Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00241481/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PSZCZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276291963
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Sygietyńskiego 20
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 322128068
1.5.8.) Numer faksu: 322128069
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdpszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzd-pszczyna.logintrade.net/zapytania_email,130220,b3f610e8d54a2a5ec632727cd0f9389c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72fbbaf8-ffa5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025650/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe. - 2 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00241481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.271.1.8.2023.BJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 155616,72 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35903,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 –„Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości w celu wydzielenia gruntu zajętego pod drogi publiczne dla 16 działek i mapy do celów prawnych dla 1 działki”Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map z projektem podziału nieruchomości dla 16 działek podlegających regulacji stanu prawnego w trybie art. 96 ust. 1b ustawy o gospodarce nieruchomościami w związku z art. 73 ust. 3a ustawy oraz mapy do celów prawnych dla 1 działki podlegającej regulacji stanu prawnego w trybie art. 73 Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 19977,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 –„Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości w trybie ustawyo gospodarce nieruchomościami dla 4 działek”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie map z projektem podziału nieruchomości dla 4 działek na podstawie Postanowień stanowiących załącznik nr 3 w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
4.5.5.) Wartość części: 15926,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Wycen i Obrotu Nieruchomościami "Cenbud" Karol Szonowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 646-115-69-73
7.3.3) Ulica: Nowokościelna 8
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAROL SZONOWSKI BIURO WYCEN I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI "CENBUD"
jakie przetargi wygrała firma
KAROL SZONOWSKI BIURO WYCEN I OBROTU NIERUCHOMOŚCIAMI "CENBUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z podjętym postepowaniem, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania pn.: „Świadczenie usług geodezyjnych związanych z regulacją stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe” Część 2 –„Wykonanie map z projektem podziału nieruchomości w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami dla 4 działek” kwotę 19 600,00 zł brutto. Z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 2, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty - Zamawiający Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie postanawia unieważnić postępowanie dla części 2.
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Ubezpieczenie mienia, OC, NNW Powiatu Pszczyńskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych oraz ubezp. komunikacyjne pojazdów Powiatu i jednostek na okres od 01.05.2025r.-30.04.2027r.
- Dostawy implantów ortopedycznych (system implantów kręgosłupowych) dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ W WIŚLE MAŁEJ
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania oznakowania poziomego dróg
- ZP/7/2025_Usługa wykonywania przeglądów technicznych, konserwacji oraz naprawy sprzętu i aparatury medycznej realizowana na rzecz Szpitala Joannitas w Pszczynie_P
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Administrowanie i bieżące utrzymanie cmentarzy komunalnych oraz cmentarza żydowskiego w Kamiennej Górze
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.