eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NarolRemont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Narol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650016727

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Września 1939 r. nr 38

1.5.2.) Miejscowość: Narol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-610

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: narol@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_narol/zamowienia_publiczne

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_narol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daed1515-013c-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00403154/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Narol w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246024

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1035876,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Remont drogi leśnej o nr inw. 220/1376 na terenie leśnictwa Płazów i Maziarnia
Zakres remontu:
- remont w swym zakresie obejmuje: roboty przygotowawcze, remont cząstkowy nawierzchni oraz odcinkowy w technologii powierzchniowego utrwalenia:
• naprawę ubytków, spękań poprzez utrwalenie tj. skropienie emulsją z użyciem grysów 2/8 mm (powierzchnia ubytków 4292,4 m2),
• naprawa ubytków o głębokości do 5 cm podwójne skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2 (powierzchnia ubytków 2771,10 m2)
• naprawa ubytków o głębokości powyżej 5 cm: wbudowanie kruszywa i zastosowanie podwójnego skropienia emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 mm
i 5-8 mm (powierzchnia 187,80 m2),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 532294,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć II – Remont drogi leśnej (dojazd pożarowy nr 21) o nr inw. 242/151 na terenie leśnictwa Jezioro i Huta Różaniecka
Zakres remontu:
- remont w swym zakresie obejmuje: roboty przygotowawcze, remont cząstkowy nawierzchni oraz odcinkowy w technologii powierzchniowego utrwalenia:
• naprawę poboczy poprzez uzupełnienie mieszanką niezwiązana C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15cm (powierzchnia poboczy do naprawy 1379,60 m2),
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych w technologii podwójnego skropienia nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2, (powierzchnia 5187,90 m2 powierzchnia obejmuje w swym zakresie część odbudowywanej skrajni jezdni
z kruszywa na naprawę poboczy), mechaniczne czyszczenie jezdni w ilości 3808,30 m2
• naprawę ubytków, spękań poprzez utrwalenie tj. skropienie emulsją z użyciem grysów 2/8 mm i emulsji wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża (powierzchnia ubytków 290,80 m2)
• mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej nieulepszonej, naprawa ubytków o głębokości do 5 cm podwójne skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 mm i 5-8 mm
w ilości 8,0 dm3/m2, (powierzchnia 390,60 m2)
• remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi śr. 8cm wraz z oczyszczeniem, skropieniem podłoża i zastosowanie podwójnego skropienia nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym
o frakcjach 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2 (powierzchnia 452,30 m2),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 337558,78 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Remont drogi leśnej o nr inw. 220/1260 na terenie leśnictwa Lubliniec
Zakres remontu:
- remont w swym zakresie obejmuje: roboty przygotowawcze, remont cząstkowy nawierzchni oraz odcinkowy w technologii powierzchniowego utrwalenia:
• naprawę poboczy poprzez uzupełnienie mieszanką niezwiązana C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 o grubości po zagęszczeniu 15cm (powierzchnia poboczy do naprawy 164,30 m2),
• powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych w technologii podwójnego skropienia nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2, (powierzchnia 2286,34 m2 powierzchnia obejmuje w swym zakresie część odbudowywanej skrajni jezdni z kruszywa na naprawę poboczy), mechaniczne czyszczenie jezdni w ilości 2122,00 m2
• naprawę ubytków, spękań poprzez utrwalenie tj. skropienie emulsją z użyciem grysów 2/8 mm i emulsji wraz z oczyszczeniem i skropieniem podłoża (powierzchnia ubytków 236,80 m2)
• mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowej nieulepszonej, naprawa ubytków o głębokości do 5 cm podwójne skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 mm w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2, (powierzchnia 180,80 m2)
• remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej – mechaniczne zagęszczenie tłucznia – głębokość wyboi śr. 8cm wraz z oczyszczeniem, skropieniem podłoża i zastosowanie podwójnego skropienia nawierzchni drogowej emulsją asfaltową z grysem kamiennym o frakcjach 8-12 w ilości 10,0 dm3/m2 i 5-8 mm w ilości 8,0 dm3/m2, (powierzchnia 1278,00 m2),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 166022,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485728,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485728,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485728,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Drogowy Tadeusz Popek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-211-47-15

7.3.4) Miejscowość: Rozbórz Długi

7.3.5) Kod pocztowy: 37-560

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485728,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252523,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252523,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252523,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Dariusz Jedynak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-100-67-97

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252523,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153762,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153762,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153762,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Dariusz Jedynak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792-100-67-97

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153762,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-07-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.