Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00266622/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych na terenie Gminy Męcinka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Męcinka 11
1.5.2.) Miejscowość: Męcinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i częściowo zamieszkałych na terenie Gminy Męcinka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e20aa0-4396-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie usługi na terenie Gminy Męcinka, polegającej na sukcesywnym odbiorze z lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego zmieszanych oraz selektywnie zebranych odpadów pochodzących z nieruchomości stanowiących własność właścicieli nieruchomości oraz użytkowników lokali będących własnością innych osób oraz transport, w czasie 6 miesięcy, w następujących ilościach :
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 500 Mg/6 miesięcy,
2) odpady gromadzone selektywnie (tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe): 85 Mg/6 miesięcy,
3) szkło: 65 Mg/6 miesięcy,
4) papier: 18 Mg/6 miesięcy,
5) bioodpady: 80 Mg/6 miesięcy,
6) odpady wielkogabarytowe: 20 Mg /6 miesięcy,
7) zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny: 6 Mg/6 miesięcy.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przez Wykonawcę na własny koszt pojemników na odpady zmieszane i pojemników/worków na odpady segregowane oraz rozdysponowanie ich pośród właścicieli nieruchomości zamieszkałych.
ZAPOTRZEBOWANIE NA POJEMNIKI:
1) odpady niesegregowane (zmieszane):
- 110/120 – nie mniej niż 1060 szt.,
- 240 l – nie mniej niż 325 szt.,
- 1 100 l – nie mniej niż 6 szt.
2) odpady segregowane:
- pojemniki 1100 l – nie mniej niż 26 szt., w tym:
• pojemniki na szkło w kolorze zielonym, oznaczone napisem "Szkło" – nie mniej niż 6 szt.,
• pojemniki na papier w kolorze niebieskim, oznaczone napisem "Papier" – nie mniej 6 niż szt.,
• pojemniki na bio w kolorze brązowym, oznaczone napisem "Bio" – nie mniej niż 6 szt.,
• pojemniki na tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe w kolorze żółtym, oznaczone napisem "Metale i tworzywa sztuczne" – nie mniej niż 8 szt.
Pojemniki należy rozdysponować w zabudowie wielorodzinnej;
- worki – nie mniej niż 39 700 szt., w tym,
• worki na szkło w kolorze zielonym – nie mniej niż 4 200 szt.,
• worki na papier w kolorze niebieskim – nie mniej niż 8 500 szt.,
• worki na bio w kolorze brązowym – nie mniej niż szt. 11 000 szt.,
• worki na tworzywa sztuczne, metale, odpady wielomateriałowe w kolorze żółtym – nie mniej niż szt. 16 000 szt.,
Worki należy rozdysponować wśród właścicieli w zabudowie jednorodzinnej.
Opis worków do selektywnej zbiórki odpadów:
a) niebieski - do gromadzenia odpadów z papieru, w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury o pojemności 0,12 m3 ze ściągaczem, z jednostronnym nadrukiem zawierającym nazwę Zamawiającego oraz opis w zakresie rodzaju odpadów, które mogą być w workach gromadzone lub nie, półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,06 mm, oznaczony napisem "Papier";
b) żółty - do gromadzenia odpadów metali, w tym odpadów opakowaniowych z metali, odpadów tworzyw sztucznych, w tym odpadów opakowaniowych tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe, o pojemności 0,12 m3 ze ściągaczem, z jednostronnym nadrukiem zawierającym nazwę Zamawiającego oraz opis w zakresie rodzaju odpadów, które mogą być w workach gromadzone lub nie, półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,06 mm, oznaczonych napisem "Metale i tworzywa sztuczne",
c) zielony - do gromadzenia odpadów ze szkła, w tym odpadów opakowaniowych ze szkła, o pojemności 0,12 m3 ze ściągaczem, z jednostronnym nadrukiem zawierającym nazwę Zamawiającego oraz opis w zakresie rodzaju odpadów, które mogą być w workach gromadzone lub nie, półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,08 mm, oznaczonych napisem "Szkło";
d) brązowy - do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, o pojemności 0,12 m3 ze ściągaczem, z jednostronnym nadrukiem zawierającym nazwę Zamawiającego oraz opis w zakresie rodzaju odpadów, które mogą być w workach gromadzone lub nie, półprzezroczysty, wykonany z folii polietylenowej LDPE o minimalnej grubości 0,06 mm, oznaczonych napisem "Bio".
