eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont instalacji elektrycznej - zasilania pomp odwadniających w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej – zasilania pomp odwadniających w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326227

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sławkowska 17

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-016

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 48 12 422 19 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@isez.pan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isez.pan.krakow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność naukowa i badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznej – zasilania pomp odwadniających w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7f48065-5c12-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313020

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Przesłanki wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym pn. Remont i modernizacja kanalizacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN (znak postępowania ZPU 1/2021) nie złożono żadnej oferty dla zadania nr 2: Remont instalacji elektrycznej na poziomie piwnic w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-971730ac-46ef-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU 3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 259422,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2214,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania nr 2: Remont instalacji elektrycznej – zasilania pomp odwadniających w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków w ramach inwestycji pn. „Usuwanie szkód po nawałnicy w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN”, dofinansowanej ze środków Skarbu Państwa – Ministra Edukacji i Nauki, zgodnie z umową Nr 7268/IB/SP/2021, na podstawie wniosku Zamawiającego o przyznanie środków finansowych nr rej. IBL/SP/529781/2021.
2. Prace budowlane nie wymagają zgłoszenia robót budowlanych oraz pozwolenia na budowę.
3. Przedmiotowy zakres prac obejmuje remont instalacji elektrycznej na poziomie piwnic w budynku Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN, adres: ul. Św. Sebastiana 9, Kraków.
4. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia przedmiar robót – załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamówienie obejmuje również:
1) doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie,
2) organizację zaplecza budowy,
3) zabezpieczenie terenu budowy,
4) dokumentację powykonawczą – 3 kpl.
6. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z:
1) przedmiarem robót;
2) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego;
3) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
4) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2721,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2721,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2721,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa "ELTECH" Marek Maniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6781257799

7.3.3) Ulica: ul. Kornela Makuszyńskiego 13

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2721,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.