eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty remontowe wykonywane w 2022r. w trybie awaryjnym



Ogłoszenie z dnia 2021-12-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wykonywane w 2022r. w trybie awaryjnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty remontowe wykonywane w 2022r. w trybie awaryjnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68dddda-00cf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313671

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/119/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.96 Roboty remontowe wykonywane w 2022r. w trybie awaryjnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156434/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 149/BZP-U.510.120/2021/MD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia - Część nr 1 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2022 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży budowlanej.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
3. Terminy wykonania zamówienia.
 data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2022r.
 data zakończenia: 31.12.2022r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2022, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1400000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia - Część nr 2 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2022 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży sanitarnej;
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
3. Terminy wykonania zamówienia:
 data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2022r.
 data zakończenia: 31.12.2022r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2022, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.5.) Wartość części: 1700000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia - Część nr 3 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2022 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży elektrycznej.
2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę.
3. Terminy wykonania zamówienia:  data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2022r.
 data zakończenia: 31.12.2022r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2022, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 1300000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1448879,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1517991,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1448879,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jerzy Adler przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo-Usługowa „WULKAN” Jerzy Adler; Zenon Ćwikliński przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo-Usługowa „WULKAN” Zenon Ćwikliński

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zenon Ćwikliński przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Firma Handlowo-Usługowa „WULKAN” Zenon Ćwikliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831785265

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 6

7.3.4) Miejscowość: 80-822 Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-822

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1509886,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1509886,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1509886,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Michalski przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832532164

7.3.3) Ulica: ul. Łęczycka 14C/1

7.3.4) Miejscowość: 80-647 Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-647

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1398096,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1398096,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1398096,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Kawecki przedsiębiorcą prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą "ELEKTRO-DAN" DANIEL KAWECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921214282

7.3.3) Ulica: ul. Dębowa 6

7.3.4) Miejscowość: 83-034 Trąbki Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-034

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Forma i wysokość wynagrodzenia, zgodnie z §3 podpisanej umowy dla poszczególnych części:
1) część nr 1: wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty 1 400 000,00 zł łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, w oparciu o ustalone w ofercie składniki kalkulacyjne:
− stawka brutto za 1 robogodzinę - 18,30 zł
− narzut kosztów pośrednich od R,S - 50 %
− zysk liczony od R, S, Kp - 10 %
oraz ceny materiałów i sprzętu ustalone zgodnie z § 3 ust. 5 umowy.
2) część nr 2 - wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty 1 700 000,00 zł łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, w oparciu o ustalone w ofercie składniki kalkulacyjne:
− stawka brutto za 1 robogodzinę - 18,30 zł
− narzut kosztów pośrednich od R,S - 5 %
− zysk liczony od R, S, Kp - 5 %
oraz ceny materiałów i sprzętu ustalone zgodnie z § 3 ust. 5 umowy.
3) część nr 3 - wynagrodzenie Wykonawcy nie przekroczy kwoty 1 300 000,00 zł łącznie z podatkiem od towarów i usług VAT, w oparciu o ustalone w ofercie składniki kalkulacyjne:
− stawka brutto za 1 robogodzinę - 18,30 zł
− narzut kosztów pośrednich od R,S - 65 %
− zysk liczony od R, S, Kp - 10 %
oraz ceny materiałów i sprzętu ustalone zgodnie z § 3 ust. 5 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.