Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00188080/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-22
- 2023/BZP 00248175/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie” – przetarg II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934680
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 41
1.5.2.) Miejscowość: Cieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ug.cieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cieszkow.pl/m,112,przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Cieszkowie” – przetarg II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78a9eabf-e045-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - INSTALACJE SANITARNE UZDATNIANIAPlanowany zakres modernizacji wyposażenia stacji:
1. zestaw filtracji -projektowany ,
2. wewnętrzne przewody technologiczne - przebudowa,
3. zestaw aeracji - projektowany
Szczegółowy zakres wyposażenia należy ustalić po inwentaryzacji urządzeń i ocenie ich stanu technicznego.
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja projektowa” - załącznik nr 10 do SWZ. na którą składa się:
a) Opis wymagań modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków , ul. T. Kościuszki
b) Projekt zmienny modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków
UWAGA !!! Wykonawcy w ramach składanej oferty zobowiązani są przedłożyć szczegółowe założenia proponowanych rozwiązań technicznych, karty katalogowe , schematy i opisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 300000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - INSTALACJE SANITARNE, ZESTAW POMPZadanie dotyczy wymiany istniejącego zestawu pomp II stopnia w stacji na zestaw o wydajności 55-60 m3/h ciśnieniu 4.5 - 5.0 bara.
Pompy tłoczyć będą wodę przewodem DN160 ze zbiorników wyrównawczych wody uzdatnionej do sieci wodociągowej.
Wymagania dodatkowe
- sporządzenie projektu technologicznego z uzyskaniem dla niego wynikających z przepisów opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń,
- przeprowadzenie prób , badań i sprawdzeń oraz uzyskanie pozytywnych wyników badań fizyko-chemicznych i bakteriologicznych wody .
- wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu,
- przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem SUW do użytkowania,
- szkolenie pracowników obsługi i inwentaryzację powykonawczą,
Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia określa SWZ, Umowa z Wykonawcą, której wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ oraz następujące dokumenty określające wymagania jakościowe odnoszące się do głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zwane dalej łącznie „Dokumentacja projektowa” - załącznik nr 10 do SWZ. na którą składa się:
c) Opis wymagań modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków , ul. T. Kościuszki
d) Projekt zmienny modernizacji stacji uzdatniania wody Cieszków
UWAGA !!! Wykonawcy w ramach składanej oferty zobowiązani są przedłożyć szczegółowe założenia proponowanych rozwiązań technicznych, karty katalogowe , schematy i opisy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45252120-5 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 100000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 547350 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANIMEX W GRANOPS SP.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831611342
7.3.3) Ulica: KAMIENNA 7
7.3.4) Miejscowość: POZNAŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 61-423
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.