eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórz"Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Zagórz"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Zagórz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAGÓRZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440778

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 2

1.5.2.) Miejscowość: Zagórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-540

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 22 062

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zagorz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://umig-zagorz.ires.pl/25185,25188,29672/29672/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia drogowego na terenie Miasta i Gminy Zagórz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1286600-3c8e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003379/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Zagórz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 228641,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 pn. „ Budowa oświetlenia w miejscowości Czaszyn”, obejmująca:
1. Dostawę i montaż szafy oświetleniowej;
2. Dostawę i montaż kompletnych lamp oświetleniowych na odcinku od lampy nr 1/SO-25/WO do nr 14/SO-25/WO.
3. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Projekt budowlany pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Czaszyn – kat. XXVI wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 892 Zagórz-Komańcza-Radoszyce-Granica państwa w m. Czaszyn w km. 7+843 do km 8+686 strona prawa.”
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia ujętego na rys. nr 01/E.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 92653,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Zahutyń”
1. Dostawę i montaż szafy oświetleniowej;
2. Dostawę z montażem - wymiana dwóch słupów oświetleniowych, oznaczonych nr 9/WO oraz nr 10/WO;
3. Dostawę z montażem siedmiu sztuk opraw oświetleniowych zlokalizowanych kolejno od projektowanego do wymiany słupa nr 10/WO do istniejącego słupa nr 16/WO;
4. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Projekt budowlany pn. „Budowa oświetlenia ulicznego w m-ci Zahutyń kat. XXVI”
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia od szafy oświetleniowej do oprawy nr 16/WO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Tarnawa Dolna”, obejmująca:
1. Dostawę i montaż szafy oświetleniowej;
2. Montaż słupa oznaczonego nr 1/16/WO. W niniejszym zamówieniu nie należy ujmować kosztów zakupu żerdzi strunobetonowej wirowanej – Zamawiający jest w posiadaniu 1 szt., którą przeznacza na budowę przedmiotowego oświetlenia.
3. Dostawę i montaż kompletnych lamp oświetleniowych na odcinku objętym nr rys. IE/3,
4. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Projekt budowlany pn. „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Tarnawa Dolna - Kat. XXVI”.
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia ujętego na rys. nr IE/3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Łukowe”, obejmująca:
1. Dostawę i montaż szafy oświetleniowej wolnostojącej na fundamencie betonowym.
2. Dostawę i montaż co drugiej kompletnej lampy oświetleniowej rozpoczynając od słupa przy szafie oświetleniowej do słupa projektowanego naprzeciwko budynku nr 111 – łącznie 4 kompletne słupy.
3. Wykonanie linii oświetleniowej kablem ziemnym na trasie od szafy oświetleniowej do słupa projektowanego naprzeciwko budynku nr 111. W miejscach projektowanych lamp, które nie są objęte przedmiotowym zamówieniem (3 szt.) Wykonawca zobowiązany jest do pozostawienia i zabezpieczenia w ziemi wiązki kabla niezbędnego do montażu słupów w późniejszych etapach budowy oświetlenia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Projekt budowlany pn. „Budowa oświetlenia ulicznego w m-ci Łukowe Kat. XXVI”
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia ujętego na rys. nr 2 od szafy oświetleniowej po słup oświetleniowy zlokalizowany naprzeciwko budynku nr 111.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 32240,41 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Zagórz – ul. Kopalniana”, obejmująca:
1. Dostawę z montażem trzech kompletnych lamp oświetleniowych od lampy oznaczonej na projekcie jako 7/12/WO do 9/12/WO.
2. Włączenie projektowanej lampy 7/12/WO do istniejącej 6/12/WO.
3. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Projekt budowlany: Nazwa obiektu „Budowa oświetlenia ulicznego- kategoria obiektu XXVI”; Adres obiektu: „Jedn. Ewid. Zagórz- M obręb ewid. Wielopole 0002 działki nr. Ew. 252/1, 235, 226/1, 191.
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia okablowaniem od słupa 6/12/WO po wykonanie słupa oświetleniowego 9/12/WO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Zagórz – ul. Dolna”, obejmująca:
1. Dostawę z montażem czterech kompletnych lamp oświetleniowych od lampy oznaczonej na projekcie jako 4/13/WO do 7/13/WO.
2. Włączenie projektowanej lampy 4/13/WO do istniejącej szafy oświetleniowej.
3. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Projekt budowlany: Nazwa obiektu „Budowa oświetlenia ulicznego- kategoria obiektu XXVI”; Adres obiektu: „Jedn. Ewid. Zagórz- M obręb ewid. Wielopole 0002 działki nr. Ew. 323/4, 345, 321, 317, 316/4, 316/3, 316/1, 315/2, 689/1, 689/2, 313, 311, 685/4, 685/1, 427, 309/2, 306.
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania oświetlenia okablowaniem od szafy oświetleniowej po wykonanie słupa oświetleniowego 7/13/WO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 20325,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 pn. „Budowa oświetlenia w miejscowości Mokre”, obejmująca:
1. Wykonanie szafy oświetleniowej wraz z projektowanym słupem oświetleniowym 1/16/WO
2. Dostawę z montażem czterech kompletnych lamp oświetleniowych od słupa oświetleniowego 2/16/WO do 5/16/WO
3. Wykonanie kompletnego okablowania na ww. odcinku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :

Projekt budowlany: „Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Mokre etap III-Kat. XXVI
UWAGA!!! Wyżej wymieniony Projekt obejmuje większy zakres budowy niż przewidziany w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania odcinka od szafy oświetleniowej po lampę 5/16/WO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 22446,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Elektro S.C. Marcin Mróz, Łukasz Sokołowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Łukasz Sokołowski F.P.U. Elektro-System, MARCIN MRÓZ "ELEKTRO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:6871964336

7.3.3) Ulica: Ul. Wincentego Witosa 78

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.