportowej przy ul. Opolskiej 47 w miejscowości Turawa (dz. nr 556/2, obręb ewid.: 0138 Turawa) wraz z przebudową polegającą na powiększeniu otworów okiennych oraz dostosowaniu wewnętrznych instalacji dla potrzeb ośrodka zdrowia wraz z punktem szczepień.
4. Zakres zamówienia:
1) Roboty budowlane i wykończeniowe:
a) Rozbiórki
b) Roboty murarskie, tynkarskie i naprawa posadzek
c) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej
d) Sufity
e) Ściany
f) Posadzki
2) Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne:
a) Instalacja wody zimnej
b) Instalacja wody ciepłej i cyrkulacji
c) Instalacja p. pożarowa
d) Instalacje kanalizacji sanitarnej
e) Instalacja C.O.
f) Wentylacja mechaniczna
g) Klimatyzacja
3) Roboty instalacyjne elektryczne:
a) Przyłącze elektryczne
b) Instalacja wewnętrzna
c) Instalacja monitoringu
d) Instalacja alarmowa przeciwpożarowa
e) Instalacja przyzywowa
f) Badania i pomiary instalacji
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ, dokumentacja techniczna, STWiOR oraz istotne postanowienia umowy .
6. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w umowie i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudniania osób, o których mowa w art. 96 ust 2 pkt 2 ustawy Pzp.
8. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 100 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych.
9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
10. Zamawiający nie określa kluczowych części zamówienia, które mają być wykonane przez Wykonawcę na podstawie art. 60 i 121 ustawy Pzp.
11. Zamawiający nie umożliwia przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty w wymaganym terminie.W związku z powyższym Zamawiający w przypadku braku ofert na niniejsze zadanie
unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT KORYTARZY W CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ OŚWIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- "Montaż dwóch wanien basenowych na ternie zewnętrznym Parku Wodnego w Tarnowskich Górach"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.