Ogłoszenie z dnia 2022-08-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00218208/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
- 2022/BZP 00227926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00228790/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelarsko–restauracyjna dla jurorów, gości, uczestników, pianistów, artystów oraz organizatora 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. H. Wieniawskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Towarzystwo Muzyczne Imienia Henryka Wieniawskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000810650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętosławska 7
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-840
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna@wieniawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieniawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14157717-f202-11ec-9a86-f6f4c648a0561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Towarzystwo Muzyczne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelarsko–restauracyjna dla jurorów, gości, uczestników, pianistów, artystów oraz organizatora 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. H. Wieniawskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14157717-f202-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313027
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 550000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 obejmuje usługę hotelarsko – restauracyjną dla jurorów, gości, uczestników, pianistów, artystów, realizatorów, tłumaczy oraz organizatora 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. H. Wieniawskiego w dniach 5 – 25 października 2022 r. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni:1) nocleg wraz ze śniadaniem w pokojach jednoosobowych lub dwuosobowych do pojedynczego wykorzystania
2) wszystkie pokoje, sale muszą znajdować się w tym samym obiekcie (dopuszczalnym jest kilka budynków na terenie jednego hotelu)
3) salę dla ok. 25 osób – w ramach I posiedzenia jury (łączny czas wykorzystania Sali – ok. 1-2 godzin w dniu 7.10.2022
4) salę dla 70-120 osób podczas losowania kolejności występu uczestników Konkursu (łączny czas wykorzystania Sali – ok. dwóch godzin w dniu 7.10.2022)
5) salę na warsztaty muzyczne dla ok. 30-40 dzieci (17.10.2022)
6) sala na 50-90 osób – konferencja prasowa w trakcie Konkursu ( ok. 2 h w jednym z dni między 12-18.10.2022)
7) wyżywienie obejmujące (usługa wykonana w tym samym obiekcie – miejscu zamieszkania – jurorzy, goście, uczestnicy, pianiści, artyści, tłumacze, realizatorzy oraz organizator) – jurorów (11-15 os.) oraz osoby wspomagające prace jury (max. 8 os.) (7-22.10.2022):
8) wyżywienie obejmujące (usługa wykonana w tym samym obiekcie – miejscu zamieszkania – jurorzy, goście, uczestnicy, pianiści, artyści, tłumacze, realizatorzy oraz organizator) – gości (10-20 os.) w wybranych dniach w terminie 7-21.10.2022
9) koniecznym jest, aby hotel posiadał flagi poszczególnych krajów-reprezentantów jurorów i uczestników oraz, jeśli taka zajdzie potrzeba posiadanie i możliwość postawienia w części recepcyjno-gastronomicznej proporczyków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 429000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa restauracyjna dla jurorów i osób wspomagających prace jury 16. Międzynarodowego Konkursu Skrzypcowego im. H. Wieniawskiego w dniach 5 – 25 października 2022 r. w trakcie przesłuchań konkursowych – pokój gościnny w UAM – jurorzy (11-15 os.) oraz osoby wspomagające prace jury (max. 8 os.):a. przerwa śniadaniowo – kawowa w dniach 8-16.10.2022 (I i II etap-sesja przedpołudniowa)
b. przerwa kawowa w dniach 8-16.10.2022 (I i II etap-sesja popołudniowa)
c. przerwa kawowa w dniach 18-20.10.2022 (III etap)
d. 3 kolacje kanapkowo-garmażeryjne, przygotowane z produktów własnych, po ogłoszeniu wyników po poszczególnych etapach: 11, 16 i 20.10.2022
e. obsługa auli UAM – dostarczenie na określoną godzinę wody i szklanek na stoliki jurorskie (15 stolików)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa restauracyjną tj. w ramach organizacji bankietu otwarcia – lokalizacja w odległości 500-800 metrów od auli UAM w dniu 7 października 2022r. dla maksymalnie 200-250 osób w godzinach 21.00-24.00.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa restauracyjna tj. zapewnienie posiłków lunchowo-obiadowych w dniach 8-22.10.2022 r. – lokalizacja – okolice Auli UAM w Poznaniu, w uzgodnionej z Zamawiającym godzinie. Obejmuje:a. lunch-obiad – wyżywienie obsługi konkursu wg zaproponowanego – zróżnicowanego menu (zupa + drugie danie – możliwość wyboru dań wegetariańskich) + napoje (sok-kompot) – 45-50 osób,
b. lunch-obiad – w uzasadnionych przypadkach Wykonawca zapewni dostarczenie lunch-pakietów wraz z napojami do auli UAM w uzgodnionej z Zamawiającym godzinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa restauracyjną w ramach organizacji bankietu zakończenia – lokalizacja wnętrze UAM (parter oraz I piętro) 21.10.2022 r. dla maksymalnie 250 osób, w godzinach 21.00-24.00.4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 33000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606221,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606221,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606221,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A ODDZIAŁ HOTEL MERCURE POZNAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006239529
7.3.3) Ulica: ROOSEVELTA 20
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-892
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606221,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-05 do 2022-10-25Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57514 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97725 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57514 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A ODDZIAŁ HOTEL MERCURE POZNAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006239529
7.3.3) Ulica: ROOSEVELTA 20
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57514 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-07 do 2022-10-07Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57660 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57750 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57660 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORBIS S.A ODDZIAŁ HOTEL MERCURE POZNAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006239529
7.3.3) Ulica: ROOSEVELTA 20
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31410 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-08 do 2022-10-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- świadczenie usług szkoleniowych dla nauczycieli i uczniów realizowanych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku " nr FESL.10.23-IZ.01-07BG/23-003
- Usługi ogrodnicze
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu prawa jazdy kat. D do B i Kwalifikacji Wstępnej Przyspieszonej do kat. D
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku Delegatury Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego - Delegatury w Lesznie" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne na rzecz Szkoły Podstawowej nr 29 we Wrocławiu
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 6 zadań (części)
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
- "Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia"
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.