eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SianówRemont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy "SZANSA" w Sianowie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Środowiskowy Dom Samopomocy "SZANSA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360327995

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Sianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (94) 3185 512 wew. 33 lub (94) 30 670 33

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@sianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sdssianow.bipstrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://sdssianow.bipstrona.pl/cms/14247/zamowienia_publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-155e8a7f-414c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie faktyczne: W poprzednim postępowaniu prowadzonym w trybie uproszczonym, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 13.10.2021r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: art. 305 pkt 2 ustawy pzp: "Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione."

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5a262408-2089-11ec-b885-f28f91688073

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149346,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ,,Remont oraz zmiana aranżacji pomieszczeń w lokalu Środowiskowego Domu Samopomocy „SZANSA” w Sianowie”
Przedmiot zamówienia obejmuje zmianę aranżacji oraz remont pomieszczeń w lokalu
Środowiskowego Domu Samopomocy „Szansa” w Sianowie przy ul. Słowackiego 3A. W zakresie zadania ujęto pomieszczenia WC i łazienki użytkowane przez personel oraz podopiecznych oraz pomieszczenie pracowni kuchennej, wraz częściami pomieszczeń przyległych zgodnie z koncepcją projektową.
Celem zadania jest:
- Remont WC personelu znajdującej się przy wejściu do lokalu;
- Remont i zmiana aranżacji WC dla niepełnosprawnych z uwzględnieniem powiększenia o część przyległego pomieszczenia pomocniczego;
- Remont i zmiana aranżacji zespołu WC i łazienki dla podopiecznych;
- Remont pomieszczenia pracowni kuchennej dla podopiecznych;
- Wyposażenie pomieszczeń objętych zadaniem w nowe urządzenia oraz pomieszczenia
kuchennego w nową zabudowę wykonaną na wymiar wraz z urządzeniami kuchennymi w
zabudowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184998,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184998,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184998,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Marketing Andrzej Starzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 669-110-05-45

7.3.3) Ulica: Emilii Plater 16a/2

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184998,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.