Og³oszenie z dnia 2024-05-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00364530/01 - Wynik z dnia 2024-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRÊGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PROKURATURA OKRÊGOWA W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000313
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: MICKIEWICZA 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-352
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-kielce
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRÊGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ¦WIÊTOKRZYSKIM.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d6229c8b-0c64-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00313348
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00232270/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 ¦wiadczenie us³ug Ochrony fizycznej w budynkach Prokuratury Okrêgowej i Prokuratur Rejonowych w Kielcach i Ostrowcu ¦w.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6229c8b-0c64-11ef-bfd2-32fa350b5bfc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
4. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” . Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e’mail: piotr.merwart@prokuratura.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okrêgowa informuje, ¿e:
1. Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, danych osobowych jest Prokuratura Okrêgowa w Kielcach z siedzib± przy ul. Mickiewicza 7, 25-352 Kielce
2. Inspektorem ochrony danych w Prokuraturze Okrêgowej w Kielcach jest Anna Litwin – Kubicka, e-mail: anna.litwin-kubicka@prokuratura.kielce.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. 2019 poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej ustaw± Pzp.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
6. Dane osobowe s± przechowywane przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeñ. Ponadto, dane osobowe bêd± przechowywane przez okres archiwizacji dokumentów wynikaj±cy z przepisów prawa.
7. Osobie, której dane s± przetwarzane przys³uguje prawo:
1) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp;
2) ¿±dania sprostowania swoich danych osobowych na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e:
a) skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp – art. 19 ust. 2 ustawy Pzp,
b) naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników – art. 76 ustawy Pzp;
3) ograniczenia przetwarzania danych, z zastrze¿eniem przypadków okre¶lonych w art. 18 ust. 2 RODO, z tym ¿e wyst±pienie z takim ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania – art. 19 ust. 3 ustawy Pzp;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8. Osobie, której dane s± przetwarzane nie przys³uguje prawo:
1) usuniêcia danych osobowych – art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
2) przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. W celu skorzystania z praw, o których mowa w pkt 7 ppkt 1 – 3 nale¿y skontaktowaæ siê z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystaj±c ze wskazanych wy¿ej danych kontaktowych.
10. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym
w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj±
z ustawy Pzp.
11. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3016-7.261.6/2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej, bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej budynku administracyjnego oraz budynku techniczno-gospodarczego na zapleczu posesji Prokuratur Rejonowych Kielce Wschód i Zachód w Kielcach, wspomaganej technicznymi ¶rodkami zabezpieczenia. Us³uga ¶wiadczona bêdzie w godzinach 700-1600 przez dwóch pracowników. W dni robocze w godzinach 1600-700 oraz w dni wolne od pracy, niedziele i ¶wiêta ca³odobowo – przez jednego pracownika
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) ¶wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej budynku administracyjnego Prokuratury Rejonowej w Ostrowcu ¦wiêtokrzyskim, wspomaganej technicznymi ¶rodkami zabezpieczenia. Us³uga ¶wiadczona bêdzie w ka¿dym dniu roboczym w godzinach 700-1600 przez jednego pracownika.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) ¶wiadczenie us³ugi ca³odobowej, bezpo¶redniej, sta³ej ochrony fizycznej wspomaganej technicznymi ¶rodkami zabezpieczenia, dwóch budynków administracyjno - biurowych oraz posesji Prokuratury Okrêgowej w Kielcach, ul. Mickiewicza 7 i 9. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w ka¿dym dniu tygodnia bezpo¶redniej ochrony fizycznej budynków przez jednego pracownika
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, o ile wykonawca przedstawi koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonanie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15. ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten spe³ni± ci Wykonawcy, którzy z³o¿± odpowiednie o¶wiadczenie, i¿ znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ lub wykonuje
w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zamówieñ, których przedmiotem by³y lub s± trzy us³ugi ochrony budynków biurowych o minimalnej powierzchni 1500 m2 oraz terenów zewnêtrznych o powierzchni min. 500 m2. Dysponuj± osobami, które uczestniczyæ bêd± w sposób bezpo¶redni w wykonaniu zamówienia wpisanych przez Komendanta Wojewódzkiego Policji na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, posiadaj±cych znajomo¶æ obs³ugi urz±dzeñ i systemów zabezpieczenia technicznego. Wszyscy pracownicy przewidziani do wykonania zadania winni posiadaæ po¶wiadczenie bezpieczeñstwa o dostêpie do informacji niejawnych uzyskane w drodze postêpowania sprawdzaj±cego o klauzuli „zastrze¿one” wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej. Osoby te winny byæ zatrudnione na umowê o pracê rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. oz.1502
z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê us³ugi przez osoby niepe³nosprawne.
W przypadku zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, bêd± to osoby posiadaj±ce co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) koncesjê wydan± przez ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonanie us³ug ochrony osób i mienia zgodnie z art. 15. ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia
2) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, spe³niaj±ce stawiane warunki udzia³u w postêpowaniu wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y nale¿yte wykonywane. Dokumenty te powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. Wszystkie wykazane us³ugi powinny byæ wykonane lub wykonywane minimum przez 12 miesiêcy w sposób ci±g³y.
3) Wykaz osób, które w sposób bezpo¶redni bêd± wykonywaæ us³ugê. W przypadku zatrudnienia osób z orzeczeniem o niepe³nosprawno¶ci, bêd± to osoby posiadaj±ce co najwy¿ej umiarkowany stopieñ niepe³nosprawno¶ci – bez orzeczeñ specjalnych
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
3) W przypadku sk³adania ofert przez konsorcjum nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o podziale obowi±zków. W przypadku z³o¿enia przez konsorcjum najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiaj±cego, nale¿y przes³aæ umowê lub inny dokument zawarty pomiêdzy konsorcjantami informuj±cy o podziale obowi±zków.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w tym:1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. W zwi±zku z powy¿szym niezbêdne jest przed³o¿enie w ofercie dokumentu zawieraj±cego pe³nomocnictwo
w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
2) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
3) W przypadku sk³adania ofert przez konsorcjum nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenie o podziale obowi±zków. W przypadku z³o¿enia przez konsorcjum najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiaj±cego, nale¿y przes³aæ umowê lub inny dokument zawarty pomiêdzy konsorcjantami informuj±cy o podziale obowi±zków.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-15 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Us³uga przygotowania i przeprowadzenia szkoleñ w ramach realizacji projektu "Dostosowanie kszta³cenia w Politechnice ¦wiêtokrzyskiej do potrzeb wspó³czesnej gospodarki";nr FERS.01.05-IP.08-0234/23-00
- Rozbudowa szybu windy w budynku A
- Dostawa oprogramowania symulacyjnego wraz z manekinem sze¶cioletniego dziecka dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w ramach realizacji projektu nr FENG.01.01-IP.01-A0GF/24
- Dostawa znaków drogowych i urz±dzeñ BRD w 2025 roku do Obwodów Drogowych
- "Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z wyposa¿eniem, przeznaczonego do przewozu osób niepe³nosprawnych, min. 5-osobowego (1 kierowca + 3 pasa¿erów na fotelach + 1 osoba na wózku inwalidzkim) "
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla czynnych i emerytowanych pracowników o¶wiaty województwa ¶wiêtokrzyskiego w 2025 roku
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzêdu Miasta Chorzów oraz Jednostek podleg³ych" - podzielona na 2 czê¶ci
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ¯U¯LOWYCH GKM GRUDZI¡DZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Us³ugi ochrony osób i mienia
- Us³ugê ochrony osób i mienia Wroc³awskiego Teatru Lalek we Wroc³awiu w okresie 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.