Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242223/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Regulacja włazów standardowych, wpustów kanalizacyjnych, skrzynek zasuw i hydrantów wodociągowych na wybranych odcinkach ulic powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brwinów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 7382567
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Regulacja włazów standardowych, wpustów kanalizacyjnych, skrzynek zasuw i hydrantów wodociągowych na wybranych odcinkach ulic powiatowych i gminnych na terenie Gminy Brwinów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93a97c01-0047-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242223
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135512,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot umowy składają się:
1) wykonanie nw. czynności mających na celu regulację wysokościową urządzeń kanalizacyjnych (włazów kanałowych, kratek ściekowych - wpustów, zasuw i hydrantów wodociągowych), których ilości określone zostały w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 1a do umowy:
a) właz kanalizacyjny:
- mechaniczne wycięcie oraz usunięcie włazu lub wykucie nawierzchni po okręgu, skucie podbudowy wokół włazu,
- demontaż włazu (w przypadku wykucia),
- sprawdzenie stanu technicznego włazu, w przypadku stwierdzenia pęknięcia kołnierza, uszkodzenia pokrywy lub ogólnego złego stanu – wymiana na nowy,
- bardzo dokładne oczyszczenie powierzchni, ponowny montaż włazu wraz z wykonaniem regulacji wysokościowej na betonowych pierścieniach regulacyjnych; należy zastosować tuż pod włazem pierścień z innego materiału (np. polimerowy) spełniający wymagania wytrzymałościowe, w wypadku podnoszenia na wysokości nie mieszczące się w wymiarach betonowych pierścieni regulacyjnych,
- w przypadku stwierdzenia uszkodzonych elementów betonowych studni- wymiana,
- odtworzeniu podbudowy i nawierzchni wokół wymienionego włazu,
- wywóz i zagospodarowanie odpadów rozbiórkowych.
b) kratka ściekowa – wpust:
- mechaniczne wycięcie oraz usunięcie wpustu żeliwnego lub wykucie nawierzchni wokół wpustu po 25 cm z trzech stron, skucie podbudowy wokół wpustu,
- demontaż wpustu (w przypadku wykucia),
- sprawdzenie stanu technicznego wpustu, w przypadku stwierdzenia pęknięcia kołnierza, uszkodzenia kratki lub ogólnego złego stanu – wymiana na nowy,
- bardzo dokładne oczyszczenie powierzchni, ponowny montaż wpustu wraz z wykonaniem regulacji wysokościowej,
- w przypadku stwierdzenia uszkodzonych elementów betonowych wpustów- wymiana,
- odtworzeniu podbudowy i nawierzchni wokół wymienionego wpustu,
- wywóz i zagospodarowanie odpadów rozbiórkowych.
c) skrzynka zasuwy wodociągowej:
- mechaniczne wyjęcie skrzynki zasuwy lub wykucie nawierzchni po okręgu, skucie podbudowy wokół skrzynki zasuwy,
- demontaż skrzynki (w przypadku wykucia) - przy udziale przedstawiciela Brwinowskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. (dalej BPWiK),
- sprawdzenie stanu technicznego skrzynki, w przypadku stwierdzenia pęknięcia kołnierza, uszkodzenia pokrywy lub ogólnego złego stanu – wymiana na nową,
- bardzo dokładne oczyszczenie powierzchni, ponowny montaż skrzynki wraz z wykonaniem regulacji wysokościowej,
- odtworzeniu podbudowy i nawierzchni wokół wymienionej skrzynki zasuwy,
- wywóz i zagospodarowanie odpadów rozbiórkowych.
d) skrzynka hydrantu podziemnego wodociągowego:
- mechaniczne wyjęcie skrzynki hydrantowej lub wykucie nawierzchni po okręgu, skucie podbudowy wokół skrzynki hydrantu,
- demontaż skrzynki (w przypadku wykucia) - przy udziale przedstawiciela BPWiK,
- sprawdzenie stanu technicznego skrzynki, w przypadku stwierdzenia pęknięcia kołnierza, uszkodzenia pokrywy lub ogólnego złego stanu – wymiana na nową,
- bardzo dokładne oczyszczenie powierzchni, ponowny montaż skrzynki wraz z wykonaniem regulacji wysokościowej,
- odtworzeniu podbudowy i nawierzchni wokół wymienionej skrzynki hydrantu,
- wywóz i zagospodarowanie odpadów rozbiórkowych.
2) sporządzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas robót i uzyskanie jego zatwierdzenia przez danego zarządcę drogi oraz uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego;
Uwaga: Prowadzenie robót może odbywać się wyłącznie poza godzinami szczytu komunikacyjnego (szczyt komunikacyjny w godzinach 6:00-9:00; 15:00-18:00). W szczególnych okolicznościach Inspektor Nadzoru może wyrazić zgodę na realizację robót w szczycie komunikacyjnym. Wyrażenie zgody wymaga formy pisemnej.
2. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231111-6 - Podnoszenie i poziomowanie rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116697,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116697,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Pych Zakład Usług Remontowo-Budowlanych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610093185
7.3.3) Ulica: Kaptury
7.3.4) Miejscowość: Kaptury
7.3.5) Kod pocztowy: 96-521
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Usług Remontowo - Budowlanych Janusz Pych
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Usług Remontowo - Budowlanych Janusz Pych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116697,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Remont nawierzchni ulic na terenie Gminy Brwinów Część I Remont nawierzchni ulicy Wilgotnej w Żółwinie Część II Remont nawierzchni ulicy Św. Józefa w miejscowości Brwinów
- Usługa kompleksowej organizacji seminarium na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Relacje międzysektorowe w rolnictwie społecznym
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- Usługa kompleksowej organizacji wizyt studyjnych na rzecz Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Krakowie - Kobiecą dłonią, czyli rośliny wielofunkcyjne w rozwoju gospodarstw wiejskich
- Ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Przebudowa drogi gminnej nr 109713L w miejscowości Góry
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.