eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzastaryPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: "Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi - Gmina Czastary"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego:
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 29

1.5.2.) Miejscowość: Czastary

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0 62 784 31 11

1.5.8.) Numer faksu: 0 62 784 31 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/753865

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego:
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42025043-da06-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024064/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00176001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITOŚ.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 168780,49 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 34796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ramach funkcji Inspektora Nadzoru w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) nad zadaniem: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary” realizowanym w ramach dofinansowania inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Zakres prac i robót, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa program funkcjonalno - użytkowy zamieszczony pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/714514 postępowanie nr ITOŚ.271.1.2023 pod nazwą Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary w formule „zaprojektuj wybuduj”.
3. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie w szczególności prac projektowych oraz robót
budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. Inwestycja obejmować będzie dwa etapy: Pierwszym etapem będzie wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury, o której mowa w PFU.
Drugi etap obejmie budowę grawitacyjno-ciśnieniowego systemu kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki bytowo-gospodarcze z istniejącej oraz planowanej zabudowy jednorodzinnej i budynków użyteczności publicznej. Odprowadzenie ścieków odbywać się będzie z wewnętrznych instalacji kanalizacyjnych do projektowanych przyłączy, a następnie do projektowanych kolektorów grawitacyjnych. Następnie ścieki grawitacyjnie kanałami oraz poprzez pośrednie przepompownie sieciowe -ciśnieniowo do istniejącej oczyszczalni ścieków miejscowości Parcice. Teren inwestycji obejmuje tereny zabudowy jednorodzinnej oraz działki drogowe. Zasadniczo kanalizacja zostanie poprowadzona po działkach drogowych gminnych (kolektory) oraz zabudowy jednorodzinnej, (przyłącza). Zakłada się miejscowe układanie w jednym wykopie kanałów grawitacyjnych i tłocznych. Ścieki z budynków odprowadzane będą zewnętrzną grawitacyjną instalacją kanalizacyjną do studni rewizyjnych zlokalizowanych za granicą działki na terenie posesji. Następnie przykanalikami do kolektora zbiorczego. Włączenia poszczególnych posesji do kolektora zrealizowane będzie poprzez betonowe studnie kanalizacyjne lub trójniki. Szczegółowy zakres robót określi Program Funkcjonalno- Użytkowy (PFU).
Końcowym etapem będzie przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonej nawierzchni jezdni. Zakres inwestycji:
1.Kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami dla miejscowości Radostów Pierwszy - Przewidywana długość sieci kanalizacyjnej ok. 3470 m., przewidywana długość przyłączy -630m.
2. Przepompownia lub przepompownie i tłoczny rurociąg tranzytowy łączący miejscowość Radostów Pierwszy i Radostów Drugi. Długość rurociągu tranzytowego ok 1310 m.
Planowany termin zakończenia inwestycji: 23 września 2024 r.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie działał we współpracy z Zamawiającym i na jego rzecz w całym okresie realizacji inwestycji, w zakresie określonym w niniejszej SWZ, załączniku nr 7 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku nr 6 do SWZ - projekt umowy.
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego zapewni stałą wymianę informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji jaka zostanie im powierzona. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby mające pełnić funkcję Inspektora w poszczególnych branżach, które spełnią wymagania określone w SWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
7. Przed złożeniem oferty zaleca się zapoznać ze wszystkimi dostępnymi materiałami związanymi z przedmiotem zamówienia, nad którym ma być pełniony nadzór inwestorski w tym w szczególności z programem funkcjonalno – użytkowym. Wykonawca powinien rozpoznać stopień skomplikowania planowanej inwestycji i rzetelnie sporządzić ofertę. Złe rozpoznanie poziomu skomplikowania inwestycji i zbyt mały stopień szczegółowości sporządzonej oferty nie może być przedmiotem jakichkolwiek roszczeń lub negocjacji po złożeniu oferty.
8. Wykonawca w szczególności:
a) koordynuje proces przygotowania inwestycji,
b) nadzoruje inwestycje we wszystkich koniecznych branżach, zgodnie z polskim Prawem Budowlanym i związanymi z nimi przepisami,
c) weryfikuje realizację inwestycji w zakresie wykonania finansowego i rzeczowego inwestycji przez Wykonawcę Robót w tym zgodności z wymaganiami Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
d) wykonuje wszystkie obowiązki Inspektora Nadzoru Inspektorskiego w sposób zapewniający najwyższą jakość techniczną i merytoryczną,
e) organizuje w uzgodnionych terminach Rady Budowy,
f) składa okresowe raporty
g) uzyska dla Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie.
Zakres zadania podzielono na etapy:
ETAP I – nadzór nad pracami projektowymi,
ETAP II – nadzór nad pracami budowlanymi,
ETAP III – uzyskanie pozwolenie na użytkowanie,
ETAP IV – okres gwarancji i rękojmi za wady.
Zakres praw i obowiązków stron oraz wynagrodzenie Wykonawcy dotyczący realizacji zadań wynikających z okresu rękojmi i gwarancji robót budowlanych (Etap IV określony w załączniku nr 1 do Umowy) określony zostanie odrębną umową.
9. Szczegóły zawiera – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34796,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34796,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EBER Krzysztof Dzikoński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DAMBOL Budownictwo i Nadzory Damian Bolach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112552251

7.3.3) Ulica: Mieleszynek 14A

7.3.4) Miejscowość: Wieruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 98-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.