Ogłoszenie z dnia 2021-12-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00196357/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
- 2021/BZP 00229596/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Parzęczewie - Plac Kościuszki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parzęczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Południowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Parzęczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-045
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@parzeczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl/ https://bip.parzeczew.nv.pl/m,15,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa infrastruktury rekreacyjnej w Parzęczewie - Plac Kościuszki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71665da1-2110-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00313846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004224/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa infraskruktury rekreacyjnej w Parzęczewie - Plac Kościuszki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków EFRR i budżetu państwa w ramach RPO WŁ na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VI Rewitalizacja i Potencjał Endogeniczny Regionu, działanie VI.3 Rewitalizacja i Rozwój Potencjału Społeczno-Gospodarczego, Poddziałanie VI.3.1. Rewitalizacja i Rozwój Potencjału Społeczno-Gospodarczego - ZIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196357/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R-g.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2264890,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
- modernizację infrastruktury podziemnej i nadziemnej oraz nowej aranżacji rynku wraz
z otaczającymi terenami,
- wymianę nawierzchni placu wraz z wymianą elementów małej architektury i zieleni oraz projektem fontanny i przebudową oświetlenia placu,
- prace związane z przebudową nawierzchni Placu Kościuszki wraz z układem komunikacyjnym otaczającym plac, poprzez utworzenie ciągu pieszo - jezdnego jednokierunkowego, wzdłuż północnej granicy placu Kościuszki,
- odnowienie 42 miejsc postojowych, w tym utworzenie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych,
- usunięcie większości istniejących nasadzeń i zastąpienie ich nową zielenią w postaci trawników z nasadzeniami drzew,
- wymianę oświetlenia ulicznego na nowoczesne, energooszczędne latarnie miejskie,
- wymianę i przesunięcie wiat przystankowych,
- montaż ekranu LED – specyfika urządzenia oraz fundamentu w załączniku nr 11 do SWZ,
- instalację nowych koszy na śmieci oraz stojaków na rowery.
Parametry techniczne:
- powierzchnia terenu objętego opracowaniem w wyłączeniem ulic: 7701,46 m2,
- powierzchnia utwardzeń – plac: 2420,56 m2,
- powierzchnia utwardzeń – parking: 176,65 m2,
- powierzchnia utwardzeń – chodnik: 1166,05 m2,
- powierzchnia utwardzeń – ciąg pieszo-jezdny: 2823,98 m2,
- powierzchnia terenów zieloni – nowa: 410,52 m2,
- powierzchnia terenów zieleni – rekultywacja: 749,77 m2.
Na terenie objętym inwestycją przewiduje się wykonywanie prac związanych z montażem rzeźby/fontanny (w ramach odrębnego projektu – nie związanego z niniejszym postępowaniem).
2. Inwestycja realizowana jest na podstawie pozwolenia na budowę.
3. Przedmiary załączone do postępowania należy traktować pomocniczo.
4. Wykonawca na własny koszt zatrudni kierownika budowy.
Ze względu na różne branże, które obejmuje przedmiot zamówienia Wykonawca powinien dysponować kierownikami robót o odpowiednich specjalnościach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2773650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3877021,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2773650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano-Produkcyjne TRAKT Bobrzak, Tecław Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7751616722
7.3.3) Ulica: Woźniaków 110
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2773650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.