Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy "SZANSA"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360327995
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3185 512 wew. 33 lub (94) 30 670 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdssianow.bipstrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://sdssianow.bipstrona.pl/cms/14247/zamowienia_publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-155e8a7f-414c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: W poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie uproszczonym, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 13.10.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy pzp: "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5a262408-2089-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 149346,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie”
Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu
Środowiskowego Domu Samopomocy „Szansa” w Sianowie przy ul. Słowackiego 3A. W zakresie zadania ujęto pomieszczenia WC i łazienki użytkowane przez personel oraz podopiecznych oraz pomieszczenie pracowni kuchennej, wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
- Remont WC personelu znajdującej się przy wejściu do lokalu;
- Remont i zmiana aranżacji WC dla niepełnosprawnych z uwzględnieniem powiększenia o część przyległego pomieszczenia pomocniczego;
- Remont i zmiana aranżacji zespołu WC i łazienki dla podopiecznych;
- Remont pomieszczenia pracowni kuchennej dla podopiecznych;
- Wyposażenie pomieszczeń objętych zadaniem w nowe urządzenia oraz pomieszczenia
kuchennego w nową zabudowę wykonaną na wymiar wraz z urządzeniami kuchennymi w
zabudowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i STWiOR.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184998,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184998,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184998,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Marketing Andrzej Starzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669-110-05-45
7.3.3) Ulica: Emilii Plater 16a/2
7.3.4) Miejscowość: Darłowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-150
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I MARKETING ANDRZEJ STARZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY I MARKETING ANDRZEJ STARZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184998,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI SIANÓW
- Sukcesywny zakup paliw płynnych w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminnego Zakładu Komunalnego w Sianowie w 2025 r.
- Przebudowa i rozbudowa budynku Przedszkola Gminnego i Rozbudowa Żłobka Gminnego "Skrzat" w Sianowie.
więcej: przetargi SIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.