Ogłoszenie z dnia 2022-08-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00276950/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem silosów zbożowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SŁUPI
1.3.) Oddział zamawiającego: STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W SŁUPI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800093
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 256
1.5.2.) Miejscowość: Słupia
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-350
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413816003
1.5.8.) Numer faksu: 413816003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@slupia.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://slupia.coboru.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badanie i rejestracja roślin uprawnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem silosów zbożowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d0173b0-0cbe-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00313733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041086/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa silosów zbożowych z koszem przyjęciowym, montaż i budowa płyty fundamentowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00276950/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDOO SŁU/ZP-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 419913,1 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa płyty fundamentowej pod baterie trzech silosów lejowych (5,4 m x 16,2 m) i kosza przyjęciowego (2,45 m x 5,5 m) wraz z utwardzeniem placu4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 126349,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż i uruchomienie 3 szt. silosów lejowych przeznaczonych do przechowywania ziarna zbóż o ładowności każdego silosu od 85 – 95 t r. dla COBORU Stacji Doświadczalnej Oceny Odmian w Słupi. Wykonanie podłączenia instalacji elektrycznych silosów oraz urządzeń transportujących4.5.3.) Główny kod CPV: 44613110-4 - Silosy
4.5.5.) Wartość części: 293563,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 516 493,11 zł brutto z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 – 155 410,34 zł brutto, zadanie nr 2 – 361 082,77 zł brutto. Informacja ta została udostępniona na stronach internetowych prowadzonego postępowania (https://miniportal.uazp.gov.pl, https://slupia.coboru.gov.pl/przetargi/ przetargszczegoly?nr=1188&e=) przed otwarciem ofert.
Najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Wiesław Szostak, 32-420 Gdów, Marszowice 71, zawiera cenę wynoszącą 616 879,84 zł brutto z tego przypada na: zadanie nr 1 – 251 919,76 zł brutto, zadanie nr 2 – 364 960,08 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy, niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 516 493,11 zł brutto z podziałem na 2 zadania: zadanie nr 1 – 155 410,34 zł brutto, zadanie nr 2 – 361 082,77 zł brutto. Informacja ta została udostępniona na stronach internetowych prowadzonego postępowania (https://miniportal.uazp.gov.pl, https://slupia.coboru.gov.pl/przetargi/ przetargszczegoly?nr=1188&e=) przed otwarciem ofert.
Najkorzystniejsza oferta złożona przez firmę: Przedsiębiorstwo Budownictwa i Robót Ziemnych Wiesław Szostak, 32-420 Gdów, Marszowice 71, zawiera cenę wynoszącą 616 879,84 zł brutto z tego przypada na: zadanie nr 1 – 251 919,76 zł brutto, zadanie nr 2 – 364 960,08 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 262 ustawy, niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Silosy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.