eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa"Zakup Sprzętu do kina letniego dla NASK-PIB"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup Sprzętu do kina letniego dla NASK-PIB”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup Sprzętu do kina letniego dla NASK-PIB”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be0d06bf-0120-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2610.13.2023.275.PKO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127058,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa Sprzętu, o którym mowa w ust. 2 poniżej wraz z odpowiednią dokumentacją (tj.: dokumenty, specyfikacje, warunki świadczenia gwarancji, instrukcje dotyczące Sprzętu dołączone przez Wykonawcę; w szczególności mogą to być instrukcje/dokumenty opracowane przez producenta Sprzętu dotyczące montażu Sprzętu, obsługi i eksploatacji Sprzętu, konserwacji Sprzętu i inne (jeżeli występują), w tym gwarancją producenta Sprzętu, zwanego dalej „Sprzętem”;
2) zapewnienie gwarancji na Sprzęt, zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SWZ-wzoru Umowy, zwanego dalej „Umową”, w tym w szczególności zgodnie z § 9 Umowy oraz Załącznikiem nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanego dalej „SOPZ”,
3) przeprowadzenie jednego (1) szkolenia stacjonarnego z obsługi Sprzętu dla maksymalnie sześciu (6) osób oraz;
4) zapewnienie przez Wykonawcę wsparcia technicznego, o którym mowa w poz. 15 tabeli znajdującej się w SOPZ na Ekran nr 1 i 2, zwanych dalej „Usługami”.
2. Dostawa do Zamawiającego Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 obejmuje:
1) Ekran nr 1 w liczbie sztuk 1;
2) Ekran nr 2 w liczbie sztuk 1;
3) Projektor w liczbie sztuk 1;
4) Obiektyw nr 1 w liczbie sztuk 1;
5) Obiektyw nr 2 w liczbie sztuk 1;
6) Mikser audio w liczbie sztuk 1;
7) Kolumna aktywna w liczbie sztuk 2;
8) Statyw w liczbie sztuk 2;
9) Kable w liczbie sztuk 4;
10) Skrzynia transportowa na projektor w liczbie sztuk 1;
11) Skrzynia transportowa na mikser i kable w liczbie sztuk 1;
12) Skrzynia transportowa na kolumny w liczbie sztuk 1;
13) Skrzynia transportowa na obiektywy w liczbie sztuk 1.
3. Szczegółowe parametry dot. Sprzętu, o którym mowa w ust. 2 powyżej oraz usług, o których mowa w ust. 1 pkt 2)-4) powyżej zostały określone w kolumnie nr 4 w tabeli znajdującej się w SOPZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany jako SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
5. Termin realizacji zamówienia:
Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie:
1) dostawy Sprzętu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej nastąpi w terminie do 14 Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
2) udzielenia lub zapewnienie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej na Sprzęt przez producenta Sprzętu na dostarczony Sprzęt na okres wskazany w SOPZ dla danego rodzaju Sprzętu, liczony będzie od dnia odbioru Sprzętu potwierdzonego Protokołem odbioru jakościowego;
3) szkolenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 3) powyżej w terminie do 40 Dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem §7 ust. 3 Umowy;
4) zapewnienie wsparcia technicznego, o którym mowa w ust. 1 pkt 4) powyżej przez Wykonawcę w zakresie obsługi i użytkowania Ekranu nr 1 i Ekranu nr 2 na okres maksymalnie 5 miesięcy, liczony od dnia odbioru Sprzętu potwierdzonego Protokołem odbioru jakościowego.
6. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
9. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie taki Sprzęt, który w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

32351200-0 - Ekrany

32350000-1 - Części sprzętu dźwiękowego i wideo

38653400-1 - Ekrany projekcyjne

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156281,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176259,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156281,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polscreen Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8692007286

7.3.3) Ulica: ul. Okocimska, nr 5

7.3.4) Miejscowość: Brzesko

7.3.5) Kod pocztowy: 32-800

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156281,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Realizacja Przedmiotu Umowy w zakresie:
1) dostawy Sprzętu nastąpi w terminie do 14 Dni roboczych, liczonych od dnia zawarcia Umowy;
2) szkolenia, o którym mowa w poz. 14 tabeli w SOPZ w terminie do 40 Dni kalendarzowych, liczonych od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem §7 ust. 3;
3) udzielenia lub zapewnienie gwarancji na Sprzęt na okres wskazany SOPZ dla danego rodzaju Sprzętu, liczony od dnia odbioru Sprzętu potwierdzonego Protokołem odbioru jakościowego;
4) zapewnienie wsparcia technicznego przez Wykonawcę w zakresie obsługi i użytkowania Ekranu nr 1 i Ekranu nr 2 na okres 5 miesięcy, liczony od dnia odbioru Sprzętu potwierdzonego Protokołem odbioru jakościowego.
2. Za termin dostarczenia Przedmiotu Umowy przyjmuje się datę dostawy Sprzętu wskazaną w Protokole odbioru jakościowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.