Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
- 2024/BZP 00296869/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja boiska do piłki nożnej w miejscowości Inowłódz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Inowłódz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spalska 2
1.5.2.) Miejscowość: Inowłódz
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-215
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowlodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inowlodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13e1170f-fbcd-11ee-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja boiska do piłki nożnej w miejscowości Inowłódz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13e1170f-fbcd-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062737/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa boiska przyszkolnego oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego przy PSP w Inowłodzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja boiska do piłki nożnej o nawierzchni trawiastej i doposażenie obiektu:
- zakup i montaż 12-osobowej wiaty dla zawodników – 2 szt.;
- zakup i montaż 6-osobowej wiaty dla zawodników – 1 szt.;
- utwardzenie z kostki betonowej w obrębie widowni – 192 m2;
- wykonanie stalowych barierek ochronnych (ocynkowane i malowane proszkowo) pomiędzy widownią a płytą boiska – 48 mb;
- wykonanie strefy ochronnej o nawierzchni i obrzeżach z EPDM wraz z malowaniem linii – 2,5x110,0 m;
- zakup i montaż aluminiowych bramek stałych do piłki nożnej 7,32x2,44 m – 2 szt.;
- zakup i montaż aluminiowych bramek przenośnych do piłki nożnej 5,00x2,00 m – 2 szt.;
- pielęgnacja płyty boiska (wertykulacja, aeracja, rozścielenie piasku, zasiew trawy) – 6710 m2.
- Inne roboty, urządzenia, elementy niewymienione i nieprzewidziane a niezbędne do prawidłowego wykonania w pełni funkcjonującego przedmiotu inwestycji. W wyniku realizacji inwestycji nie może pogorszyć się stan innych elementów/obiektów znajdujących się w obszarze inwestycji oraz w jej bezpośrednim sąsiedztwie a w przypadku ich uszkodzenia należy go odtworzyć do stanu nie gorszego niż sprzed inwestycji.
2. Wyżej wymieniony zakres rzeczowy może odbiegać od faktycznego zapotrzebowania a oferent musi we własnym zakresie dokonać kalkulacji ilościowej wszystkich robót, materiałów, sprzętu, urządzeń na podstawie dokumentacji projektowej lub przedmiaru lub SWZ lub wizji lokalnej. Nie dopuszcza się żądania przez wykonawcę dodatkowej zapłaty w przypadku gdy realizacja przedmiotowej inwestycji wymaga zastosowania, użycia, zamontowania urządzeń, elementów nie przewidzianych lub nie przedstawionych w dokumentacji projektowej lub przedmiarach lub SWZ a niezbędnych dla prawidłowego działania przedmiotu inwestycji zgodnie z jego przeznaczeniem.
3. W ramach zamówienia wykonawca winien:
3.1. Wykonać inwentaryzację stanu istniejącego.
3.2. Opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień / pozwoleń / zezwoleń / zatwierdzeń / zgłoszeń / decyzji od właściwych organów lub instytucji potrzebnych celem rozpoczęcia, prowadzenia i zakończenia robót budowlanych.
3.3. Opracować i zatwierdzić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy).
3.4. Wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym.
3.5. Zapewnić na własny koszt obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza).
3.6. Sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu.
3.7. Po zakończeniu robót budowlanych zgłosić w imieniu zamawiającego obiekt do użytkowania właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać decyzje o pozwoleniu na użytkowanie (jeżeli dotyczy).
3.8. wykonanie i dostarczenie kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji p.poż. oraz wszelkiej innej dokumentacji koniecznej do prawidłowej eksploatacji przedmiotu inwestycji,
3.9. dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku; występowanie w imieniu Zamawiającego do organów administracyjnych i uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, jeżeli organ ten nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji, oraz poniesienia kosztów wykonanych, badań, wydanych opinii i decyzji i innych.
4. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności.
5. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
UWAGA:
1. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa: projekt budowlany, przedmiar robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne: Biorąc pod uwagę fakt, że cena oferty z najniższą ceną, przekracza możliwości finansowe zamawiającego, zaistniała obiektywna przesłanka do unieważnienia postępowania.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.