Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00391849/01 - Wynik z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Prusa, E. Plater i Bema w Dąbiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-660
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadabie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dabie.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Prusa, E. Plater i Bema w Dąbiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0a7631-256b-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ba0a7631-256b-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Pkt XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.1.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych – zadanie: Przebudowa ulicy Prusa, E. Plater i Bema w Dąbiu od km 0+000 do km 0+480, w zakresie zgodnym z projektem budowlanym.
Przebudowa ulicy Prusa, E. Plater i Bema w Dąbiu od km 0+000 do km 0+480
1. Inwestor obiektu objętego projektem
Gmina Dąbie.
2. Podstawa opracowania
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r poz. 124 ze zm.)
- Ustawa z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1376),
- mapa do celów projektowych skala 1:500
- pomiary własne w terenie wykonane przez projektanta
3. Przedmiot opracowania
Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi wewnętrznej ul. Prusa, Emilii Plater i Bema w miejscowości Dąbie od km 0+000,00 do km 0+480,00.
ZAKRES PROJEKTU OBEJMUJE :
- roboty rozbiórkowe
- usunięcie humusu
- roboty ziemne w wykopie
- wykonanie z profilowaniem i dogęszczeniem koryta pod chodniki i zjazdy
- wykonanie podbudowy z betonu cementowego
- wykonanie chodników z betonowej kostki brukowej
- wykonanie zjazdów z betonowej kostki brukowej
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych/progu zwalniającego z betonowej kostki brukowej
- międzywarstwowe spryskanie emulsją kationową w ilości 0,3 kg/m2
- wykonanie nakładki z betonu asfaltowego gr. 5 cm 100 kg/ m2
- roboty wykończeniowe
4. Stan istniejący
Stan nawierzchni jezdni ul. Prusa, Emilii Plater i Bema ze śladami degradacji - spękania siatkowe i koleiny, miejscowe odkształcenia powodujące utratę profilu poprzecznego i podłużnego oraz zadolenia.
Pod względem wysokościowym zróżnicowanie istniejącej niwelety drogi jest niewielkie i kształtuje się na poziomie przyległego terenu.
Granice pasa drogowego ulic (szer. 6,50-12,00-18,00 m) wyznaczają prywatne posesje osiedla domów jednorodzinnych.
5. Urządzenia obce, kolizje
W pasie drogowym i częściowo w jego sąsiedztwie występuje miejscowo sieć wodociągowa, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczna i telekomunikacyjna nie kolidujące z projektowanym remontem.
Z uwagi, że przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę dróg wewnętrznych nie jest wymagany kanał technologiczny wymieniony w ustawie o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r.
6. Stan projektowany
6.1 Parametry techniczne i dane wyjściowe:
- droga wewnętrzna
- prędkość projektowa 30 km/h
- kategoria ruchu KR 1
- przekrój uliczny
- szerokość jezdni 5,00-5,50-6,00 m 10
- spadek jezdni częściowo jednostronny 2%, daszkowy 2%
6. 2 Rozwiązania sytuacyjne
Plan sytuacyjny przewidzianych do przebudowy odcinków opracowano na aktualnej mapie do zasadniczej w skali 1:500.
Oś jezdni w większości zorientowano symetrycznie w stosunku do linii rozgraniczających pasa drogowego.
Przebieg drogi pokrywa się z istniejącym pasem drogowym.
6. 3 Droga w przekroju podłużnym
Przy projektowaniu niwelety wykorzystano poziom istniejącej drogi, nawiązując się do naturalnego załamania terenu.
6. 4 Droga w przekroju poprzecznym
Projektuje się częściowo jednostronny 2%, daszkowy 2%.
6. 5 Konstrukcja jezdni bitumicznej
- zaprojektowano nakładkę z betonu asfaltowego gr. 5 cm, 125 kg/m2
- istniejąca konstrukcja
6.6 Konstrukcja chodników
- betonowa kostka brukowa, gr. 6 cm (kolor szary)
- podsypka cementowo-piaskowa 1:3, gr. 5 cm
- podsypka betonowa C8/10, gr. 10 cm
- krawężnik betonowy 15x30 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem
- istniejące podłoże gruntowe
6. 7 Konstrukcja zjazdów
- betonowa kostka brukowa, gr. 8 cm (kolor czerwony)
- podsypka cementowo-piaskowa 1:3, gr. 5 cm
- podbudowa betonowa C8/10, gr. 20 cm
- krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem
- opornik 10x25 cm na ławie betonowej C12/15
- istniejące podłoże gruntowe
6.8 Konstrukcja ścieku
- betonowa kostka brukowa, gr. 8 cm (kolor szary)
- podsypka cementowo-piaskowa 1:3, gr. 5 cm
- podbudowa betonowa C8/10, gr. 20 cm
- istniejące podłoże gruntowe
6.9 Konstrukcja wyniesionego przejścia dla pieszych/progu zwalniającego
- betonowa kostka brukowa, gr. 8 cm (kolor czerwony)
- podsypka cementowo-piaskowa 1:3, gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki kamiennej 0-63 mm, gr. 20 cm
- stabilizacja betonem cementowym C4/5, gr. 15 cm
- krawężnik betonowy najazdowy 15x22 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem
7. Pas drogowy
Pas drogowy nie ulega zmianie i posiada szerokość od 6,50-12,00-18,00 m.
8. Obiekty mostowe i przepusty
Nie występują.
9. Odwodnienie
Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z pasa jezdni powierzchniowo poprzez nadanie spadków poprzecznych i istniejących spadków podłużnych nawierzchni oraz projektowanego ścieku do istniejącej kanalizacji deszczowej.
10. Zjazdy publiczne i indywidualne
Lokalizacja pozostaje bez zmian natomiast konstrukcja zgodnie z pkt. 6.7.
11. Oznakowanie
Wg odrębnego opracowania.
Uwaga: Na czas prowadzenia robót należy przygotować odpowiednie oznakowanie na podstawie zatwierdzonego projektu sporządzonego przez Wykonawcę prac budowlanych.
2. Teren pod inwestycje jest objęty Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego.
2. Przebudowana ulica Prusa, E. Plater i Bema w Dąbiu zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych 1422/3; 1609/4; 1608/1; 1647; 1584/1; 1558; 1573; 1422/4 obręb 0001 Dąbie.
5. Wymagania dodatkowe
• Materiały i akcesoria montażowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy dostarcza Wykonawca. Wszystkie wbudowane materiały muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać atesty i aprobaty techniczne wymagane przez odpowiednie przepisy prawa.
• Wykonawca dokona na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych urządzeń lub obiektów w wyniku prowadzonych prac.
• Przedmiar załączony do postępowania należy traktować pomocniczo.
• Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika robót z właściwymi uprawnieniami.
• Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia.
• Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż. oraz poleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi dokumentację powykonawczą z naniesionymi ewentualnymi zmianami powstałymi w trakcie realizacji robót.
• Wykonawca na dzień odbioru robót przedstawi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą złożoną w państwowym zasobie geodezyjno – kartograficznym.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót stanowiących odpowiednie załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Pkt VIII SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
5) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Witkowie Oddział Dąbie 04853810120200068020000015 z dopiskiem „Wadium – IZP.271.1.9.2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Dąbie.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Pkt XXIII SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.