Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00190571/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
- 2024/BZP 00233940/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKACH SZPITALA
W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL KLINICZNY IM. KS ANNY MAZOWIECKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001372229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalkarowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalkarowa.ezamawiajacy.pl/react/my-procedure/1/1479061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA I ROZBUDOWA INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKACH SZPITALAW SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866b0448-cbea-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313801
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028705/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru SSP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00190571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/02/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2304065,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 684789,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj modernizacji i rozbudowy instalacji systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) w budynkach szpitala.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji projektowej, w szczególności
a) wstępnej koncepcji doboru systemu i lokalizacji central,
b) projektu budowlano – wykonawczego wraz z inwentaryzacją (w przypadku obszarów nieuwzględnionych
w otrzymanej od Zamawiającego dokumentacji, należy przeprowadzić inwentaryzację tych pomieszczeń)
w zakresie niezbędnym do wykonania projektu, niezbędnego do zrealizowania zadania inwestycyjnego
w zakresie wynikającym z PFU oraz niezbędnym do uzyskania stosownych decyzji administracyjnych zezwalających na rozpoczęcie robót,
c) przedmiaru robót,
d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
2. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiaru robót,
3. sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji robót,
4. przygotowanie dokumentacji powykonawczej dla systemu SSP we wszystkich budynkach szpitala, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót (dokumentację powykonawczą stanowią projekt budowlano -wykonawczy z naniesionymi zmianami przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez Zamawiającego oraz wymagane przepisami dokumenty: w tym certyfikaty, atesty, zaświadczenia, wszelkie pomiary i niezbędne badania wykonane przez właściwe jednostki badawcze, oraz deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską normą lub aprobatą techniczną – niezbędne do zakończenia czynności odbiorowych),
5. uzyskanie na rzecz Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania robót, w szczególności niezbędnych pomiarów i ekspertyz, uzgodnień, w szczególności p. poż, opinii, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, jeśli będą wymagane,
6. dostawę, montaż urządzeń i uruchomienie systemu,
7. dostawę i instalację wizualizacji graficznej systemu,
8. szkolenie personelu obsługującego SSP dotyczące sposobu użytkowania urządzeń.
Realizacja przedmiotu zamówienia objęta jest dofinansowaniem z dotacji celowej Ministerstwa Zdrowia na realizację inwestycji pn. „Poprawa bezpieczeństwa pacjenta”, na podstawie umowy zawartej w dniu 10.10.2023 r. nr DOI/SK/85112/6220/115/1108.
Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały prace w zakresie robót: ogólnobudowlanych, elektrycznych(nie dot. czynności wykonywanych przez osoby posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie takich jak np. kierownicy budowy lub robót lub projektanci oraz przypadku, w którym w/w czynności wykonuje osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą tj. Wykonawca zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 719427,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719427,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 719427,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MGM ELEKTRONIK SZEWCZYK GĘBKA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123287445
7.3.3) Ulica: ul. Związkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie prac projektowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MGM ELEKTRONIK SZEWCZYK GĘBKA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MGM ELEKTRONIK SZEWCZYK GĘBKA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 719427,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztowej na zadanie: Przebudowa i rozbudowa spichlerzy na Twierdzy Boyen w Giżycku
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.