eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMODERNIZACJA I ROZBUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKACH SZPITALA W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ



Ogłoszenie z dnia 2024-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKACH SZPITALA
W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Karowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/147906

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKACH SZPITALA
W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866b0448-cbea-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028705/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru SSP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190571

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 05/02/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2304065,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 684789,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj modernizacji i rozbudowy instalacji systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynkach szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji projektowej, w szczególności
a) wstępnej koncepcji doboru systemu i lokalizacji central,
b) projektu budowlano – wykonawczego wraz z inwentaryzacją (w przypadku obszarów nieuwzględnionych
w otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji, należy przeprowadzić inwentaryzację tych pomieszczeń)
w zakresie niezbędnym do wykonania projektu, niezbędnego do zrealizowania zadania inwestycyjnego
w zakresie wynikającym z PFU oraz niezbędnym do uzyskania stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robót,
c) przedmiaru robót,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
2. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiaru robót,
3. sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
4. przygotowanie dokumentacji powykonawczej dla systemu SSP we wszystkich budynkach szpitala, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót (dokumentację powykonawczą stanowią projekt budowlano -wykonawczy z naniesionymi zmianami przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez Zamawiającego oraz wymagane przepisami dokumenty: w tym certyfikaty, atesty, zaświadczenia, wszelkie pomiary i niezbędne badania wykonane przez właściwe jednostki badawcze, oraz deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską normą lub aprobatą techniczną – niezbędne do zakończenia czynności odbiorowych),
5. uzyskanie na rzecz Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania robót, w szczególności niezbędnych pomiarów i ekspertyz, uzgodnień, w szczególności p. poż, opinii, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli będą wymagane,
6. dostawę, montaż urządzeń i uruchomienie systemu,
7. dostawę i instalację wizualizacji graficznej systemu,
8. szkolenie personelu obsługującego SSP dotyczące sposobu użytkowania urządzeń.

Realizacja przedmiotu zamówienia objęta jest dofinansowaniem z dotacji celowej Ministerstwa Zdrowia na realizację inwestycji pn. „Poprawa bezpieczeństwa pacjenta”, na podstawie umowy zawartej w dniu 10.10.2023 r. nr DOI/SK/85112/6220/115/1108.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały prace w zakresie robót: ogólnobudowlanych, elektrycznych(nie dot. czynności wykonywanych przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie takich jak np. kierownicy budowy lub robót lub projektanci oraz przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. Wykonawca zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719427,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719427,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719427,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM ELEKTRONIK SZEWCZYK GĘBKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123287445

7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 12

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-148

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie prac projektowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719427,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.