Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż i dystrybucja) do nieruchomości administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2022 do 28.02.2022.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863-55-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwlochy.waw.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa paliwa gazowego (sprzedaż i dystrybucja) do nieruchomości administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy w okresie od 01.01.2022 do 28.02.2022.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86967c7a-5742-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002891/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa paliwa gazowego do nieruchomości zarządzanych przez ZGN w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy na okres od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302448/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami fakultatywnymi na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 z póź.zm.) nr PZ.2610.50.2021 z dnia 25.11.2021r. nie została złożona żadna oferta.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.2610.53.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 673170,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu ziemnego i świadczenie usług dystrybucji, która odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021r. poz. 716, 868), przepisach wykonawczych do tej ustawy oraz ogólnie obowiązujących przepisach prawnych. Rozliczenia za dystrybucję gazu ziemnego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego.
Szacunkowe zapotrzebowanie gazu ziemnego w okresie od 01.01.2022 r. do 28.02.2022 r. wynosi 1 426 165 kWh.
Szacunkowe zapotrzebowanie na gaz ziemny przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania gazu ziemnego i nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, bowiem nie można z góry ustalić ilości, która zostanie dostarczona Zamawiającemu i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu gazu ziemnego w podanej ilości.
2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:
2.1 Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j.- Dz.U. z 2021r. poz. 716, 868) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (t.j.- Dz.U. z 2018 r. Nr 1323).
2.2 Zamawiający informuję, że aktualne umowy kompleksowe zawarte są na czas oznaczony do dnia 31.12.2021r. Wykonawca sam winien wypowiedzieć w imieniu Zamawiającego kompleksowe umowy dla wszystkich punktów poboru gazu, które obowiązują do dnia 31.12.2021 r. Zamawiający wymaga aby ewentualna zmiana sprzedawcy gazu ziemnego przebiegła dla Zamawiającego bez zakłóceń w dostawie gazu ziemnego obejmującej sprzedaż i dystrybucję.
2.3 Zamawiający informuję, że organy administracji publicznej zwolnione są z podatku akcyzowego na wyroby gazowe do celów opałowych na podstawie art. 31b ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. (tekst jednolity Dz. U.z 2014 poz. 752).
2.4 Zamawiający informuje, że dla wszystkich punktów poboru, ewentualna procedura zmiany sprzedawcy paliwa gazowego, przeprowadzona będzie po raz drugi.
2. 5 Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia.
2.6. Na koszty korzystania z przedmiotu Zamówienia składać się będą: opłata za gaz, opłata abonamentowa, opłata dystrybucyjna stała oraz opłata dystrybucyjna zmienna. Odbiorca zakwalifikowany jest przez właściwy dla niego system dystrybucyjny (OSD) do grup taryfowych z oznaczeniami W-3.6, W-4, W-5.1.
2.7. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia OSD, w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorcy) zgłoszenia o zawarciu niniejszej Umowy / powiadomienia o zmianie sprzedawcy, reprezentowania Zamawiającego przed OSD w procesie zmiany sprzedawcy.
2.8. Czynności opisane w pkt 2.7 Wykonawca podejmie niezwłocznie, w terminie umożliwiającym rozpoczęcie dostaw.
2.9. Wykonawca zobowiązuje się do dokonania wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. W przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających lub opóźniających zmianę sprzedawcy, Wykonawca niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Zamawiającego w formie pisemnej (pocztą tradycyjną) lub drogą elektroniczną na adres e-mail: wlochy.zgn@um.warszawa.pl.
2.10. Wykonawca będzie dostarczał gaz ziemny zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy - Prawo Energetyczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi
65210000-8 - Przesył gazu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego grupy E do celów grzewczych do budynków SP ZOZ w Łapach położonych przy ul. J. Korczaka 23
- Dostawa paliwa gazowego do latarni gazowych na terenie Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy e rejonie "Sadyba"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowego) do budynków administrowanych przez Sąd Okręgowy w Tarnowie.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o.o. Kompleksowa dostawa gazu ziemnego w okresie 01.09.2024r. do 31.12.2025r.
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.