eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DubieckoZakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach projektu grantowego "Dostępna Szkoła"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach projektu grantowego „Dostępna Szkoła"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA DUBIECKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemyska 10

1.5.2.) Miejscowość: Dubiecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-750

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dubiecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dubiecko.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.dubiecko.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do placówek oświatowych w ramach projektu grantowego „Dostępna Szkoła"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3424c800-0ab8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110118/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa wyposażenia szkolnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00259992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup oraz dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

37524100-8 - Gry edukacyjne

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 48417,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup oraz dostawa podestu scenicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa urządzenia oraz przeprowadzenie szkolenia do stosowania terapii Biofeedback EEG

4.5.3.) Główny kod CPV: 33158000-2 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 47000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa piktogramów oraz przeprowadzenie szkolenia kadry oraz rodziców z zakresu stosowania piktogramów jako AAC

4.5.3.) Główny kod CPV: 31523200-0 - Trwałe znaki informacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 12400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz przeszkolenie kadry w zakresie ewakuacji osób z uwzględnieniem osób z niepełnosprawnością

4.5.3.) Główny kod CPV: 80610000-3 - Szkolenie i symulacja w zakresie sprzętu bezpieczeństwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75251110-4 - Usługi ochrony przeciwpożarowej

4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32541,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120607,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42599,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42599,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmar Anna Karnas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133069288

7.3.4) Miejscowość: Błażowa

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29274,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56125,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: New Life Property Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242902720

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 22 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
1 TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa 30 750,00 10
2 New Life Property Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 64/43, 02-014 Warszawa 13 600,00 10
W dniu 22 czerwca 2023 r. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy New Life Property Sp. z o.o. o czym poinformował Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz zamieścił tę informację na stronie prowadzonego postępowania.
Wykonawca New Life Property Sp. z o.o. w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do podpisania umowy, poinformowała w dniu 27 czerwca 2023 r. o odstąpieniu od podpisania umowy w zakresie Części 4 postępowania.
Jedyna pozostała w postępowaniu oferta złożona przez TRONUS POLSKA Sp. z o.o. zawiera cenę wynoszącą 30 750,00 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 12 400,00 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 22 czerwca 2023 r. do godz. 10:00 wpłynęły następujące oferty:
1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o.
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa
cena brutto: 9 840,00 PLN, termin realizacji: 10 dni
2. PożTech Grażyna Dymnicka
Łubno 311
36-065 Dynów
cena brutto: 3 567,00 PLN, termin realizacji: 30 dni
3. LUKRUM Kamil Bielecki
ul. Śliwkowa 5
82-520 Bądki
cena brutto: 59 040,00 PLN, termin realizacji: 10 dni
Oferta nr 2 Wykonawcy PożTech Grażyna Dymnicka, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z przepisami ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp – W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W dniu 22 czerwca 2023 r. Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą ofertę Wykonawcy TRONUS POLSKA Sp. z o.o. o czym poinformował Wykonawców biorących udział w postępowaniu oraz zamieścił tą informację na stronie prowadzonego postępowania.
Wykonawca TRONUS POLSKA Sp. z o.o. pismem z dnia 23 czerwca 2023 r. poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy.
Jedyna pozostała w postępowaniu oferta złożona przez LUKRUM Kamil Bielecki zawiera cenę wynoszącą 59 040,00 zł brutto. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie, gdyż cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 3 600,00 zł brutto i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.