Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa fontanny chodnikowej typu dry plaza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdimplonsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa fontanny chodnikowej typu dry plaza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fe4b98-df5e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie fontanny chodnikowej typu dry plaza z dyszami zamgławiającymi na Placu 15 Sierpnia w Płońsku (09-100).
2. Fontanna będzie składać się z niecki fontanny przykrytej płytami terazzo oraz dwóch zbiorników podziemnych zlokalizowanych w pobliżu fontanny.
3. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) ułożenie i montaż rur i wyposażenia fontanny w trakcie budowy niecki (budowa niecki po stronie Zamawiającego);
2) wykonanie przyłącza wodociągowego oraz kanalizacyjnego;
3) wykonanie zasilania elektrycznego komór technicznych z istniejącej skrzynki elektrycznej;
4) wyposażenie podziemnej maszynowni fontanny (budowa zbiornika po stronie Zamawiającego);
5) wyposażenie zbiornika buforowego magazynującego wodę (budowa zbiornika po stronie Zamawiającego);
6) montaż wyposażenia technologicznego fontanny i układu sterowania;
7) montaż układu dysz zamgławiających zintegrowanych z grillem lamp;
8) montaż oświetlenia fontanny
9) montaż rusztu pod warstwę wykończeniową niecki (ułożenie płyt stanowiących wykończenie niecki po stronie Zamawiającego);
10) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach;
11) wykonanie uruchomienia próbnego fontanny;
12) przeprowadzenie instruktażu z zakresu obsługi fontanny;
13) wykonanie dokumentacji powykonawczej i instrukcji obsługi fontanny (dokumentacja przekazana Zamawiającemu w wersji elektronicznej, 1 egzemplarz w wersji papierowej).
4. Zamawiający wykona nieckę fontanny, dwa podziemne zbiorniki, tj. maszynownię i zbiornik buforowy, oraz ułoży warstwę wykończeniową niecki.
5. Wykonawca będzie obecny w trakcie wykonywania niecki i układania płyt stanowiących warstwę wykończeniową niecki. W trakcie w/w robót Wykonawca ułoży/ wykona montaż rur i wyposażenia fontanny (w tym: dysze zamgławiające, oświetlenie itp.).
6. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z SWZ i jej załącznikami, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z własnych nowych materiałów (poza płytami - materiałem wykończeniowym niecki) oraz przy użyciu własnego sprzętu.
8. Płyty stanowiące materiał wykończeniowy niecki zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
9. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą i instrukcję obsługi fontanny.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
11. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia i wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe, stanowić wyłączną własność Wykonawcy i być wolne od praw i roszczeń osób trzecich, a także muszą posiadać stosowne dokumenty (certyfikat, atest bezpieczeństwa lub deklarację zgodności producenta potwierdzającą spełnianie wymogów, karty katalogowe producenta zawierające wszystkie parametry techniczno – eksploatacyjne, itp.). Użycie materiałów czy urządzeń bez stwierdzenia ich pochodzenia jest niedopuszczalne.
Zamontowanie materiałów czy urządzeń, które nie będą spełniać ww. wymagań skutkować będzie bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.
12. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentów wymienionych w ust. 7 wraz z dokumentacją powykonawczą.
13. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, urządzeń wodnych, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych).
14. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji niniejszego zamówienia konieczności wykonania robót zamiennych. Pozostałe informacje dotyczące robót zamiennych określa Załącznik 1 - Projekt umowy.
15. Dopuszcza się także możliwość rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentach zamówienia (roboty zaniechane), w sytuacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia. Wartość robót zaniechanych nie może przekroczyć 20% wartości zamówienia. Pozostałe informacje dotyczące robót zaniechanych zawiera Załącznik 1 - Projekt umowy.
16. Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót dodatkowych, których łączna wartość jest niższa niż 15% wartości pierwotnej umowy, zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
17. Planowane roboty będą prowadzone pod nadzorem archeologicznym zgodnie z decyzją Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 128/DC/2021 z dnia 15.03.2021 r. (załącznik nr 8). Roboty będą prowadzone równolegle z badaniami archeologicznymi.
Obsługa archeologiczna zostanie zapewniona przez Zamawiającego.
18. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - co najmniej 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34930000-5 - Urządzenia wodne
44115500-4 - Układy natryskowe
42122210-5 - Układy hydrauliczne
31527400-0 - Oświetlenie podwodne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 660777,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Studio Fontann Jakub Żejmo
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122481582
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3029W Baboszewo - Bożewo - Szapsk".
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji "Rozbudowa drogi powiatowej nr 3016W Szczepkowo - Lipa".
- Sprzedaż i dostawa betonowej kostki brukowej i innych elementów betonowych
- Budowa oświetlenia ulicznego w ul. Warszawskiej w Raciążu
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Oświetlenie podwodne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.