Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00244502/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem, wykonaniem przyłączy: wodno-kanalizacyjnego i energetycznego na projektowanym obiekcie PSZOK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21
1.5.2.) Miejscowość: Orzesze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.orzesze.pl/procurements/28/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem, wykonaniem przyłączy: wodno-kanalizacyjnego i energetycznego na projektowanym obiekcie PSZOK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94fa5c7a-fde0-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007975/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem, wykonaniem przyłączy: wodno-kanalizacyjnego i energetycznego na projektowanym obiekcie PSZOK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V „Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów” Działanie 5.2. „Gospodarka odpadami” Poddziałanie 5.2.1. „Gospodarka odpadami ZIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 728110,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Zagospodarowanie terenu wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem, wykonaniem przyłączy: wodno-kanalizacyjnego i energetycznego na projektowanym obiekcie PSZOK”
1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem, wykonaniem przyłączy: kanalizacyjnego i energetycznego w Orzeszu przy ul. Dworcowej na działkach nr 618/157 i 3055/157.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie placu składowo – manewrowego wraz z utwardzeniem o nawierzchni dostosowanej do ruchu ciężkiego
- wykonanie ogrodzenia panelowego z blachy z bramą wjazdową i szlabanem drogowym
- zakup i montaż obiektu kontenerowego socjalny/portiernia o wymiarach 605,5 x 243,5 cm, wys. 290 cm – wyrób gotowy, prefabrykowany wraz z wyposażeniem
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz energetycznego
- wykonanie oświetlenia i monitoringu placu
- zakup i montaż obiektu kontenerowego do składowania elektrosprzętu i materiałów niebezpiecznych
- wykonanie parkingu dla samochodów osobowych na 3 stanowiska
- mała waga do 100 kg platformowa magazynowa z dokładnością do 1 kg z wyświetlaczem LCD na maszcie
Przyłącze wodociągowe i hydrant zostanie wykonane przez Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji poza zakresem opracowania.
Należy wykonać tablicę informacyjno-promocyjną o wymiarach 80x120 cm we wskazanym przez Inwestora miejscu.
Zabudowa projektowana (kontener socjalny/stróżówka) 14,74 m2
Nawierzchnia utwardzona (kostka betonowa) 955 m2
Nawierzchnia przepuszczalna (płyty drogowe ażurowe) 295 m2
Nawierzchnia trawiasta 260 m2
Inne 72,26 m2
Wykonawca zobowiązany jest wykonać wycinkę drzew w ilości 7 szt. zgodnie z załączoną decyzją wycinki drzew (dec. z dn. 11 października 2021r.) oraz około 500 m2 mechanicznego karczowania średniej gęstości krzaków i podszycia.
• Pozyskane drewno wykonawca zobowiązany będzie zakupić od Zamawiającego i zagospodarować we własnym zakresie.
• Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania nasadzeń (łącznie 7 szt.) zgodnie z wydaną decyzją (dec. z dn. 11 października 2021r.)
W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest również:
• zapewnienie sobie na własny koszt źródła poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zużycia wody i energii i innych mediów w razie konieczności. Wykonawca poniesie koszty zużycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy,
• wykonanie badań, sprawdzeń i prób instalacji, sieci, urządzeń i innych elementów obiektu,
• w porozumieniu z Zamawiającym przygotowanie pełnej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru końcowego i służącej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan środków trwałych Zamawiającego;
• zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę na każdym etapie budowy w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, włącznie z naniesieniem na zasoby geodezyjne starostwa powiatowego
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. Nr 3 do SWZ).
1.4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ.
1.6. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
1.8. Warunki gwarancji min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez stwierdzenia wad istotnych przedmiotu odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji.
1.9. KODY CPV
Oznaczenie nazwy i kodu Wspólnego Słownika Zamówień, co do przedmiotu zamówienia
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
1.10. Dokumentacja projektowa przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne.
1.11. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320).Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot lub osobą nadzorującą roboty ze strony wykonawcy: m.in. robotnicy wykonujący prace budowlane i instalacyjne.
Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik do SWZ.
1.12. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811655,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 956804,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811655,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. Kris-Bruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6421102540
7.3.3) Ulica: Pochyła 86 d
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KOZIOŁEK P.P.H.U KRIS-BRUK
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KOZIOŁEK P.P.H.U KRIS-BRUK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811655,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Świadczenie usług w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025 na rzecz uprawnionych mieszkańców Miasta Orzesze
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Orzeszu - Jaśkowicach
- Remont ul. Jasnej w Orzeszu
więcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
- Budowa łącznika przy Szkole Podstawowej nr 2 w Plewiskach
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.