Og³oszenie z dnia 2022-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00364053/01 - Wynik z dnia 2022-09-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów biurowych dla SPZOZ w Krotoszynie II
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310226
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: M³yñska, 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzoz.krotoszyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów biurowych dla SPZOZ w Krotoszynie II
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2ee2a4d1-2157-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00313139
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00289371/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.30 Dostawa materia³ów biurowych II
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.spzoz.krotoszyn.pl/zamowienia.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. 1). W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
2). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty
elektronicznej, email: donata.lopaczyk@spzoz-krotoszyn.pl
3). Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w ust.2 adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). II. 1). Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.
2). Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieæ zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. Aplikacja dzia³a na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10) Aplikacja nie jest dostêpna dla systemu Linux i MAC OS.
3). Sposób zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.
4). Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DG/1/31/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wed³ug formularza cenowego - za³±cznik nr 2 do SWZ Pakiet nr 2 - Artyku³y papiernicze
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 22993000-7 - Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium. 2. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: 1) cena wykonania przedmiotu zamówienia 60 % 2) termin dostawy 40 % 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów ustalon± w poni¿szym opisie, a pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego. 4. Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad: 1) warto¶æ punktowa kryterium “cena wykonania przedmiotu zamówienia” jest obliczana wed³ug wzoru: P(C) = C (min.):C(x) x Max(C) Gdzie : P(C)- ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”; C(min)- najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert; C(x)- cena oferty badanej
Max(C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”. 2) warto¶æ punktowa kryterium “termin dostawy” jest obliczana wed³ug wzoru: P(T) = T (min.):T(x) x Max(T)
Gdzie : P(T) - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin dostawy”; T(min) - najkrótszy termin dostawy spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert; T(x) - termin dostawy oferty badanej; Max(T) - maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Termin dostawy”.
3). Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania danego kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê. 4).W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 5). Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwiazania ofert± okre¶lonym w SWZ. 6). Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7). W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ze zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wed³ug formularza cenowego - za³±cznik nr 2 do SWZ Pakiet nr 3 - No¶niki danych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32582000-6 - No¶niki danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium. 2. Przy wyborze oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: 1) cena wykonania przedmiotu zamówienia 60 % 2) termin dostawy 40 % 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium oferta otrzyma maksymaln± liczbê punktów ustalon± w poni¿szym opisie, a pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego. 4. Ocena ofert bêdzie dokonywana wed³ug nastêpuj±cych zasad: 1) warto¶æ punktowa kryterium “cena wykonania przedmiotu zamówienia” jest obliczana wed³ug wzoru: P(C) = C (min.):C(x) x Max(C) Gdzie : P(C)- ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Cena”; C(min)- najni¿sza cena spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert; C(x)- cena oferty badanej
Max(C) – maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Cena”. 2) warto¶æ punktowa kryterium “termin dostawy” jest obliczana wed³ug wzoru: P(T) = T (min.):T(x) x Max(T)
Gdzie : P(T) - ilo¶æ punktów jakie otrzyma oferta „x” za kryterium „Termin dostawy”; T(min) - najkrótszy termin dostawy spo¶ród wszystkich wa¿nych i nie odrzuconych ofert; T(x) - termin dostawy oferty badanej; Max(T) - maksymalna ilo¶æ punktów, jakie mo¿e otrzymaæ oferta za kryterium „Termin dostawy”.
3). Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania danego kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym ofertom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. Punktacja bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsza ofertê. 4).W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego. 5). Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofert± w terminie zwiazania ofert± okre¶lonym w SWZ. 6). Je¿eli termin zwi±zania ofert± up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta otrzyma³a najwy¿sz± ocenê, do wyra¿enia, w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. 7). W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 6, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiaj±cy zwraca siê o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ze zachodz± przes³anki do uniewa¿nienia postêpowania.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (z³o¿enie o¶wiadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Oferta winna zawieraæ: a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 1 do SWZ, b) formularz cenowy wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 2 do SWZ c). pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik; W przypadku podpisania oferty przez osobê niewymienion± w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, nale¿y do oferty do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego. d).Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia; e). O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
I. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: - Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - wszelaka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem. II. W przypadku wspólnego ubiegania sie o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.;6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami projektu umowy - za³±cznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl za po¶rednictwem ePUAPu https://epuap.gov/wps/portal
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-28
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Modernizacja drogi powiatowej nr 5148 P w miejscowo¶ci Grêbów
- Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzêtu dla laboratorium i do pracowni diagnostyki mikrobiologicznej dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa endoprotez dla SPZOZ w Krotoszynie
- Ubezpieczenie mienia i OC PGKiM Sp. z o.o. w Krotoszynie, lokali i wspólnot mieszkaniowych zarz±dzanych przez PGKiM Sp. z o.o. oraz obowi±zkowe ubezpieczenie OC zarz±dcy nieruchomo¶ci
wiêcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu fotograficznego w ramach projektu pn. "AKCJA TRANSFORMACJA"
- Zakup i dostawa sprzêtu informatycznego i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeñstwa w Gminie Rawicz" w ramach realizacji projektu p.n. "Cyberbezpieczny Samorz±d"
- Dostawa rêkawic chirurgicznych i diagnost., sprzêtu medycznego do ci±g³ej terapii nerkozastêpczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa materia³ów medycznych i sprzêtu jednorazowego dla Zespo³u Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 czê¶ci.
wiêcej: Papier fotoczu³y, termoczu³y lub termograficzny i tektura »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.