Przedmiot zamówienia obejmuje również :
- prowadzenie ewidencji przekazanych właścicielom nieruchomości pojemników i worków.
- opracowanie i przedłożenie na wniosek Zamawiającego wykazów wydanych worków, w pliku umożliwiającym sortowanie danych, w formie tabelarycznej, obejmującej minimum adres nieruchomości oraz ilość wydanych worków.
- opracowanie i przedłożenie na wniosek Zamawiającego wykazów pojemników znajdujących się na terenie Gminy, w pliku umożliwiającym sortowanie danych, w formie tabelarycznej, obejmującej minimum adres punktu odbioru, adresy nieruchomości korzystających z punktu oraz ilość, symbole i pojemności pojemników.
Pojemniki na odpady zmieszane oraz worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów Wykonawca rozdysponuje pośród właścicieli nieruchomości zamieszkałych w terminie do 31.12.2021 r.
Wykonawca zobowiązany jest do regularnego dostarczania (po każdorazowym odbiorze) właścicielom nieruchomości odpowiednio oznaczonych worków do selektywnej zbiórki odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego objęcia zadaniem odbioru odpadów z nieruchomości nowo zgłoszonych przez Gminę oraz wyposażenia ich w komplet worków przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów oraz w pojemnik na odpady niesegregowane (zmieszane).
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania pojemników na odpady niesegregowane (zmieszane) w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym.
Wykonawca zobowiązany będzie do wydania właścicielom nieruchomości dodatkowych worków do selektywnego zbierania odpadów w przypadku, gdy np. nastąpi uszkodzenie worka lub okresowo zwiększona zostanie ilość odpadów zbieranych selektywnie.
Dane ilości odpadów wg przekazywanych przez Gminę sprawozdań z podziałem na główne frakcje zostały podane celem sporządzenia oferty. W przypadku zmiany lub ilości rodzajów odpadów rzeczywiście odebranych i przetransportowanych podczas realizacji usługi Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów.
W trakcie trwania umowy Zamawiający przewiduje wzrost liczby nieruchomości wskazanych do odbioru odpadów o ok. 2%. Wzrost ilości nieruchomości nie wpłynie na wzrost wartości usługi.
Adresy nieruchomości zamieszkałych zostaną przekazane przez Zamawiającego na etapie zwarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Koszt wyposażenia nieruchomości zamieszkane w pojemniki oraz worki Wykonawca wliczy do ceny odbioru odpadów.
Jeżeli właściciel nieruchomości na własny koszt wyposaży nieruchomość w pojemniki na odpady zmieszane oraz pojemniki/worki do selektywnej zbiórki odpadów, w kolorystyce takiej jak wymagana, i nie będzie chciał przyjąć innych pojemników/worków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zebranych odpadów z tych pojemników.
Do obowiązków wykonawcy należy również opracowanie harmonogramu/ewentualnej zmiany harmonogramu wywozu odpadów oraz przekazanie go zamawiającemu celem uzgodnienia i zatwierdzenia. Termin opracowania harmonogramu - w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.
Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy, określa obowiązek zatrudnienia
przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazane w projekcie umowy. Szczegółowy sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232599,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232599,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232599,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Sanikom” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141432064
7.3.4) Miejscowość: Lubawka
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232599,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-06-30INNE PRZETARGI MĘCINKA
więcej: przetargi MĘCINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Odbiór i transport odpadów komunalnych oraz prowadzenie PSZOK z odbiorem odpadów komunalnych oraz odbiór i transport odpadów z miejsc użyteczności publicznej na terenie Gminy Stary Targ
- świadczenie usług komunalnych.
- Wykonanie usług polegających na wywozie nieczystości stałych typowych, selektywnej zbiórce odpadów komunalnych, wywozie śmieci nietypowych na nieruchomościach będących w zarządzie Administracji Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy.
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.