Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00229631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
- 2024/BZP 00241371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu do utrzymania dróg w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770215
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytnica
1.5.2.) Miejscowość: Bytnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-630
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bytnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bytnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b15991-d8a6-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu do utrzymania dróg w ramach zadania pn. „Modernizacja dróg gminnych w gminie Bytnica wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b15991-d8a6-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia pn. „Dostawa ciągnika rolniczego”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowego do użytku ciągnika rolniczego o mocy 110-125KM.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 1 stanowiący Załącznik nr 3A do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 1 stanowiące Załącznik nr 4A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43250000-0 - Ładowarki czołowe
4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia pn. „Dostawa rozsiewacza piasku i soli”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowego do użytku rozsiewacza piasku i soli o ładowności 5000-6000 kg – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 2 stanowiący Załącznik nr 3B do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 2 stanowiące Załącznik nr 3B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144440-4 - Piaskarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144400-2 - Pojazdy utrzymania dróg
34144420-8 - Pojazdy do rozrzucania soli
4.5.5.) Wartość części: 85000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia pn. „Dostawa przyczepy jednoosiowej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku przyczepy jednoosiowej, wywrotki o ładowności 2000-2500 kg – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowiący Załącznik nr 3C do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 3 stanowiące Załącznik nr 4C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34134200-7 - Wywrotnice
4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia pn. „Dostawa zamiatarki ulicznej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku zamiatarki ulicznej – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowiący Załącznik nr 3D do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 4 stanowiące Załącznik nr 4D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg
4.5.5.) Wartość części: 42000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia pn. „Dostawa równiarki drogowej”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku równiarki drogowej – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 5 stanowiący Załącznik nr 3E do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 5 stanowiące Załącznik nr 4E do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43221000-8 - Równiarki drogowe
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia pn. „Dostawa walca drogowego”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do użytku walca drogowego ciągnionego – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 6 stanowiący Załącznik nr 3F do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 6 stanowiące Załącznik nr 4F do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43312400-7 - Walce drogowe
4.5.5.) Wartość części: 110000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 zamówienia pn. „Minikoparki wraz z przyczepą do transportu minikoparki”1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej, wolnej od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowej do minikoparki wraz z przyczepą do transportu minikoparki – 1 szt. (kpl).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Szczegółowy Opis Przedmiotu zamówienia dla części 7 stanowiący Załącznik nr 3G do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie części 7 stanowiące Załącznik nr 4G do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 553500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROAS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7530010984
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Mała
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANIA WAŁCZ AGRO Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7651702936
7.3.4) Miejscowość: Wałcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8341890743
7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71340,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AGROMOTORS Paweł Płoski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7451454534
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Płoski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agromotors
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Płoski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agromotors
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8341890743
7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SEASONSTECH Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8341890743
7.3.4) Miejscowość: Nowe Zduny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205410,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AGROMOTORS Paweł Płoski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7451454534
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Paweł Płoski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agromotors
jakie przetargi wygrała firma
Paweł Płoski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Agromotors
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup ciągnika dla ZGKiM Gołańcz
- Usługa dostawy w ramach leasingu operacyjnego na okres 36 miesięcy ciągnika komunalnego wraz z osprzętem do WGK Urzędu Miejskiego w Szydłowcu,
- Zakup ciągnika rolniczego do utrzymania dróg powiatowych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego sztuk 1"
- Zakup i dostawa ciągnikowej równiarki drogowej dla potrzeb Gminy Naruszewo
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.