Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00216020/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
- 2023/BZP 00225968/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
34.23 Sprzedaż i dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 177800146
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64be4840-f2f3-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
34.23 Sprzedaż i dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64be4840-f2f3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312968
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00197711/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 SPRZEDAŻ I DOSTAWA OBLOŻEŃ POLA OPERACYJNEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216020
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SzP.ZP.271.34.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 244315,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 11. Serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 37,5 x 45 cm (+5cm)
J.m.: szt., Ilość: 11000
2. Serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 75 x 90 cm ( +5cm)
J.m.: szt., Ilość: 7000
3. Serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 90 x 150 cm (+10 cm)
J.m.: szt., Ilość: 1800
4. Serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, samoprzylepna, rozmiar 50 x 60 cm (+10 cm) fi 7 cm
J.m.: szt., Ilość: 1000
5. Serweta z otworem wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, przylepna, rozmiar 75 x 90 cm fi 7 cm
J.m.: szt., Ilość: 400
6. Serweta z otworem wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 75 x 90 cm fi 10 cm
J.m.: szt., Ilość: 700
7. Samoprzylepna serweta wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny rozm. 75cm x 90 cm
J.m.: szt., Ilość: 2000
8. Sterylna samoprzylepna serweta chirurgiczna o wymiarach 150 x 240 cm
J.m.: szt., Ilość: 600
9. Samoprzylepna serweta chirurgiczna o wymiarach 170 x 300 cm
J.m.: szt., Ilość: 500
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1. Jałowa serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 37,5 x 45 cm (+5cm ) TAK (podać)
2. Jałowa serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 75 x 90 cm ( +5cm ) TAK (podać)
3. Jałowa serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 90 x 150 cm (+10 cm ) TAK (podać)
4. Jałowa serweta, wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, samoprzylepna, rozmiar 50 x 60 cm (+10 cm) fi 7 cm TAK (podać)
5. Jałowa serweta z otworem wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, przylepna, rozmiar 75 x 90 cm fi 7 cm TAK
6. Jałowa serweta z otworem wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny, nieprzylepna, rozmiar 75 x 90 cm fi 10 cm TAK
7. Jałowa samoprzylepna serweta wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny rozm. 75cm x 90 cm TAK
8. Sterylna samoprzylepna serweta chirurgiczna wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny o wymiarach 150 x 240 cm TAK
9. Sterylna samoprzylepna serweta chirurgiczna wykonana z jednolitej, 2 warstwowej, barierowej włókniny o wymiarach 170 x 300 cm TAK
10. Opakowanie jednostkowe TAK
11. Materiał dwuwarstwowego (włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa lub równoważna) o gramaturze 55 +/-5 g/m2 , materiał obłożeń i serwet niepylący, chłonny, absorpcyjny na całej powierzchni, bez zawartości lateksu TAK (podać)
12. Materiał spełnia aktualne standardowe wymagania normy13795-1:2019 dla obłożeń chirurgicznych lub równoważnej TAK
13. Opakowanie posiada min dwie samoprzylepne etykiety służące do dokumentacji pacjenta, zawierające następujące informacje: data ważności, nr serii, nr ref oraz nazwa producenta TAK
14. Taśma mocująca w serwetach przylepnych powinna być pokryta klejem hypoalergicznym o szerokości min. 5 cm, wyposażona w marginesy ułatwiające odklejanie papieru zabezpieczającego. TAK (podać)
15. Asortyment zapakowany do transportu w wielowarstwowe opakowania: karton wewnętrzny, lub folia, karton zewnętrzny TAK
16. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
17. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
18. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
19. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 41037,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 21. Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy
rozmiar M
J.m.: szt., Ilość: 700
rozmiar L
J.m.: szt., Ilość: 4500
rozmiar XL
J.m.: szt., Ilość: 6000
rozmiar XXL
J.m.: szt., Ilość: 4400
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1. Jednorazowy jałowy fartuch chirurgiczny pełnobarierowy TAK
2. Fartuch chirurgiczny, sterylny, wykonany z wielowarstwej włókniny typu SMMS o gramaturze minimum 35g/m2 ,zawinięty w serwetę włókninową lub papier krepowy TAK
(podać)
3. Fartuchy jałowe pełnobarierowe, zgodne z aktualnymi standardowymi wymaganiami normy EN 13795-1:2019 lub równoważna TAK
4. I klasa palności TAK
5. Do każdego fartucha dołączone dwa ręczniki TAK
6. Rękaw zakończony elastycznym, syntetycznym mankietem o długości min. 7,5 cm TAK (podać)
7. Tylne części fartucha zachodzące na siebie szerokości mierzonej od linii środkowej pachowej 40 cm (+/- 2 cm każda) dla rozm XL i XXL TAK (podać)
8. Długość mierzona od ramion dla rozm. M min. 118 cm TAK (podać)
9. Długość mierzona od ramion dla rozm. L min. 127 cm TAK (podać)
10. Długość mierzona od ramion dla rozm . XL min. 135 cm TAK (podać)
11. Długość mierzona od ramion dla rozm. XXL min. 140 cm TAK (podać)
12. Umiejscowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwia zawiązanie ich zgodnie z procedurami postępowania aseptycznego – zachowanie pełnej sterylności tylnej i przedniej części fartucha TAK
13. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową szczelność (podać sposób łączenia) TAK (podać)
14. Fartuch bez zawartości celulozy TAK
15. Opakowanie folia -papier TAK
16. Pakiet posiadający min. 2 etykiety samoprzylepne zawierające co najmniej dane: nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta TAK (podać)
17. Asortyment zapakowany do transportu w wielowarstwowe opakowania: folia, karton wewnętrzny, karton zewnętrzny TAK
18. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
19. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
20. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
21. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
22. Próbka z poz. 1 rozm XXL w celu sprawdzenia wymaganych parametrów TAK
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 87360,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 31. Taśma podcewkowa
J.m.: op, Ilość: 20
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1. Całkowicie jednorazowy system taśmy podcewkowej (tzw. Taśma jednego nacięcia) składający się z monofilamentowej taśmy polipropylenowej, długości 9,00 cm, szerokości 1,1 cm, zakończonej kotwiczkami (wyposażonymi w skrzydełka zapobiegające obracaniu się kotwiczek podczas implantacji oraz zwiększające siłę ich kotwiczenia w tkance) oraz łukowato wygiętej igły o średnicy 3 mm, zakończonej ergonomicznym uchwytem. Możliwa mikroregulacja długości taśmy. Taśma posiadająca wygładzone krawędzie w części podcewkowej, na pozostałej części taśmy brzegi niezgrzewane dla lepszego zakotwiczenia w tkance. TAK (podać)
2. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
3. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
4. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
5. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 19198,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 41. Pokrowiec na mikroskop operacyjny
J.m.: szt., Ilość: 1000
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1. Jednorazowy pokrowiec na mikroskop operacyjny OPMI typ VARIO/S 88
Firmy K.Zaiss rozm. 122x209cm, średnica okularu 65 mm.
