eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceBieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Police i urządzeń z tym związanych oraz bieżące utrzymanie i eksploatację studni ulicznych.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Police i urządzeń z tym związanych oraz bieżące utrzymanie i eksploatację studni ulicznych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (091) 4311876

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gkm1@ug.police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d4279bd-e69b-11ee-9c02-ce2b643d361d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Police i urządzeń z tym związanych oraz bieżące utrzymanie i eksploatację studni ulicznych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4279bd-e69b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313427

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM 272/1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1065000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawcy będzie świadczył usługi w zakresie bieżącego utrzymania kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Police i urządzeń z tym związanych oraz bieżącego utrzymania i eksploatację studni ulicznych, między innymi:
- utrzymywanie sieci obejmujące eksploatację, konserwację oraz remonty w celu zachowania jej funkcji i sprawności,
- bieżącej eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej,
- nadzór nad gminną siecią kanalizacji deszczowej, tj. wydawanie warunków przyłączenia do sieci, opiniowanie dokumentacji technicznej, odbiory przyłączy i sieci, przeglądy techniczne wg potrzeb Gminy,
- utrzymywanie kanalizacji deszczowej w sposób zapewniający właściwe jej funkcjonowanie, a w szczególności utrzymywania stałej drożności urządzeń odwadniających i oczyszczających tj. wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, separatorów, odwodnień liniowych oraz urządzeń towarzyszących, oraz zachowanie wymagań ochrony środowiska, zgodnie z obowiązującym prawem,
- przegląd i zamknięcie pomp ulicznych na terenie Gminy Police,
- w wypadku konieczności wykonania zadań wykraczających poza bieżące utrzymanie i eksploatację sieci kanalizacji deszczowej, zadania te będzie wykonywała spółka po uzyskaniu zlecenia z Gminy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90641000-2 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wodociągów I Kanalizacji Police Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513212846

7.3.3) Ulica: Grzybowa 50

7.3.4) Miejscowość: Police

7.3.5) Kod pocztowy: 72-010

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1065000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-05-01 do 2027-04-30
2024-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.