Og³oszenie z dnia 2022-08-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00381909/01 - Wynik z dnia 2022-10-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja ¦wietlicy - Wiejskiego Domu Kultury w Ch³opowie
(SENIOR+)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Krzêcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966987
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Tylna 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krzêcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 5213
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@krzecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krzecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja ¦wietlicy - Wiejskiego Domu Kultury w Ch³opowie
(SENIOR+)”.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4686f666-21e9-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00313372
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00012231/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Remont Domu Kultury w Ch³opowie w ramach programu senior+
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krzecin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu platformy zakupowej, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krzecin, ePUAP dostêpnego pod adresem dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portaloraz poczty elektronicznej.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej dostêpnym pod adresem platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
z przepisami krajowymi.
Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Krzêcin, ul. Tylna 7, 73-231 Krzêcin;
- administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail: ochrona.danych@krzecin.pl
Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w lit. b powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w lit. b powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
- obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego;
- obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
• Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
• Udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia.
• W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem wykonawcy do bycia poinformowanym
o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.36.08.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
Remont budynku ¶wietlicy wiejskiej w zakresie prac dotycz±cych remontu wszystkich pomieszczeñ budynku tj. toalety, kuchni wiatro³apu wraz z wej¶ciem oraz sali g³ównej.
W ramach tego przedsiêwziêcia planuje siê:
1. Roboty rozbiórkowe posadzek i ¶cian z p³ytek ceramicznych;
2. Demonta¿ elementów na¶ciennych instalacji elektrycznej;
3. Gruntowanie i uszczelnianie pod³o¿a i powierzchni ¶cian;
4. Malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnêtrznych - p³yt gipsowych spoinowanych szpachlowanych z gruntowaniem;
5. Monta¿ elementów wyposa¿enia pomieszczeñ wskazanych w przedmiarze;
6. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odleg³o¶æ do 15 km.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Kryterium „cena” - wska¼nik C, ranga - 60%.
Wska¼nik C obliczany jest wg wzoru:
C = (C n / C b) x 100 pkt x 60% gdzie:
C n - najni¿sza cena oferty, C b - cena oferty badanej
Kryterium „gwarancja i rêkojmia” - wska¼nik G, ranga - 40%.
Okres gwarancji w miesi±cach Ilo¶æ punktów
36 - 0
48 - 20
60 - 40
Lp = C + G gdzie:
Lp - liczba punktów uzyskanych przez ofertê,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja i rêkojmia”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rekojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adnia ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub remoncie/modernizacji budynku o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto wraz z potwierdzeniem, ¿e wykonane roboty zosta³y wykonane nale¿ycie i zgodnie z ustalonym terminem. (Za³±cznik nr 4 do SWZ).
Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ przez jedn± robotê rozumie jedn± wykonan± robotê budowlan± w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami legitymuj±cymi siê do¶wiadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydata na stanowisko kierownika budowy. Proponowana osoba musi posiadaæ odpowiednie uprawnienia budowlane i przygotowanie zawodowe upowa¿niaj±ce do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy/robót w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej (lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów (Za³±cznik nr 5 do SWZ).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ;
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
- Art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
- Art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
- Art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
- Art. 109 ust. 1 pkt 5,7 ustawy Pzp.
oraz zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale II podrozdzia³ 7 ust. 1 pkt. 4) lit. a) SWZ wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
2) Wykaz osób, zgodny ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, spe³niaj±cych wymagania okre¶lone w rozdziale II podrozdzia³ 7 ust. 1 pkt. 4) lit. b) SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku zastosowania w ofercie rozwi±zañ równowa¿nych do oferty nale¿y za³±czyæ informacjê o zaoferowanych rozwi±zaniach równowa¿nych, uzasadnienie, dowody równowa¿no¶ci. W takim wypadku Zamawiaj±cy ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie: 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:1) zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z powodu wyst±pienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, kolizje z sieciami infrastruktury, niewypa³y, niewybuchy uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie robót budowlanych,
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w przedmiarze robót budowlanych, lub konieczno¶ci wykonania rozwi±zañ zamiennych w stosunku do okre¶lonych w przedmiarze robót, konieczno¶ci zlecenia robót dodatkowych niezbêdnych do prawid³owego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie sta³o siê konieczne na skutek sytuacji niemo¿liwej wcze¶niej do przewidzenia mimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
c) przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleñ itp.
2) zmian bêd±cych nastêpstwem dzia³ania organów administracji lub osób indywidualnych:
a) gdy pomimo wyst±pienia Wykonawcy lub Zamawiaj±cego o wydanie decyzji administracyjnej lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbêdnego do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy, w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno¶ci organ administracji publicznej lub inna upowa¿niona instytucja nie wyda³a stosowanego dokumentu lub decyzji – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji inwestycji,
b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ dotycz±cych usuwania b³êdów w dokumentacji projektowej, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
c) gdy nast±pi konieczno¶æ pozyskiwania stosownych uzgodnieñ z gestorami sieci, z innymi podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda bêdzie wymagana przepisami prawa – tylko w zakresie przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia o czas niezbêdny do zakoñczenia Umowy,
d) w przypadku wyst±pienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
e) odmowa udostêpnienia przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci do celów realizacji inwestycji.
3) konieczno¶ci koordynacji robót z innymi wykonawcami w zakresie robót budowlanych,
4) konieczno¶ci udzielenia zamówienia dodatkowego na roboty nieobjête zamówieniem podstawowym, a koniecznego do prawid³owego zakoñczenia robót, a których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania zamówienia podstawowego,
5) si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, o charakterze nadzwyczajnym, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci: powód¼, po¿ar, pandemie, epidemie i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia,
6) szczególnie uzasadnionych trudno¶ci w pozyskiwaniu materia³ów budowlanych i innych materia³ów niezbêdnych dla prawid³owego wykonania umowy,
7) w przypadku, gdy wykonywanie robót nie bêdzie mo¿liwe ze wzglêdu na obowi±zek skoordynowania robót z Wykonawc± innych robót wykonywanych na terenie budowy,
2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym przedmiotu umowy w przypadku:
1) konieczno¶ci zrealizowania czê¶ci przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w SWZ, przedmiarze robót, a wynikaj±cych ze stwierdzonych wad,
2) wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ w stosunku do okre¶lonych w SWZ, przedmiarze robót przy zachowaniu jako¶ci i funkcjonalno¶ci okre¶lonych w SWZ, przedmiarze,
3) wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami,
4) wyst±pienia si³y wy¿szej,
5) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o którym mowa w §3 ust. 13 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-07 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/krzecin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zadanie jest finansowane z programu wieloletniego „Senior+” na lata 2021–2025 -Modu³ IINNE PRZETARGI KRZÊCIN
wiêcej: przetargi KRZÊCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.