Wykonane z przeźroczystej folii lub równoważny TAK (podać)
2. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
3. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
4. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
5. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 37000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 51. Jednorazowy jałowy zestaw do dozowania płynów na bloku operacyjnym
J.m.: op., Ilość: 1000
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1. Jednorazowy jałowy zestaw do dozowania płynów w składzie:
-pojemnik plastikowy pojemności od 2500 ml do 3000 ml z podziałką,
-pojemnik plastikowy 500ml z podziałką – 1000 szt TAK (podać)
2. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
3. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
4. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
5. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 30670,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
GRUPA 61. Sterylny Zestaw do zabiegów TUR wykonany z min. 2 warstwowego materiału
J.m.: zest., Ilość: 830
Parametry wymagane przez Zamawiającego:
L.p., Parametr, Parametr wymagany:
1 Sterylny Zestaw do zabiegów TUR TAK
Skład zestawu:
1.Serweta na stół min. 150 x 190 cm ,materiał dwuwarstwowy , warstwa chłonna 75x190 cm- szt1 TAK (podać)
2.Obłożenie jednoserwetowe do procedur TUR min. 210/260 cm x 225 cm ze zintegrowanymi osłonami na kończyny dolne, z otworem na prącie o średnicy min. 5cm oraz z samoprzylepnym otworem nadłonowym o średnicy min. 8 cm. Serweta posiadająca zintegrowaną torbę na płyny z sitem i zaworem do podłączenia drenu, bezlateksową osłonę na palec per rectum, taśmy klejącej umożliwiające przymocowanie torby do fartucha operującego TAK (podać)
2. Opakowanie jednostkowe TAK
3. Obłożenie wykonane z materiału dwuwarstwowego (włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa lub równoważne) o gramaturze 55 +/-5 g/m2 , materiał obłożeń i serwet niepylący, chłonny, absorpcyjny na całej powierzchni, bez zawartości lateksu TAK (podać)
4. I klasa palności TAK
5. Potwierdzenie spełnienia przez serwety i obłożenia aktualnych standardowych wymogów normy EN 13795 lub równoważnej TAK
6. Zestaw posiadający min. 2 etykiety samoprzylepne zawierające co najmniej dane: nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta potrzebne do prowadzenia dokumentacji medycznej. Zestaw sterylny i bezwonny TAK (podać)
7. Serwety posiadające oznaczenia kierunku rozkładania w postaci piktogramów TAK
8. Asortyment zapakowany do transportu w wielowarstwowe opakowania: folia, karton wewnętrzny, karton zewnętrzny TAK
9. Opakowanie jednostkowe zawierające numer serii i datę ważności, które będą widoczne również na fakturze lub na dokumencie dostawy TAK
10. Napisy i etykiety opakowania jednostkowego w języku polskim TAK
11. Instrukcja użytkowania w języku polskim TAK
12. Asortyment sterylny, okres sterylności minimum 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego TAK (podać)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141620-2 - Zestawy medyczne
4.5.5.) Wartość części: 29050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51047,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60661,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51047,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51047,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2024-05-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75686,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156891,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75686,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75686,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2024-05-08Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Meden-Inmed sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331039951
7.3.3) Ulica: Wenedów 2
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-847
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2024-05-08Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
art. 255 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu w Grupie 4 złożono 1 ofertę, która podlegała odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41893,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41893,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41893,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471042226
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41893,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2024-05-08Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35246,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39441,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35246,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SP. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273295877
7.3.3) Ulica: POD BOREM 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35246,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-21 do 2024-05-08INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Dostawa sprzętu i urządzeń multimedialnych dla potrzeb Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Mieczysława Karłowicza w Mielcu
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- PRZEWÓZ OSÓB DO ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W ROKU 2025
- 98.24 Sprzedaż i dostawę systemu zamkniętego do pobierania krwi dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Kompleksowe sprzątanie budynków administracyjnych Gminy Miejskiej Mielec oraz świadczenie usługi portierskiej
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawy: fartuchów chirurgicznych i ubrań operacyjnych wielokrotnego użytku oraz obuwia na sale operacyjne
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.