Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00222812/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych na I piętrze budynku Pałacu w Domu Pomocy Społecznej w Psarach - Etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 3
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-405
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 739 60 84, 62 739 63 15
1.5.8.) Numer faksu: 62 739 60 84, 62 739 63 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekrtetariat@dpspsaary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpspsary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/dps_psary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych na I piętrze budynku Pałacu w Domu Pomocy Społecznej w Psarach - Etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec6e976-2746-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010288/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac remontowych na I piętrze budynku Pałacu w Domu Pomocy Społecznej w Psarach - Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.ORA.3430.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169561,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń na I piętrze budynku Pałacu
tj. oznaczonych w Projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SWZ numerami 31, 32, 33, 34, 35, 35.1, 35.2, 36, 36.1, 36.2, 36.3, 36,4, 37, 37.1, 38, 38.1, 39, 39.1, 62.1, 62.2, 62.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215210-2 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171080,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171080,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171080,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.B. CEBUD S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Tomasz Ciesielski P.U.B. CEBUD, Grażyna Ciesielska P.U.B. CEBUD, Ewa Ciesielska P.U.B. CEBUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 622 278 98 47
7.3.3) Ulica: Staroprzygodzka 117
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.U.B. CEBUD TOMASZ CIESIELSKI, EWA CIESIELSKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
P.U.B. CEBUD TOMASZ CIESIELSKI, EWA CIESIELSKA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171080,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20INNE PRZETARGI PSARY
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontow. robót ogólnobudowlanych, świadcz. usług pogotowia techn. robót ogólnob. związ. z utrzym. w należytym stanie techn. w zasobach przez ZGN Praga-Południe na terenie AN Nr 5.
- Poprawa stanu infrastruktury przedszkolnej poprzez modernizację Przedszkola Samorządowego w Radymnie
- Bieżąca konserwacja i roboty naprawcze fontanny miejskiej "Plac Pod Skrzydłami" przy ul. Grójeckiej 107/109 w Warszawie
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie robót budowlanych, w budynku Collegium Śniadeckiego Uniwersytetu Jagiellońskiego, położonego przy ul. Kopernika 27 w Krakowie w podziale na dwie części.
- Prace remontowo - adaptacyjne oraz dostawa sprzętu do remontowanych pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kolejowa 1 w Wołowie.
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego Miasta Nowego Sącza w roku 2025 - roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.